תודה על תגובות 😊
אני חושב אני אמשיך היום בערב
המשך..?
שבת שלום ומבורך 😊
פרק 5 :
האם אי פעם הסתכלתם, על הכוכבים, כשאתם נמצאים בים פתוח. אם לא פספסתם הרבה לראות שתי יממות בפעם אחד זה ממש מרשים אחד מתחתייך, ואחד מעלייך, ים מכוכבים ונראה כאילו דווקא הים הזה מביא אור אל כדור הארץ.
זה הייה יום שלישי של המסע שלי. ולא ידעתי שום דבר על כמה עוד נשאר ולאן אני בכלל שט. אבל זה לא משנה העיקר אני יודע מה אני מחפש, אני מחפש אהבה, גם בעולם הזה וגם בתוך עצמי. אני יודע שהיא עוד איפשהו שמה, בפנים, בתוך מערכת הלא ניתנת להבנה שאנו קוראים לה נשמה ולפעמים לב.
"למה כל אחד חייב להסתכל על השמיים כל כך הרבה כששט על ספינה שלי?" –שמעתי קול מאחורי, זה הייה רב-חובל.
"כי זה יפה" עניתי אני.
"את זה אומר כל אחד,אבל מה יפה בכמות גדולה של נקודות לבנות על רקע שחור"?
לא ידעתי מה לענות לו, באמת מה עושה כמות של נקודות בלילה כל כך נעימים לצפייה, מה עושה בן אדם רגיל לפעמים לבן אדם מיוחד בשבילנו, במה הוא שונה מאחרים?
"אה לא יודע תשובה" שוב פעם התחיל לדבר רב חובל.
"מישהו ידע?" שאלתי אני אותו.
"לא ולא צריך, כי מי שיבין, יפסיק לחפש את משמעות החיים, ואחד הדברים הכי חשובים בחיים זה חיפוש אחרי עצמך ואחרי משמעות".
והוא עזב אותי אחד על אחד עם מחשבות שלי, מחייך על כך שניצח צעיר בשיחה פילוסופית.
באמת מה הייה כל כך מיוחד בסטפני? עיניים? אבל יש אותם לכל אחת. למה היא? או שבאמת לא צריך לחפש תשובה על שאלה הזאת.אך אולי אם אני אבין את זה אני אזכר מה זה אהבה.
ושוב פעם נזכרתי בסטפני.
באותו יום הצטרכתי לנסוע אל העיר, כדי לקנות עוגה אל חג. ובדרך פגשתי את ניק וחבורתו וגם סטפני הייתה שם..
מדהים מאמי..הכתיבה שלך מהמת!!
המשך
וואיי התחלתי לקרוא והפסקתי כי הייתי צריכה ללכת אבל 2 הפרקים הראשונים ממש מדהימים,גם הכתיבה גם התוכן....נורא התענייתי אני מ\כבר מחכה שיהיה לי זמן לשבת ולקרוא את השאר......
תמשיך לכתבו עוד יייצא ממשך משהו טוב!!!!! 😛 יש לך כישרון נהדר בכתיבה...מעניין איל אתה כותב שירים אם בכלל...?אם כן שלח לי הודעה אני אשמח שתנסח לי מכתב אהבה שכתבתי לחבר שלי אבל אני חושבת שהוא זקוק לשיפוץ
ואיי זה ממש ממש ממש ממש יפה...תמשיך
ואאאאאאאיי..
קראתי עכשיו את כל הפרקים וזה ממש יאפפפה..
חחח
אתה כותב מדהים פשוט מדהים!
מחכה להמשך..
רחלוש =]]
וואוו אהבתי את הרעיון כ''כ!
תמשיךך :]]
ושתדע לךשלדעתי אתה אחד המוכשרים!!