נמאס לי נמאס פשוט נמאססססססססס
כבר הרבה זמן שאני מרגישה שאני פשוט מרוחקת מכולם או יותר נכון מחברות שלי אני מרגישה שאני לא איתם שלא אכפת להם ממני שאני לבד!!
מה עושים?!
מדברת איתן ובודקת אם זה באמת או שרק ככה את מרגישה.
אם זה באמת תשאלי מה הסיבה ואם זה לא פשוט תתקרבי אליהן שוב , תדברי איתן תבואי ותהיי איתן וכו'
את חייבת לדבר איתן מאמי
כי רק אז תדעי מה הסיבה
והן ידעו מה את מרגישה
ככה תוכלו כל אחת לשנות
את מה שהיא עושה בו טעות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אבל..תראו ...מה אני יילך אליהם ויגיד להם"אני מרגישה שהתרחקנו?"
כי מצד אחד כן אני מרגישה את זה ומצד שני לא יודעת אולי אני מגזימה אולי הם יחשבו ככה שאני סתם מגזימה ובכלל לא התרחקתי מהם אבל.. אני זו שמרגישה ככה ..למשל בהפסקות בבית הספר אני מרגישה שלכל אחת מהם יש עיניינים משלה ואני פשוט לבד...!.אולי הם לא עושות לי את זה בכוונה אבל זה מה שאני מרגישה.. מה אני יעשה?.....
כן זה בדיוק מה שתעשי.. את מרגישה ככה וזכותך להעיר על זה
פשוט תדברי איתן זה הכל... גם אם זה בכוונה וגם אם זה לא.
מסכימה עם התגובות שמעליי..
אם לא תדברי איתם על זה המצב לא ישתנה וזה תמיד יפריע לך..
או שפשוט תנסי להתקרב אליהם..ולהראות להם שאכפת לך מהם.. כי בד"כ שנותנים אהבה מקבלים אהבה.
אולי הם בעצם מרגישים שאת מתרחקת מהם ובגלל זה הם מתרחקות.. אז בגלל זה תנסי להראות להם יותר שאכפת לך..
בהצלחה נשמה..!!
מקווה שעזרתי.. 😊
QUOTE (m-love @ 13/01/2006) מסכימה עם התגובות שמעליי..
אם לא תדברי איתם על זה המצב לא ישתנה וזה תמיד יפריע לך..
או שפשוט תנסי להתקרב אליהם..ולהראות להם שאכפת לך מהם.. כי בד"כ שנותנים אהבה מקבלים אהבה.
אולי הם בעצם מרגישים שאת מתרחקת מהם ובגלל זה הם מתרחקות.. אז בגלל זה תנסי להראות להם יותר שאכפת לך..
בהצלחה נשמה..!!
מקווה שעזרתי.. 😊
מסכימה איתך לגמריי!!!
שוב הפתרון פה הוא לא לחשוב שהבעיה היא רק אצלך.. ושלא שווה לך לדבר איתן ולספר מה יושב לך על הלב מסיבה שטותית שהיא בעצם חוסר רצון להתמודד עם הבעיות שצצות..
את מרגישה שהתרחקתן?
ממש לא נעים לך במצב הזה?
תעשי משהו!!
אל תשאירי הכל ככה ותקווי שמחר ואולי עוד שבוע הכל יחזור להיות כמו קודם..
דברי איתן!! תראי להן שהן כן חשובות לך!!
ושאת לא רוצה במצב הזה...
מקווה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר..
אוהבתת ושתיהיה לך שבת שלום מאמיי,
דניאלוש=]
מאמי את כן צריכה ללכת
אליהם ולהגיד להם בדיוק
כמו ששאלת בתגובה שהגבת לנו
את צריכה פשוט להגיד
הכללל כל מה שעובר עלייך
כי רק ככה את תפסיקי לסבול
חבל שכואב לך ככה תעשי עם זה משהו
השיחה הזאת אם תעשי אותה תעזור הרבהההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אני מסכימה עם כולם..
ואני מבינה את ההרגשת בדידות שלך עכשיו אבל תנסי להתעודד ולהבין שזה מצב זמני..שיקרו לך עוד המון דברים טובים..
בקשר לחברות שלך לכי ודברי איתן פשוט..הן חברות שלך וזה טבעי שזה יהיה לך חשוב שהתרחקתן..דברי איתן ותפתרו את העניינים..זה יוריד לך קצת מהלב..
אני באותו מצב איתך מאמי...
ואני הלכתי ודיברתי עם כמה מהחברות ואפשר להגיד שהדברים השתנו=]
שיהיה לך בהצלחה..!
אני מסכימה עם כולם!! 😉
יהיה טוב רק עם תחשבי טוב!
וווואי מאמי לפעמים אני מרגישה בדיוק את אותה הרגשה !!
ממש אותו הדבר נשבעת לך .. ויכולים ליהיות לזה כל מיני מניעים כמו למשל :
- סתם ככה זה רק ניראלך במחשבה שלך אבל הן מתות לך בעצם על התחתתתתתתת (:
- או שקרה משהו .. פגעת בהם ?!? עשית להן משהו!?!?
הפתרון: לפתור את זה בדיבור !! זה הדרך הכי נכונה והכי טוובה
איתך תמיד (: תיידעי אותי במה שקורה
-דניאלוש ((: -
תמיד זה ככה.....!
זה תקופות מתוקה בחייםם תביני..!!
זה יעבור מבטיחהה..!
וואו כמה תגובותת איזה כיףףף!!! 😊))))
תודה רבה רבה לכולכם אני ייקח את מה שאמרתם לי לצומת ליבי
אוהבת אתכם הכי הרבה בעולםםםםם 😊