תיהי איתה גם אחרי הצהרים! כי כמה אפשר להיות יחד בבית ספר רק בהפסקות?
תתכנני את הזמן כמו שצריך בין החבר לחברות.
כה אני יצטרך לחשוב על זה למה שאני חוזרת מהביצפר אני בדר"כ
ישנה ואז בערב חבר שלי בא אלי או אני אלי..אבל תודה מאמייי באמת תודה אוהבתתת
תיראי אתם גם לא חייבים להיפגש כל יום. זה ממש לא טוב תפגשו פעמים 3 בשבוע...
אם תפגשו כל יום זה ייצור שיגרה ביחיסים וזה לא טוב.... וגם תוכלי להקדיש זמן לחברות שלך אחר הצהרים.
מסכימה עם אור לגמרה!!....
מאמי תדברי איתה על הכל
ותראי מה כל אחת אומרת בעניין
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*