אסור גם בלחי מתוקים =]
תחשבו שכאילו כיפור אוסר הנאות כדי שנסבול ונכפר..וזו נחשבת מעין הנאה.
צום קל וגמר חתימה טובה לכולם !
מסכימה עם מזי!! המשפט הזה היה חסר לי =]]
אממ אני יודעת שביום כיפור יש ליל שימורים..
זאת אומרת שאסור שגבר ואישה יגיעו למגע אינטימי..
כמו למשל נשיקות וכדומה...
ובתחלס לא נורא אם תתאפקו יום וחצי בלי נשיקה..=/
צום מועיל לכולם...
מואההה
לילושש=]
QUOTE (אופירוששש @ 07/10/2005) love-to-love- חחחח מאמי זה כן אסור להתנשק..
זה יום הדין..!! תראי לי דתי מתנשק ביום כיפור =]
חוץ מזה זה העברת נוזלים..אבל זה תלוי באלה שמאמינים..
איש באמונתו יחיה
חחחחחחחחחח וולאה.. אף פעם לא חשבתי על זה חחח..
חחחחחחחחחחחחחחח אני אף פעם לא ראיתי דתי מתנשק חחח על אחת כמה וכמה לא ביום כיפור..
שירנו'ש זה אסור כי גם
אסור לקיים יחסי מין ביום כיפור
וגם כמו שכתבו לך בתגובה שזה מעביר נוזלים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סבבה..
רק את זה רציתי לדעת..
🙄
חחחחח תמיד טוב לדעת =]
ואני חושבת שדתיים לא מתנשקים בפומבי כי זה לא מקובל אצלהם זה גס וזול.