הילד שאני אוהבתתתתתתתתתתת מחבבבבבבב אותייייייייייייייי 😁
יהלומהה שלייי (PM 06:08) :
™•°•יהלומוווש™•°• (06:08 PM) :
תגיד אתה אוהב את אילנה?
דור אוחייוןן! (06:09 PM) :
מחבב...
יהלומהה שלייי (PM 06:08) :
האאאא ראיתת ראית!
»-{•°•שבלולית•°•}-» (PM 06:09) :
דעייייייייייייייייייייייייייייי!
»-{•°•שבלולית•°•}-» (PM 06:09) :
חייחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיח
»-{•°•שבלולית•°•}-» (PM 06:09) :
אני אוהבתותךךך!
יהלומהה שלייי (PM 06:09) :
ותראי עוד משהוו
»-{•°•שבלולית•°•}-» (PM 06:10) :
?
יהלומהה שלייי (PM 06:11) :
™•°•יהלומוווש™•°• (06:09 PM) :
ויש מצב בניכם?!
דור אוחייוןן! (06:10 PM) :
לפני חצי שעה היא אמרה לי שהיא כבר לא אוהבת אותי...
™•°•יהלומוווש™•°• (06:10 PM) :
חחחחחח עבדה עלייך..
™•°•יהלומוווש™•°• (06:10 PM) :
אני חברה שלה ואני יודעת טוב מאוד..!
™•°•יהלומוווש™•°• (06:10 PM) :
קיצר יש מצב בניכם?!
דור אוחייוןן! (06:11 PM) :
לא יודע..
דור אוחייוןן! (06:11 PM) :
למה את שואלת?
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאללללללללללללללללללללללללללללללללללללהההההההההההההההההה
»-{•°•שבלולית•°•}-» (PM 07:16) :
אני אוהבתותךךך!
דור אוחיון (PM 07:17) :
מיקודם אמרת שכבר לא...
»-{•°•שבלולית•°•}-» (PM 07:17) :
מיקודם סתם אמרתי..
דור אוחיון (PM 07:17) :
אבל זה נשמע רציני...
»-{•°•שבלולית•°•}-» (PM 07:18) :
כי לא יודעת..אחרי שהייתה לך חברה מ'זה התבאעסתי והכל.. אבל עכשיו שאתה פנוייייייייייייייייייייייייייייי
»-{•°•שבלולית•°•}-» (PM 07:18) :
חחח..
דור אוחיון (PM 07:18) :
אה הבנתי...
»-{•°•שבלולית•°•}-» (PM 07:19) :
ישמצב למשוו?!
דור אוחיון (PM 07:20) :
יש מצב..
»-{•°•שבלולית•°•}-» (PM 07:22) :
סבבה מאמיייי
»-{•°•שבלולית•°•}-» (PM 07:23) :
מחר אני נוסעתת אני יתגעגעעעעעע אליייךך!
יאאאאאאאא...........
אילנהה...את מריחהה??
ריח של א.ה.ב.ה 😉
חחחחחחחחחחחחחחחח 😁
וווואייי אני מה זה מאושרת בשבילך!!!!
קולולולוללווו... המון בהצלחה... מקווה שיקרה בינכם משהו כאילו אני בטוחה
יאיאיי אני מאושרת בשבילך מאמי!
אוהבת המון המון זוהר!
יאא מאמיי אני מה זה מאושרת בשבילךךךךךךךך
אמןן תיהיו ביחדד
בהצלחה יפה שליי
מוואההההה
תודההההההההההההה מושלמתתתתתתת!
אני אוהבת אותכןן נורא נורא ואני שמחה להיות באתר ולשתף אותכםם!!
אני מאושרת..ואני אוהבת אתכןן הכי בעולם בנות יאפות שלי ואני נורא מצטרת עם כל הקטע הזה שהיה אני מקווה שאלה שעדיין אל סלחו לי שייסחלוו!
יפה שלייי
מזל טובבבבבבב
בהצלחההההההההההההההההההההההההההההההה
לאביוווווווווו
שמחה בשבילך😊
אבל הוא לא קצת אדיש בשיחה? :/
איזו חמודה אני שמחה
בשבילך מאמי שיהיה
לך המון בהצלחה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואייייי..... יש אנשים שיש להם כזה מזלללל (..כן.. אני מדברת אליך חח..)
חסר לך שאת לא מזמינה לחתונה ...
חחח..... (וואי שאני מגזימה!..)
חחחחחחח מתוקות!
כן הוא אדישש אורר..אנ'לא סובלת ת'תכונה הזאת אצלו..
בערור שאני יזמין.. אבל לא בטוח שאני יסכים להתחתןן איתו!