כנסו תראו אתר של סליחה שלי בשבילכם
ליחצו עליי מקש סליחה ומחילה לפני כיפור
קריאה נעימה נשמות... 😁 😁
חחחחחחחחחח אהבתי 😊
ואני סולחת אפילו שאני לא ממש מכירה אותך
וגם אני עשיתי דף כזה
עשיתי גם כזהה
סוטלחת למרות שלא מכירה אותך
חח גם חברה שלי שלחה לי את זה..
-סולחת- למרות שאנ'לא מכירה אותך..
כל העולם ואשתו שלח לי את זה חח
ולא עשית לי כלום אז אין על מה לסלוח מאמי אבל אם כן אז סולחת =]]
סליחה לכולם גם ממני
חצי רשימה באייסי שלחה לי אתזה חח
סולחחת למרות שאני לא מכירה אות'ך..
וסליחההה כולםםםם ..
התלהבו מזה אה? חחחחחחח
אבל אני לא אוהבת את האתרים האלה..
ובכלל שאנשים אומרים אם ככה וככה אז סליחה
וואלה אם אתה לא יודע מה עשית אל תבקש סליחה
" אוננתי,, טלפנתי, הדפסתי, עשיתי,שמעתי, פתחתי, סגרתי, חישבתי, שיחקתי, קישרתי, צבעתי, קשקשתי, חרבנתי, השתנתי, זיינתי, אהבתי, הקלדתי, שלחתי, קיפלתי, גלשתי, נסעתי, שחיתי, אכלתי, ברחתי, קניתי, הפלצתי, שלשלתי,"
לא ידעתי שלאכול,לטלפן, להדפיס, לחרבן, לאהוב וכו'.. זה חטא.. מזה השטויות האלו?!?!
😯 😕
וסולחת לך..חח
למה לא שיכתבו גם: "שתיתי, נשמתי, כתבתי, זזתי, עזרתי...."
QUOTE (__דובדבנית__ @ 08/10/2005) למה לא שיכתבו גם: "שתיתי, נשמתי, כתבתי, זזתי, עזרתי...."
חחחחח... סליחה אם זה הפריע לך! לא התכוונתי לזוז!.. אוףף.. עשיתי את זה שוב! 😉
ו.. סולחת לך רק על זה ששתית.. וזזת... כי אני מרשה לך!! חחח... (הכל ב'רוח טובה' חח..😁) 😛
תודה מאמי ושיהיה לך צום קל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ב=ר=ו=ר שסולחים!!
אבלל שאוננת וזזת?!..חעחעח חזקה..
אבל למה אתם מתנפלאים עלייה היא לא כתבה את זה...חח..
ורנוש=]