במצב שלי-אני אוהבת אותו והוא לא--תמיד כיף לשמוע ממנו:חמודה את,מתוקה,מאמי,השם חיבה שלי-ויקוש וכו' אנ'לא נזכרת בעוד עכשיו.. 😁
אבל כשממש יש זוג אז ברור ש-אני אוהב אותך,את כ"כ יפה,את משגעת אותי,את מטריפה אותי,אני מת עלייך,אני חולה על הריח שלך וכו' וכו' 😊
לאב יו אנשים,
ויקושש 😊
בינתיים אין חבר ואין מישו שהולך להיות חבר..אבל אם כבר שואלים, אז לא הייתי רוצה לשמוע מבן שמוצא חן ביעניי כלום..הייתי רוצה לראות איזה ניצוץ בעיניים שלו או בחיווך שלו שהוא מתכל עליי...
אני אוהב אותך
3 מילים ששות הכל 😊
וואלק אתן הבנות אי אפשר להבין אותחן מה אתן רוצות מהיתנו ומה לא רוצה
לשמוע רק את האמת..
"אני אוהב אותך.." וכל שאר הדברים האלה לא שווים אם הם לא אמיתיים...
אוהב אותך, מתגעגע, יפה שלי.. וכו'... (כמובן שרק אם זאת האמת)
וואלה תני לו לשתות ומה שהוא אומר הכול אמת מניסיון כפרה
אני אישית לא אוהבת את כל הנסיכה שלי וכל האלה..
יענו אני מקבלת את זה אבל זה לא מה שאני הכי אוהבת..
..אני אוהב אותך.. זה הכי הכי ....
חח
חעחיחיחייעחי ברור ש.. " אני אוהב אותך " ושהוא כזה מיסתכל בעיניים ואומר
ואתם רואות שזה אמיתי.. ואז הוא כזה מוסיף " אין לי חיים בילעדייך " 😁 זה הכי יפה בעולם
~קדי~
ואם או אומר סתם אני אוהב אותך בשביל לדפוק ולזרוק
"אני אוהב אותך" ..
אבללל רק אם זה בא מהלב ומרגישים אתזה.. 😊
שיעשה אותי מיוחדת
שיראה לי שהוא לא מעוניין בבנות אחרות וזורק הכל רק בשבילי..חיחיחחי
בערך אבל לא בהגזמה..
שיגיד שהוא אוהב..ושיגיד את זה מהלב..!!
איך התן אמורות לדעת עם זה מהלב
שומעים את האמת 😊 מרגישים את זה..
רואים בצורת דיבור..
בהבעת פנים..
במבט של העיניים..
*אם הוא משפיל מבט=שקר, אם הוא מסתכל בעיניים= אמת
לא נכון בכלל אני יכול לשבת איתך ולהגיד לך מול העיניים אני אוהב אותך