QUOTE (fuckinginluv @ 22/10/2005) יואו אני כ"כ מבינה אותך...אני יודעת שמה /אני אומר בטוח לא יעודד אותך כי אי אפשר לעודד במילים בכזה מצב..מסכימה עם כל מה שאמרו פה..גמני באותו מצב אני חושבת שאת מרגישה ריק בפנים כי חסרה לך אהבה....תצאי עם חברות לדעתי לכי קרעי תעיר ותעשי חיים זאת התופה הכי טובה!! (ואייסקפה)

*אה ועוד רעיון אחד- תעשי מסיבת בנותתת עם מסיכות פניםם ותשבו בחלוקים ותאכלו כמו פרות ותראו סרטים מגניבים כאלה כמו ילדות רעות או חופשיות על הבר או חרא כזה חח אין לי מושג מאיפה זה בא לי אבל זה הכי כיף בעולםםם
צודקת..

מאמי אני מכירה את ההרגשה...
אבל תצאי קצת תבלי תנסי להכיר אחרים תעשי משהו שאת אוהבת את תראי לאט לאט זה יעבור