ראיתי פה באיזה נושא שמישהי כתבה על אריאל שרון שהוא מת בזלזול...
מה זה הדיבורים האלה...........אז לחוסר המידע שלך חמודה
הוא לא מת!...דבר שני אמרת שהוא מחובר למכשיר נשימה אז לא...חבל שאת לא שומעת חדשות כי הוא נושם לבד בלי שום מכשירים! ומה זה הזלזול הזה...רבתם שם על סילבסטר ולא יודעת מה את מביאה את אריאל שרון שהוא בירך בשנה החדשה אז הוא לא נחשב כי הוא מת! איזה חוסר כבוד לראש הממשלה הבנאדם הכי נורמלי בעולם הזה...שבכלל לא מגיע לו
אז תפסיקי לזלזל ...לא משנה מה קרה לו הוא עוד לא מת אז אל תזלזלי
בעעעעעעעעעעעעעעע...אתם גם יכולים לנעול רק רציתי להגיד לאותה אחת שהיא סתם חסרת בושה וחסרת רגש...





