רציתי לבקש מכולכם סליחה!
אז אם פגעתי או עשיתי משו..סליחה..
http://www2.b3ta.com/sorry/
ושיהיה לכולם צום קל 😁
לאב יו אולל
חחחחחח איזה מתוקייייייייייי
חח לא סולחת כי לא כועסת 😉
אוהבתותך
צום קל וגמר חתימה טובה לכולם
חח מתוקהההה
אין לי על מה לסלוח לך כי לא עשית לי כלוםםם
אז גמר חתימה טובה לכולם וצום קלללל
QUOTE (Suga @ 10/10/2005) חח מתוקהההה
אין לי על מה לסלוח לך כי לא עשית לי כלוםםם
אז גמר חתימה טובה לכולם וצום קלללל
😉 😊
איזו מתוקה תודה מאמי
גמר חתימה טובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא סולחת!!! תנסי מחר חח.. סתם!!
אממ.. אין על מה לסלוח! ...
אבל שיהיה לך צום קל!
סלחתי... [על כלום..]
וסליחה.. [על כל המ שלא עשיתי לך חה..]
😊
איימס