שיאווווו איך אני מתה לנסע גם לברזיל!!!!!
ובהצלחה עם החבר
QUOTE שיאווווו איך אני מתה לנסע גם לברזיל!!!!!
גם אני........... חלוםםםםםםםם 🙄
גרתי שם שנתיים כשהייתי קטנה..
והייתי שם בכיתה ג'..
ועכשיו ביב' חזרתי...חחחח =]
יאוו איך אני מקנאהה בךךך😢
אני מתההה לחזור לחבר שליי😢
אני כל כך אוהבבבבתתתתתתת אותווווווווו😢😢😢
וכ"כ מתגעגעתתת אליוווווווווו😢😢😢
בובה אני מאושרתתת בישבילךךך😊😊
שיהיה בהצלחה והמוןן מזל טובב😊
אוהבת מלאאא
ניצנושש😊
תודה מותק..
אני מקווה שגם לך יהיה מזל..
ובהצלחה!
וואי איזה יופייי!!!
אני מקווה שיסתדר בינכם והלוואי והכל יהיה בסדר...
וגם אני רוצה לברזיללללללללללללללללללללל !! חחח חלום!