אממ.. קודם כל, אני בן 14 ורציתי לשאול משהו..
עכשיו אני התאהבתי בנערה ואנחנו מדברים ב-ICQ ובמנסג'ר....
אנחנו באותו בצפר ואני רוצה להתחיל לדבר איתה גם בבצפר...
אני שעיר ברגליים ובגבות, רציתי לשאול אם זה יכול להפריע שאני יתחיל איתה ??
בנות, בבקשה תנו עזרה, אני נואש... 😕
תיראה אתה בן זה טיבעי שיהיו לך שערות.. השאלה מה אתה מגדיר שעיר. יכול להיות שאתה לא כל כך שעיר אבל אתה חושב שאתה כזה כי לשאר החברים שלך עדיין לא צמחו שערות (עדיין אתם בני 14 כל אחד מתפתח בקצב אחר).
גם עכשיו חורף אתה לובש מכנסים ארוכים היא לא יכולה לראות את השערות ברגלים שלך, ובקשר לגבות אם זה כל כך מפריע לך אתה יכול קצת לסדר אותם, ולהוריד את השיער מהאמצע כדי שלא תיהיה חד גבה (יש מלא בנים שעושים את זה).
סבבה, תודה רבה.. 😊 אנסה ואראה איך הולך...
כאחד שלא חסר לו אני אומר לך שזה לא צריך להפריע.
אם היא בחורה שטחית וכל דבר קטן מפריע לה אז כן...
לגבי הרגליים אל תגע וגבות תסדר בקטנה ככה הכי טוב.
וחוץ מיזה מי שלא יכולה לקבל אותך כמו שאתה שתלך להוריד שערות בעצמה.
חחחחח מסכימה איתךךך מאודדד...^^^
שמע אתה גבר והיא אישה.. היא מטפחת את עצמה עושה גבות וידים ורגלים..
למה לך לא לדלל שערות ברגליים? ולהוריד בגבות באמצע שלא תראה ביז'ו בן ביז'ו גרוזיני..
לפי דעתי זה גם יפה וזה נראה סבבה לגמרי זה לא הומואי אל תדאג אלא אם כן אתה מסתובב עם ערסים שחשים את עצמם גברים שותים והולכים יענו מכות כל יום..
טפח את עצמך ותאמין לי שזה לא ישנה הרבה חוץ מזה... יש בנות שאוהבות בנים עם שיערות .. :]
QUOTE (Blood-Ritual @ 12/01/2006) אם היא בחורה שטחית וכל דבר קטן מפריע לה אז כן...
לגבי הרגליים אל תגע וגבות תסדר בקטנה ככה הכי טוב.
וחוץ מיזה מי שלא יכולה לקבל אותך כמו שאתה שתלך להוריד שערות בעצמה.
מסכים. 😊
אחי המון אבל המון בנים עושים באמצע גבות תעשה גם זה לא כואב אפילו אני עשיתי כמה פעמים ועוד עשיתי אפילציה
נכון.. בגבות הרבה עושים זה פשוט נראה יותר נורמלי.
אבל דילול שערות ברגליים? אני משאיר את זה לכם אני לא הולך לעשות את זה.
אני מסכימה עם התגובות
ובאמת תוכל להפריד גבות
היום חצי מהבנים עושים את זה
בקשר לדילול שערות ברגלים
לדעתי אין צורך בכלל
אתה גבר וטבעי שיהיו לך שערות
חחח האמת שקצת הצחקת אותי,אני חושבת שזה מממש אבל מממש לא מפריע,ואם זה יפריע לילדה אז נראה לי שהיא בן אדם דפוק,והיא לא תשים לב לב לזה בכלל עם היא תידלק עליך..אל תדאג,בהצלחה! 😉
QUOTE (mayafi10 @ 13/01/2006) אני מסכימה עם התגובות
ובאמת תוכל להפריד גבות
היום חצי מהבנים עושים את זה
בקשר לדילול שערות ברגלים
לדעתי אין צורך בכלל
אתה גבר וטבעי שיהיו לך שערות
מסכימה...בהצלחה מותק! 😊
QUOTE (מ-י-ט-ל @ 14/01/2006) QUOTE (mayafi10 @ 13/01/2006) אני מסכימה עם התגובות
ובאמת תוכל להפריד גבות
היום חצי מהבנים עושים את זה
בקשר לדילול שערות ברגלים
לדעתי אין צורך בכלל
אתה גבר וטבעי שיהיו לך שערות
מסכימה...בהצלחה מותק! 😊
גמאני (:
לאא לאא ניראאאאאאאאאאאאאליייייייייייי=]
חחחחחחחחחחחחח עעםם היא אוהבת אותך...
אז לאא.. וגם עם זה כזה מפריעע לך.. אז אתה יכול לדללל ברגליים
ולהוריד בגבות.. הרבה בנים מורידים..=]
חח בעייייייייי מקקווה שעזרתיייייייייייייייייי=]