הכרתי מישהו לפני חודשיים ככה... דרך אח של חברה שלי.. בקיצור חודש וקצת היינו ידידים והכל.. היה בנינו משהו.. רק נשיקה והתחלתי להרגיש אליו דברים והכל.. והוא אמר שהוא גם מרגיש אלי דברים מאוד גדולים...
יום שישי הוא בא ואמר לי ' אני רוצה שננסה להיות חברים' וכאילו הוא לא אוהב אותי..ואני יודעת והוא אמר
והסכמתי.. זה היה בגלל שכל כך חיכיתי לזה וכל כך רציתי את זה.. אבל עכשיו.שאנחו חברים אני לא מרגישה אותו דבר
אני שואלת את עצמי למה??? למה הסכמתי?? אין אהבה!!!!
אין אהבה בגרושששששש ואני מרגישה את זה.. זה יותר מדי בולט שאין אהבה ואני מרגישה את זה
הוא נסע יום ראשון לעשות את הח עם המשפחה היה אמור לחזור יום שלישי והתקשר להגיד שהוא חוזר ביום חמישי אם לא אז יששי.. ואז יום ראשון כניראה הוא נוסע עם חברים לחו"ל עד יום חמישי
ושאלתי אותו אם הוא מתגעגע והוא אמר שלא...
קיצור אני לא יודעת מה לעשות..אני אוהבת אותו אבל לא בצורה אשני לא יכולה להיפרד ממנו
וחברה אמרה לי שהכי טוב להגיד לו שנגמור עם זה כי זה לא יוביל לשום מקום..אני רק יתאהב בו יותר
ואז באמת יהיה קשה שניפרד..
אני לא יודעת מה לעשותת תערו לייייי הוא אמר שהוא חושב שאם ניהיה חכרים זה יעזור והוא יתאהב בי.. (אולי)
אוףףף מה לעשות?
להגיד לו 'תשמע אני לא יכולה שנמשיך ככה כי אני מפחדת להיתאהב בך ואז הכל יהיה יותר קשה..אז שתדע מה הרגשות שלך ואם אתה אוהב אותי תגיד לי '
או לעזוב את זה ככה??
לפי דעתי אם אין ביניכם אהבה אין כל טעם להמשיך עם זה,לא יעזור שרק צד אחד אוהב, אם יש רק צד אחד שאוהב באמת שאין טעם לקשר שלכם,אתם צריכים לגמור את הסיפור כמה שיותר מהר כי אם לא את תמשיכי לאהוב אותו להתאהב בו יותר וזה יהיה לך הרבה יותר קשה לצאת מזה אחרי זה,
אני חושב שתפרדו תשארו ידידים לא יותר מזה, כי אם את אוהבת והוא לא אז עזבי אותו, אין לזה בכלל טעם...
כי את יכולה רק להיפגע מזה...
מותק תיפרדי ממנו!!!!!
מה הטעם בלהיות עם מישו אם אין ביכנם אהבה?!
ועוד הוא מודה שהוא לא מתגעגע אלייך!!
פשוט תגידי לו מצטערת אין לנו מה לעשות אחד עם השני אם אנחנו לא אוהבים!!!
וזהו!
את תראי שאת תתגברי עליו מהר כי את בעצם לא אוהבת אותו!!
בהצלחה!
אני עם התגובות מעלי!
ואם את רואה שהוא לא מתגעגע זה אומר שזה סתם קשר ..
זאת אובססיה שלך לגביו. תיפרדו וזה יעבור
בהצלחה לך!
😉
אני עם כל התגובות!!!!
והם נכונות
אני מסכימה עם ניר מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תשמעי קרה לי משהו דומה... תיפרדי ממנו פשוט.. ואם אף אחד עדיין לא אוהב זה גם לא ממש יפריע לאף אחד מכם
QUOTE קיצור אני לא יודעת מה לעשות..אני אוהבת אותו אבל לא בצורה אשני לא יכולה להיפרד ממנו
ענית לעצמך על השאלה שלך...
QUOTE להגיד לו 'תשמע אני לא יכולה שנמשיך ככה כי אני מפחדת להיתאהב בך ואז הכל יהיה יותר קשה..אז שתדע מה הרגשות שלך ואם אתה אוהב אותי תגיד לי '
או לעזוב את זה ככה??
ולדעתי כן , תגידי לו את זה, למה להשאר בקשר שהוא בלי אהבה?!
וגם אם את מתאהבת בו, את סתם נפגעת כי הוא לא אוהב אותך, חבל, תקדימי תרופה למכה.
מסכימה עם כולם... אין טעם לקשר תיפרדו.
לסגור את הבסטה להפרד
"ושאלתי אותו אם הוא מתגעגע והוא אמר שלא...
קיצור אני לא יודעת מה לעשות..אני אוהבת אותו אבל לא בצורה אשני לא יכולה להיפרד ממנו
וחברה אמרה לי שהכי טוב להגיד לו שנגמור עם זה כי זה לא יוביל לשום מקום.."
זה בדיוק למה.
תודה לכולם על התגובות והעצות..זה מאוד עזר
ועכשיו אני פה אחרי שדיברתי איתו..
אני מרגישה קצת הקלה ומצד אחד אני מזה מבואסת בגלל זה
😢
אוףף...אני מקווה שיעבור מהר...
מאמי אל תדאגי זה יעבור לך מהר!
עשית את הדבר הכי נכון לעשות!
עכשיו תצאי תהני תבלי תנצלי כל רגע!! 😊
לדעתי את צריכה להיפרד ממנו
חברים זה לא אמור להיות אם זה יצליח נישאר, זה אמור לבוא מרצון ואהבה של שני הצדדים..
חייבת להיות משיכה פיזית וריגשית חזקה של שני הצדדים בשביל להיות חברים אחרת זה לא שווה כל הקטע, כי אז לא מרגישים אותו דבר וזה סתם מבאס..
תשמעי מאמי אם כלום אמרו שתיפרדי ממנו גם אני בעד......יש מצב שאחרי שתפרדי ממנו הוא זה שירדוף אחרייך....ואם לא...
לא נורא...בסופו של דבר יבוא האחד!!!