ואייייייי איזה כיף לך הלוואי עלי!!!
איזה רומנטייייי!!
מזל טוב בובה ובהצלחה בהמשךךךךך
אנשיייייייייים יוווווו איזה חמודים!!!!
תודה רבה רבה רבה!!מווווואה!
והאמת,שאתמול היה לי את הערב הכי מושלם בעעעוללם!!!
נסעתי אליו באוטובוס חח בהתחלה זה היה ממש מסובך כי אני צריכה לקחת 2 אוטובוסים כדי להגיע אליו ונחבתי עם הבלונים וזה..חח היה מצחיק..
כשהגעתי הוא פתח לי את הדלת והתנשקנו התחבקנו אמרנו שלום חח
ואז ראיתי את הבית יווווווווווווווווו
זה היה הכי מדהים שיש!!!
הוא פיזר מלא עלי ורדים על הרצפה..
ושם מלא נרות נשמה גם על הרצפה ועל מקומות שונים בבית..
באמצע הוא שם שולחן כזה לזוג שהיה עליו סכום וצלחות וכוסות של יין חח ו2 נרות על השולחן ובינהם מעמד קטן של פרחים עם שושנים בפנים..
ובקרע הייתה מוזיקה שקטה..הוא הכין דיסק של 40 שירים רומנטיים ושקטים גם של פעם..שירים מהממים (אחרי זה הוא נתן לי ת'דיסק..)
והוא בישל לי את המאכל שאני הכי אוהבת בעולם..(כנפיים ברוטב צ'ילי מתוק) ואז אכלנו שתינו..
ואז רקדנו קצת..פתחנו את המתנות..
הוא נתן לי כרית בצורת לב שמודפסת עליה תמונה שלנו והוא רשם "איתך גם בחלומות" ומאחורי הכרית יש קצת פרווה וורודה..ויצא לו מדהההים והכרית ממש נוחה..חחח
והוא קנה לי (מה שלדעתי היה ממש ממש מיותר) בושם של "אסקדה"..בושם עם ריח מדהים.
וזהו..דיברנו קצת הצטלמנו(תמונות בקרוב... 😉 )
ובקיצור הוא כ"כ השקיע ועשה את הכל מהלב..וזה יצא כ"כ מוששששששלםםםם!!!
בקיצור..ממש ממש נהניתי יווווו אני כ"כ אוהבת אותו..ועוד לחשוב שרצינו להיפרד..בעעעעעע בחיים לא חחח
וואי זה נשמע כל כך רומנטי ומדהים =]
איזה חמודים!!!
שיהיה לכם הרבה מזל טוב,ובהצלחה =]
תפרסמי תמונות!!!
תודה רבה רבה מאמי!!!
בכייף מותק 😉
יאאאאאאאאאאאאא איזה חמודדדיייםם..
כיףף לכם!!
מחכהה לתמונות!
מזל טוב !
שתמשיכו להיות עוד הרבה זמן ביחד בע"ה !
יאאאאאאאאאאאאאאא איזה מתווקיייםםםםםםםםםםם
שתזכו לעודדד ימים כאלה 😊
😁 😁 😁 😁 😁
איזה חמווודדדדים תודה לכולכםםםםםם מוואה
איזה כייף לכם... הלוואי עלי...
תודה מאמייי
אל תדאגי יגיע בקרוב!!!!! 😊
איזהההההה מתוקיםםםםם
רואים כמה אתם אוהבים אחד את השני
כמה שזה נשמע רומנטי מרגש
ויפה במציאות בטח מה שעבר עליכם
היה קסום מדהים ומיוחד
אני שמחה בשבילך הכי בעולם בובה
באמת שזה מגיע לך
שיהיה המון בהצלחה בהמשך
ומחכה לתמונות מאמיי=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואיי איזה רומנטיייייייייי..איזה כיף לך!!
שתזכו לעוד הרבה הרבה זמן יחד!!
יאוווו איזה נאאדדיריםם אתם!! חח =]]
הלוואי עליי 🙄
מזל"ט לכםם =]]