שנה שעברה התאהבתי בפעם הראשונה....
אבל ...מה שלא עשיתי אותו הבן דרך ורמס לי את הביטחון העצמי לחלוטין בקטע עם בנים...ליפני חודש התאהבתי בפעם ה-2 ו...אני לא מסוגלת להסתכל לבן הזה בפרצוף מרוב ....(לא יודעת איך להגדיר....)
אמממ...חברה שלי סיפרה לו על זה שאני אוהבת אותו וכל פעם כשהיא מנסה להשאיר אותי ואותו לבד לשניה אני בורחת הביתה מבושה או בגלל שיש לי הרגשה כאילו אני מיותרת....--->מה לעשות?!
היי ברוכה הבאה לאתר..!! 😊
ובקשר לבעיה שלך..
תראי נכון שהראשון שהתאהבת בו רמס לך את הבטחון..והוריד אותך לחלוטין מהקטע של בנים..
אחרי הכל..הוא לא הבן האחרון שתהיי איתו..אז חבל לך סתם לפספס הזדמנויות עם בנים אחרים..
ואני יודעת שזה אולי קשה...אבל תקשיבי לחברה שלך..
פשוט תנסי להיות איתו..
וכשאתם נמצאים לבד אז תנסי להסתכל לו בעיניים..ואל תפחדי..!!
בהצלחה..!!
מיכל 😊
היי!
מאמי אל תתני לאף אחד אף פעם להוריד לך תביטחון העצמי שלך..!
ובנוגע לאהבה החדשה שלך-אל תבהלי ותפספסי תהזדמנות לנסות ולהלחם על האהבה שלך.. כי אח"כ את תתחרטי על זה..
תעמדי מולו ותסתכלי לו בעיניים..אל תני לו תחושה שאת מפחדת ליהיות בסביבתו.. כי זה רק ירחיק אותו ממך..
שיהיה לך המונמון בהצלחה מאמי!!
אפשר לדעת למה מחקו לי ת'תגובה?
טוב קודם כל אני מסכימה עם מה שכתבו לך שאסור לך לתת לאף בן לרמוס לך את הבטחון ושיהיו לך עוד הרבה בנים שתתאהבי בהם.
מה שלא מובן לי זה מה שכתבת פה:
QUOTE חברה שלי סיפרה לו על זה שאני אוהבת אותו וכל פעם כשהיא מנסה להשאיר אותי ואותו לבד לשניה אני בורחת הביתה מבושה או בגלל שיש לי הרגשה כאילו אני מיותרת....--->מה לעשות?!
למה בדיוק היא סיפרה לו שאת אוהבת אותו??? זה היה מרצונך או שהיא סיפרה לו על דעת עצמה?
אני מבינה שזה מביך אותך אני חושבת שגם אני הייתי מרגישה כמוך, אבל מה הקטע של חברה שלך?? את מאוהבת במישהו אחר עכשיו (ככה לפחות הבנתי) למה לעשות לך את הקטעים הילדותיים האלה? דברי איתה על זה.
תראי...
הבנאדם הזה שהיתאהבת בו בפעם הראשונה כניראה הוריד לך את הביטחון העצמי קצת..
לא רקה שום דבר מאמי.....ממשיכים הלאה...העיקר שתסתכלי במראה ותאהבי את מה שאת רואה...
הביטחון יחזור...אבל את צריכה לעזור לו קצת....
בהצלחה...
אוהבת !
טוב תישמעו בכלל איזה קטע היה לי אתמול!!!
כולם שרו ...נשיקה נשיקה נשיקה...ומחאו כפיים!!!
ואני ניהייתי אדומה סלקקקק!!!!
חייבת לפתוח ביטחון עצמיי!!
את לא מבינה כמה זהה ח-ש-ו-ב בחייםם ותסתכנייייי 😉
QUOTE (MiLaNo @ 19/01/2006) חייבת לפתוח ביטחון עצמיי!!
את לא מבינה כמה זהה ח-ש-ו-ב בחייםם ותסתכנייייי 😉
איך אני בידיוק מפתחת ביטחון?!