אוףף גמני רוצה חבררר שיהיה לי את מי לחבק, עם מי לבכותת למי ללכת שמשמעמם לייי ללכת איתו לסרטים וכל זה יא'לללה כמה התגעגעתי לזה. אחרי שנה של סטלות עם החברררררר
אני מבינה אותך מאמי וזה טבעי
לא תמיד כיף להיות לבד בלי חבר
אבל יש בזה גם היתרונות
עם הזמן יבוא לך חבר
אל תדאגי רק סבלנות והאהבה תגיע
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 09/10/2005) אני מבינה אותך מאמי וזה טבעי
לא תמיד כיף להיות לבד בלי חבר
אבל יש בזה גם היתרונות
עם הזמן יבוא לך חבר
אל תדאגי רק סבלנות והאהבה תגיע
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צודקת!!
תודה לכל מי שהסכים איתי=]]
ואורו'ש אל תהיי עצובה
תבוא לך אהבה יפה רק סבלנות😉)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE אני מבינה אותך מאמי וזה טבעי
לא תמיד כיף להיות לבד בלי חבר
אבל יש בזה גם היתרונות
עם הזמן יבוא לך חבר
אל תדאגי רק סבלנות והאהבה תגיע
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נכון!!
לבנתיים תנצלי את הזמן שלך כפנוייה..תקדישי זמן לעצמך..תצאי,תהני,תבלי,לכי למסיבות,תעשי שופינגים,תהני עם החברות..!!
ואת תראי שתוך כדי שאת תהני אז את גם תפסיקי לחשוב על זה..
למדתי שלא משנה כמה תחפשי ותחפשי זה יגיע לבד בלי שתחפשי ותחשבי על זה..
הדברים הכי טובים קורים כשלא מצפים להם! 😊
QUOTE למדתי שלא משנה כמה תחפשי ותחפשי זה יגיע לבד בלי שתחפשי ותחשבי על זה..
הדברים הכי טובים קורים כשלא מצפים להם!
את לא יודעת כמה את צודקת.....
עוד יבוא הנסיך שיכבוש את ליבכם 😊
תאמיני לי שאני מבינה אותךך..
גמאני רשמתי את זה לפני כמה /שבועותת!!!
נמאאס לי גם המצב הזהה בדיוק כמו שלך!
וכמו שאמרו לייי אם הוא עדיין לא הגיע .. בסופו של דבר הוא יגיע והוא יהיה הכי מיוחד והוא יהיה האחד רק שלךך!!!
אז אין מה לעשות בינתיים אלא רק לחכות .. =\
אני עדיין מרגישה ככה... ואני יודעת איזה הרגשה מגעילה זה עושה בלב..
מקווה שעזרתתי בובה..
דנדוש 😊
^
איזה יגיע?
הוא אפילו לא מתקרב!!!