אנשייייייייים
גמר חתימה טובה!!!!
איך עבר הצום???
מה עשיתם?
יאאאאאאאאאא מכיתה ה' זה היה הצום הכי הכי הכי קל בחיי..!!!! 😊
אממ עבר מהרר חח ישנתי היום כמעט כל היום חח
את תצמה מכיתה ה? ?
אממ אתמול הייתי עם חברות וידידים והזמן לא זז חח
והיום ישנתי=))
מה את עשית??
וגמר חתימה טובהה
חחחח ת'אמת שנה שעברה היה יותר קל
כי שעה אחרי תחילת הצום התגלגלנו מצחוק עד כאב בטן
אחר כך לקחתי את בנות דודות שלי לטיול הרגו אותי כמה רדפתי אחריהן וואי וואי
הייתי חייבת לשתות אבל לא יכולתי.. :|
אבל לא נורא זה היה שווה את זה..
אני מכריזה בזאת צמתי פעם שניה בחיים שלי :]
חחחח כן מכיתה ה..
אתמול יצאתי עם חברה שלי כי אף אחד לא גר בשכונה הזו חחח
ופגשנו מלא אנשים היה מצחיק בטירוףףף וואלה היה סבבה..
וישנתי היום ושיחקתי מונופול וטאקי חחח
אבל בתכלס אפשר לנעול את האשכול כי כבר פתחו אחד במה מה שבראש
אני גם צמה מכיתה ד' אבל שברתי שעה לפני ומכיתה ה' עד היום!! (כיתה ט')
** פתחו כבר דיון כזה במה שבראש ככה שעניתי שם **
גמר חתימה טובה מאמי גם לך
ותודה רבה בובה
הצום שלי עבר מצויין ומהר=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גמר חתימה טובה
היה צום קל , השיעמום זה הגורם היותר רציני שמשפיע עלי והיה ברוך השם מה לעשות
צחוקים בלילה חבל על הזמן
היה לי צום מצויין למרות שישנתי קצת קראתי ספר!
אתם קולטים?! קראתי ספר פעם ראשונה שלי מהדו"ח שהיינו צריכים לעשות בכיתה ז'
סיימתי אותו חחח ישבתי בחושך וסידרתי ת'ארון אני תפוקה נכון?
חחחחחחחחח היה לי אחלה יום כיפור
זה היה הצום הכי קל בחיים שלי
עבר מה זה מהר
גמר חתימה טובה אנשים!
ממממעעעעעעווווווווללללללללללהההההה!!!
אתמול יצאתי עד 4 וחציייייייי והלכתי פוללללללללללללל..ממש התעייפתיייי הגעתי הבייתה הרוסה!!!!!
וישנתי עד 1 וחצייייייי
ועבר מהר מהר מהר!!!!!
אפילו לא הייתי רעבההההההה..טוב נו..אתמול כןןןןןן..דמיינתי פיצההההההה😛
אני ישנתי מ10 וחצי אתמול בלילה
עד חמש היום בצהריים 😊
ככה שעבר לי דיי בסדר הצום 😊
*~ענבל~*
כמו שאמרו פה יש אשכול במה בראש
בכל מקרה זה לא מתאים לפה 😊