אלוהים לא טועה אף פעם, האומנם?
אז למה העניש כך את ישראל במכה שכזאת?
אולי זה הגורל?
ואולי לא, אף אחד מאיתנו לא יודע...אף-אחד!!!!
מבקשת סליחה מכולם
ליום כיפור=-]..
סליחה עם פגעתי במשהו..
[[אל תתיחסו למה שכתבתי למעלה, סתם התחשק לי לומר את דעתי]] 😊
גלושק'ה 😁
לא פגעת בי אבל בכל זאת סולחת =]]
וסליחה גם חיחי
אני אסלח לך אם את תסלחי לי
(חחח.. עסקת חילופין!)
חחחחחחח סלחתי😊...[[על???]]
איזו חמודה מאמי
שיהיה לך צום קל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סליחה=] וסולחת!!
וזה טוב להיתפרק..חעחעח..
רונוש=]
צום קל..וגמר חתימה טובה..
חחי=]
😊 לא סולחת לא סולחת ולא סלוחת!!
חח סתם!!
סלחתי.. [על לא יודעת מה..]
וסליחה... [על כל מה שלא עשיתי חהחה]
אוהבת
-איימס- 😊
QUOTE (אופירוששש @ 08/10/2005) לא פגעת בי אבל בכל זאת סולחת =]]
וסליחה גם חיחי
😊