פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אוףף..:( נימאס לי מהחיים......

אוףף..:( נימאס לי מהחיים...

✍️ נמבי 📅 22/10/2005 16:15 👁️ 625 צפיות 💬 24 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 2
QUOTE (DuShA0_O @ 23/10/2005)QUOTE (נמבי @ 23/10/2005) האמתי גם חשבתי לדבר איתה..
אבל אני לא ישפיל את עצמי ולא יוריד את הכבוד שלי בשביל ללכת לדבר איתה..
בתכלס גם היא עשתה המון בשבילי..אבל אם היא הגיעה למצב שהיא צעקה עלי לפני ההורים שלה וגירשה אותי מהבית..
אז לא מגיעה לה בכלל שאני יסתכל עלייה..
קיצר היא הפסידה אותי..
ואם אני טועה תקנו אותי..

אע !? את שומעת מה שאת אומרת ?!
" אני לא יוריד מהכבוד שלי "

שמעי חמודה .. כ = ל מה שחברות שלי עשו לי .. כמה רע שהן עשו לי , בחיים אני לא יישכח ת'דברים הטובים
10 פעמים באתי להשלים איתן והן אמרו לי לא .. והמשכתי .. והמשכתי .. עד שהן יאמרו לי כן
אפילו עד עכשיו אני ממשיכה .. מתקרבת אליהן כמה שיותר .. אני לא יודעת איך זה אצלך , אבל אצלי
מי שנכנס לי ללב ~ ישאר בו ל = ת = מ = י = ד .. !! !! וככה זה כמעט כל חברות טוובה ..
אז סבבה היו ויש דברים רעים .. אבל ככה את נותנת לדברים הטובים להישכח ?!

אבל בעיקרון זאת ההחלטה שלך רק את יודעת מה את רוצה ויודעת לנכון לעשות .. בהצלחה


כל אחת עם הדעה שלה בעיקרון שאני חושבת על זה חברה טובה שלי בחיים לא תעשה לי כזה דבר...
אולי באמת היא לא כזאת טובה כמו שאת חושבתת..
אם החלטת כבר אז סבבה מאמי אז את לא צריכה להיות בדיכאון כי הרי את זאת שהחלטת
תלכי תיצאי עם חברות שאת באמת חושבת שהן סבבה ואולי תימצאי לך חברה טובה חדשה..
בהצלחה מותק ...😊
כל דבר אני פה בשבילך ..

DuShA0_O גם אני כזאת חחחח אני בחייייים לא יאבד חברה טובה...
אבל..יש גבול..
דוגמא:
חברה לי ואני רבנו רציני בכי צעקות התעלמויות מה לא הכל רק בגלל שיש לי חבר
שזה גם סיפור ארוך אבל אני בחיים לא יהיה איתה " ברוגז" כי אחרי הכל..כל מה שעברנו ביחד
לא שווה את זה...!

QUOTE (נמבי @ 23/10/2005) זה לא הגיעה לי..כי לא עשיתה לה כלום..
וזה סיפור ממש ארוך..כי היא תוענת שיש לי התנהגות מגעילה ושאני עצלנית ושאני לא נותנת מעצמי..אבל זה בולשיטטט והיא אמרה לחברה שלי שזה היה היצתברות אבל סלחו לי..על הזין שלי..מי היא בכלל שתשפיל אותי..!!!! כי לא פגעתי בההה!! מי שיצאה ניפגעת פה זאת אני..
ושום דבר לא מצדיק את מה שהיא עשתה לי..

תאמינו לי חברות הן עברות..!!!
יאלה המשפט הזה כול כך נכון..:
''אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמיים..''
הוא היחידי שלצדנו..!!!!

עקבתי אחרי האשכול הזה...קראתי כאן תגובות!
הזדהתי המון...
אבל מה שרשמת פה[בקטע שצטטתי]
על זה לא יכולתי לשתוק...
עכשיו אני יספר לך[ובעצם לכן] את הסיפור שלי!
אז ככה...
הייתה לי חברה הכי טובה בעולם[נקראלה מעיין]
היינו החברות הכי שיש...כמואחיות...רק לאבגנים...אבלבלב אחיותממש...אותהכיתה יוצאותביחד לכל מקום הולכותביחד..לא עוזבותאחת תשניה דקה לבד!
ואני? אני התרגלתי שמעיין חלק מהחייםשלי..ובאמת הפכתי להיות תלותית בה..לא הייתי יכולה שניה בלעדיה להיות לבד..והמצב הזה הביא לכך שגם היא לא יכלה שניה בלעדי..חוצ ממעין היו לי עוד חברות..עוד הרבה!
ואם הייתי הולכת אליהן בלי מעיין אז היא הייתה ישר נפגעת ועושה פרצופים..כאילו מה אני חייבת ללכת איתך לכל מקום?
אחר כך בכיתה החדשה שלי ושל מעיין הכרתי חברה חדשה..מעיין לא הסתדרה איתה והן רבו ולא דיברו..אותו חברה חדשה[נקרא לה שני]. בקיצור אני ושני התקרבנו המון אחת לשניה...
והפכנו לחברות טובות..אבל עדיין מעיין הייתה החברה הכי טובה שלי!ובעצם החיים שלי!
שני ומעיין שנאו אחת תשניה...אחרי כמה חודשים שהם לא דיברו ואני ניסיתי כל הזמן להשלים בינהם אבל לא הצלחתי..הן בסוף השלימו...ולאט לאט מעיין התחילה להתקרב יותר לשני והחלה להתרחק ממני..
את הדברים הכי חשובים שהיא הייתה אמורה לספר לי[לחברה הכי טובה שלה]. הייתה מספרת לשני ואני הייתי יודעת אותם דרך שני.
לאט לאט מעיין עשתה לי קטעים מגעילים..הייתה עוזבת אותי לבד...פוגעת בי מלא הולכת רק עם שני..
למשל אם היינו לבד רק אני ומעיין..היינו יוצאות והכל..פתאוםםם שני הייתה מופיעה, מעיין הייתה רצה אליה כמו שפוטה שלה ועוזבת אותי ל-ב-ד.
מיעיין פשוט הפכה להיות שפוטה של שני..ושני הסיטה את מעיין נגדי...לא יודעת למה[כולם אמרו שזה מקנאה,כי שני אחת כזאתי]. לידי שני שיחקה אותה שהיא אוהבת אותי...מעיין אבל לא הסתירה את השנאה שלה כלפי..אלא הודתה ולא שכחה לציין את זה לרגע אחד אפילו...
את שני תפסתי מסיטה את מעיין ועוד כמה חברות שלי נגדי...ובאתי אליה..ושני ניסתה להכחיש הכל..בסוף הודתה...ואני סלחתי לשתיהן כל הזמן..כי אהבתי אותן ואני לא אוהבת לריב!
ככה עברו איזה 4 חודשים ואני סבלתי משני וממעיין...כל הזמן ריכלו עלי..השאירו אותי לבד..היו יוצאות ולא קוראות לי...היו משקרות לי...מסכסכות ביני לבין חברות שלי. נכנסתי לדכאון חשבתי שאני לבד והעולם מת! לא הבנתי איך מעיין אחותי עושה לי את זה?!?! וגם שני...נשברתי לרסיסים..
שתקתי...שמרתי הכל בפנים. לא רציתי לריב,לא רציתי לאבד את מעיין! אבל כל הזמן התרחקתי מהן יותר ויותר והן לא הבינו למה..והיו עושות לי פרצופים.
עד שיום אחד בבית ספר..לא התייחסתי כל היום למעיין אפילו שלום לא אמרתי לה...ואז באייסיקיו מעיין התחילה לריב איתי ובאה אלי בטענות על היחס שלי[שני הייתה איתה באייס]ואז כברלא יכולתי...הוצאתי הכל...אמרתי למעיין כל מה שחשבתי..שהיא שפוטה של שני והכלללל
מעיין דיברה אלי הכי מגעיל בעולם...אמרה לי שאני אפס והיא שונאת אותי..והיא יודעת שהיא פגעה בי וזה היה מתוכנן כדי לגרום לי לסבול...כי היא רוצה לנקום בי על זה שבתחילת שנה אני ושני היינו חברות טובות ומעיין קנאתה בי..אז עכשיו היא נקמה בי על זה[ככה מעין אמרה לי].
ושהיא תגמור לי על החיים ואני יהיה לבד...
אני הייתי בהלם..אבל כבר לא בכיתי...כבר לא הייתי תלותית במעיין..רק הייתי פגועה מהמילים שלה...כאילו הכניסו לי מסמרים ללב...הדבר הכי אהוב עלי פגע בי כמו שבחיים לא פגעו בי.
הפסקתי לדבר עם שתיהן..לא רציתי קשר אליהן! נכון היה קשה! אבל חברות לא היה חסר לי..
מעין ניסתה במריבה לסכסך ביני לבין חברות טובות שלי..שכבר שנים אנחנו חברות..בהתחלה היא כמעט הצליחה..בסוף לא! והיא אכלה את עצמה מקנאה...
אחרי איזה חודש שלא דיברנו למעיין הייתה יום הולדת...כולם ניסו לשכנע אותי לבוא אליה ולהשלים איתה! אני לא רציתי כי מעיין זאת שצריכה לבקש תסליחה לא אני..
אבל הסכסמתי בסוף! כי לא שכחתי מה שמעיין עשתה למעני[עשינו הכל אחת בשביל השניה כמו משפחה]
אמרתי לה מזל טוב..במסיבה..היא שמחה והתרגשה...אחר כך שנגמרה המסיבה היא החלה להגן על שני וריכלה עלי שאני חוצפנית שלא הבאתי לה מתנה...ושהיא הורידה מכבודה שחיבקה אותי!
את מבינה תקטע?!?!? אני הפגועה בכל הסיפור...אני באתי ולמרות הכל הלכתי לשמוח בשמחה שלה..ואני לא יגיד שהורדתי מכבודי..כי עזבי תענין של הכבוד..בין חברות אין כבוד! והיא באה בטענות שהיא הורידה תכבוד שלה...על איזה כבוד היא מדברת!?!?
אני באתי אליה..כבר לא יכולתי לשתוק...צעקתי עליה לפני כולם..איך את חושבת על מתנה בכלל? אנחנו לא מדברות פגעת בי כמו שבחיים לא פגעו בי ומה שמעניןאותך זה מתנה? תראי באתי בשבילך! המזל טוב שאמרתי לך לא הגיע לך ואת יודעת את זה...תסתכלי על הכוונה הטובה שלי שבאה מהלב...רק מתנות מענינות אותך?
אני אוהבת אותך צעקתי לה ופרצתי בבכי...וכל מי שהיה מסביב הזיל גם דמעות..
מעיין שתקה...
אחרי שהתאווששה כי הייתה בהלם שאני ככה יצאתי עליה...אמרה לי לפני כולם..כמה שפגעתי בך זה עוד כלום..אני יפגע בך פי מליון את תראי את זה...
כולם היו בשוק..וצעקו עליה ויצא לה שם של מגעילה..מלא רבו איתה על מה שהיא אמרה לי..והיא בכתה ואמרה שהרסתי לה את היומולדת...אחר כך עוד חברות שלי רבו איתה..ובאמת יצא לה שם של מגעילה..למרות שהיא ניסתה לסובב את זה שאני יצא המניאקית..אבל היא לא הצליחה..כי היא הרעה בסיפור...

אז כל המגילה הזאתי הייתה בשביל להגיד לך...
שאני ומעיין לא מדברות עד היום, למרות שלפעמים זה כאב. עכשיו כבר לא...ממש לא! טוב לי בלעדיה ואם הייתי יודעת שיהיה לי ככה טוב היתי ממזמן מסיימת את החברות הצבועה הזאתי ביננו...
את הדברים הטובים שהיא עשתה למעני אני לא שוכחת!
שני בכלל מחוקה אצלי..קבורה באדמה! על שסכסכה וגרמה להרבה מהמריבה שלי ושל מעיין!
ובעצם למרות שמעיין עשתה הרבה דברים מגעילים..יש מצב שגם אני פגעתי בה...אני לא מלאך ולא מושלמת...ואותו דבר גם את...
אל תגידי "לא עשיתי כלום"
את לא יכולה לדעת מה בנאדם אחר מרגיש אצלו בלב...את לא מלאך..וכל אחד עושה דברים פוגעים...
תלכי תדברי איתה..
אל תשמרי הכל בלב כמו שאני שמרתי ובסוף התפוצצתי והוצאתי הכל ומה נהיה?
מריבה אחת גדולה ומלא טינה ושנאה...
זה לא שווה, ולא פתרון!
ובאמת חברים אמיתים נדיר למצוא קשה לעזוב ואי אפשר לשכוח"
ותאמיני לי שאני הושפלתי לא פחות ממך[לא סיפרתי את הסיפור המלא כאן]
אבל מעיין ושני השפילו אותי בכל דרך שאפשר...אבל אלוהים שילם להם על זה בדרכים משלו...
המריבה עם מעיין רק קירבה אותי ליותרבנות..ומעיין מקנאה[היא חשבה שאני יהיה לבד].
למרות שחברות אמיתיות אני לא חושבת שמצאתי..ואולי לא אמצע...
אבל את תמשיכי בחיים כי הם ממשיכים איתך או בלעדיך...אל תעצרי בגלל חברות כאלה..תלמדי מהסיפור שלי...
וכמו שחיית בלעדיהן לפני שהכרת אותן..את תמשיכי לחיות גם עכשיו בלעדיהן..וגם אם תסדרו את הענינים זה לא יחזור להיות מה שהיה פעם..עדיין תשאר הטינה בלב...!!
ותזכרי שאת לא מלאך ולא הקורבן היחיד...במריבה יש 2 צדדים ו-2 נפגעים...נכון שיש אחד שפגע יותר ואחד שנפגע יותר..אבל 2 הצדדים יוצאים פגועים ופוגעים!
בהצלחה
אוהבת..
גם אני רבתי עם החברות שהיואחיות שלי.. אני ממש מבינה אותך, זה קשה מאוד אבל כנראה שהיא לא שווה אותך!!! חפשי לך חברות אחרות את תמצאי!
QUOTE (DuShA0_O @ 22/10/2005) שמעי מתוקה אני מבינה אותך ל|ג|מ|ר|י .

אני כיתה י' עכשיו , היה לי 2 חברות ממש ממש טובות , חברות הכי טובות מכיתה ה' .
היינו פשוטות " השלישייה " המדוברת !? אניוואי .. רבנו כ = ל הזמן על שטויות
אבל שהיינו ביחד אפחד לא היה יכול לעצור אותנוו .. (: היינו כמו אחיוווות מה לא !?
כל הזמן בביצפר ביחד , קניונים , יציאות .. ה = כ = ל מה שאת רק מדמיינת .. !! !!
אחת הלכה לקניון .. היא לא תלך עם מישהי אחרת .. היא חייבת ללכת עם מישהו משתינו
זה לא חובה פשוט זה יצא ככה תמיד מרוב שהיינו קשורות אחת לשנייה ..

אז פשוט יום אחד חברה שלי באה אליי הלוותי לה בגד שלי , היא הלוותה לי בגד שלה .
הלכנו לילדה אחת הביתה ואז ממנה היינו אמורות לצאת . עכשיו .. שהיינו אצל היילדה
היא אמרה לי [ חברה שלי ] שהיא לא אוהבת ת'בגד עלייה , להביא לה ת'בכד שלה ..
הבגד שהיא הביאה לי היה חצאית , ואני הבאתי לה חולצה .. והיא הייתה עם ג'ינס ..
אז היא רצתה שאני יביא לה ת'חצאית .. עכשיו .. מה היא רצתה שאני יילבש ?!
אני גרה רחוק מהילדה ההיא , ואני יותר רזה מחברה שלי .. אז אני לא הייתי יכולה לקחת ת'גינס
טוב רבנו על ש = ט = ו = ת .. ואז אחרי שרבתי עם אחת , השנייה אמרה .. - מה ?!
רבת איתה ?! טוב . גמאני יריב איתה 😯 😊
ואז גם ההיא רבה איתי .. עכשיו שמעי .. ישלי עוד חברות אבל זה לא כמו ה-2 האלה ..

ואז שייצאו כולן הן יצאו כולן ואפילו לא יכלתי עם האחרות כי הן כבר יצאו איתןן .. אחרי חצי שנה בערך
ככבר היה נמאס לי .. הלכתי דיברתי איתן .. 10 פעמים הן אמרו לי לא , טוב לנו ככה
אחרי 10 פעמים כבר כמעט התייאשתי אז הן הראו לי רמזים והשלמנוו .. :] התחלנו להסתובב לצאת
והווווווופ פתאום הן עושות לי זה מתחיל להיות כמו פעם ואחננו לא רוצות ככה \:

בקיצור עד עכשיו אנחנו לא מדברות [ זה היה לפני קצת יותר מחצי שנה והן אמרו לי אתזה לפני חוד וחצי ככה ]

מה אני באה לאמר לך ?! ת*ח*פ*ש*י חברות חדשות .. אני יודעת שזה קשה .. אבל בסוף את תמצאי
כמו שמצאת את אלה את תמצאי אחרות .. ייקח קצת זמן אבל לא נורא אין מה לעשות ..
אז בינתיים לפני שהיא לוקחת אותן , את תדברי איתן שיבואו אלייך ואז הן יהיו איתך באותו יום
זה לא כלכך קשה את פשוט צריכה קצת מוח (:
יש משפט שאומר " חברים אמיתיים נדיר למצוא , קשה לעזוב , ובלתי אפשרי לשכוח " .. !! !! !!
אבל הכל בחיים בומרנג אחד גדול .. והכל לטובה .. תאמיני לי שאם הן עושות לך רע עכשיו אלוהים יחזיר להן ובגדול
כי אלוהים יושב שם למעלה ורואה הכל .. בזה תהיי בטוחה .. ;]

מתייאשת מהחיים ?! ראית ת'סרט 13 ?! אני במקרה ראיתי אותו היום פעם 2 . לא ראית !? תלכי לראות
תשכירי ת'סרט או תראי אם יש היום .. יש מצב יש שידור חוזר או משהו
בקיצור זה 2 בנות שנכנסו לסמים , אלכוהול , מכות , זנות .. בנות 13 !!!!! אני בטוחה שאינלך חצי מהבעיות שלהן

מקווה שעזרתי (:
צודקת
בנות = משחקי כבוד.
"לא ישפיל את עצמי ולא יוריד את הכבוד שלי" - פתטיות.
חבר הכי טוב שלי..מכירים מגיל 6.
היינו רבים המון, גם שברתי לו שן.
ואנחנו עדיין חברים כל השנים האלה, בגלל שהכבוד לא שווה תשטיות האלה.
תתבגרי.
כ--לל מילהה שנאמרהה פה נכווונהההה
גמאני רבתי לפני שבוע עם חברה הכיי טובה שליי
והיא אפילו לא רוצה להגיד לי למהה
אמרתי לה לא צריךך את לא רוצה להגיד לי למה עושהה פוזוות לכיי תזדייניי חחחח סליחה עלל המילהה
ופשוטט הלכתי לחפשש לעצמיי חברות ואני מסתדרת טוב מאוד בלעדייה
אם היא תרצה שנחזור להיות חברותת אני יעשהה להה בדיוקק מה שהיא עשתהה ליי ואני ישכול את זה 10000 פעםם עם לחזור להיות חברה שללההה
ותקשייביי לנוו טוב טובבבב..לכל מילה שנאמרה פהה כיי הכלל פהה הכיי נכוןן שייששש
מקווה שעזרתייי
מורוווששש
חברות זה הדברררר הכי יקר בעולםםםםםםםםםם!!!!!!!
זה הדבר שאת נותנת את כל החיים שלך בשבילוווו........
לריב עם חברותת..זה דבר הכי כואב בעולםםםםםם..
ואחריי שאת רבהה..קשה מאוד לעכלל
את לא רוצה לשכוח אותה..
ולא מסוגלת לשנות תחיים ..תדרך שלך..
פשוט מתרגלת למה שהיה לפני שרבת איתההה..
וזה כואבבבבבב!!..
צריךךך לתת לזמן שיעשה את שלו..ושיעשה רק טובב..
ולא להישאר בזמן הזה תקועים בדיכאון
צריך לצאתתת .. לנסות להנות מהחיים.. גם עם כמה שהם קשיםםם...
מתישהו התקופה הזאת תיגממרר..
ורק בטובבבבבב!!
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 23/10/2005)

ו(מעשנת, שותה מזכיר מאוד את הסרט 13 שדיברו עליו פה *מומולץ*).


איזה סרט?
AfArSeXyT

וואי ילדה. ריגשת אותי. אני פשוט בשוק מהמעיין והשני האלה. איכס איך אינלהם כבוד!?
כמו שאמרת "בחברות אין כבוד". איך אחרי שהוצאת את כל הלב שלך {במסיבה שלה}
היה לה בכלל ת'אומץ לבוא ולהגיד לך את כל מה שהיא אמרה!?%$*%^#?!?!?!?!%
לבנאדם שאני הכי שונאת בעולם ועוד חברה ה - כ - י טובה אני לא יכולה לאמר אתזה בחיים.
ואוא אין לה גבולות.
אבל ראסמי את יצאת ויוצאת בסדר גמור שאת לא מחזירה לה! לפחות את יוצאת הבוגרת.

עכשיו.. אם קראת ת'סיפור {שהגבתי מגילה ענקית ענקית ראשונה.} אם קראת מה שהיה
לי עם חברות שלי אז שמעי מה היה.

לך היה עוד חברות טובותף נכון. גם לי. את שלי שי וירדן. היינו שישתינו. ואז שרבתי איתן
הן הסיתו את ההן. {את שלי שי וירדן.}
וכמו שכבר אמרתי, כן ברור שיש לי עוד הרבה חברות למזלי אני לא ילדה בודדה תודה.
אבל זה לא משתווה בכלל אליהן.
אז ככה. יום ראשון של ביצפר השנה, באתי. לא דיברנו מ י ל ה !!!!! אבל באו אלינו לכיתה
3 בנות חדשות !!!! { אחת מהן זאת רוני מהפיג'מות חחחחחחחח}
בקיצור.. התחברתי איתן. אבל אין מה לעשות הן כבר חבורה שלושתן. נקודה.
אבל עדיין הייתי איתן בהפסקות. ועם עוד 2 בנות חדשות ממש חמודות.
ועוד מהצד היה לי את החברה הכי טובה שלי {נס} פשוט היא לא בביצפר שלי.
אז איתה יצאתי וצהריים וזה. אני לא יריב איתה בחיים נראלי. היה ריב שהיא יצאה
אשמה ולא יצא לי לדבר איתה והיא פשוט התקשרה ובכתה לי בפלא שהיא רוצה שנשלים.
היינו בריב יום. חצי יום. והשלמנו:]
בקיצור חחחחחחחח טחנתי.. ממ הסתובבתי עם ה-5 חדשות האלה אבל לא, לא יצאנו.
רק אייסי בקטנה וזה. ועדיין, התגעגעתי ל-2 החברות.
דיברתי עם אחת מהן באייסי, ש=פ=כ=ת=י את הלב. היא אמרה לי שלא נראה לה שנחזור
להיות כמו פעם. וככה גם השנייה 😢
המשכתי. הושפלתי. עוד פעם המשכתי ועוד פעם הושפלתי. אבל המשכתי והמשכתי..!! !!
ואז מכל השיחות זה היה המצב
- בהתחלה השלמנו בלי לשמור טינה. בלי אייסי בלי לצאת בלי ביצפר ביחד בלי כלום.
- אחרכך התקדמנו רק לאייסי חח
- אחרכך אייסי וגם בביצפר שלום וזה חח
- אחרכך אייסי, ביצפר, לשבת בביצפר, קניונים.
ואז. יום בהיר אחד. טוב לא בהיר, הוא היה דווקא קריר:} החברה שולחת לי הודעה.
מה היה בהודעה? נסכם בקצרה -
" דנה, זה מתחיל להיות כמו פעם, טוב לא שהיינו בריב. אני לא רוצה ככה. זה נגמר "
ואואו. פשוט כולי נשברתי מבפנים. אחרי כל התקוות והשמחה והכל.. הכל נקרע לרסיסים.
אבל עדיין לא ויירתתתתי!!
אז בהפסקה הייתי עם ה-5 האלה, ועוד עם שלי ושי וגם עם ה-2 האלה.
ופתאום ה-2 שאנחנו בריב, החברות הכי טובות מפעם, התקרבו אללללי. אבל מה התקרבו?!
נגיד הייתי עם שלי ושי אצל ידיד, בדרך הביתה עברתי ליד העיר ונעם חברה שלי הזאת הייתה שם.
היא ישבה עם 3 בנים וילדה אחת. לא יודעת מיזאת.
אז נעם צעקה היי הנה דנה מסורי. ואי מה ההתלבות?! כאילו אנחנו לא מדברות מה קרה!?
ואז היא באה, הביאה לי חיבוק ענק-ענק ואמרה לי דנה-אני-אוהבת-אותך.
וואי. ראיתי ת'עולם ורוד. פשוט ככה. ומאז, התקרבנו. אוקי אנחנו לא יוצאות רק אנחנו.
נגיד אני יוצאת עם שלי שי או נס או ירדן או מישהי והן שם, אנחנו מדברות צוחקות וזה.
ומלא באיייסי ולהסתובב בביצפר וכל מיני.
וכן כל מי שקורא אתזה ואומר " וואי היא מתלהבת שהיא מסתובבת בביצפר איתן " אז פשוט-לא.
כי שאתם תעברו חצי ממה שעברתי גם אתם תלמדו להעריך ת'מילה -- חברות.
וזהו, ב"ה עוד שבוע ישלי טיול שנתי, אני בחדר כמו כל שנה עם
יונית
ונעם
החברות הכי טובות
שלי
שי
אני:]

יהיה טוב, תהיו אופטימים וחייכו! ביי 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך