טוב אז ככה יש מישהו יותר גדול מימני והוא כל הזמן שואל אותי מה "איתי ואיתך..."
ואני אומרת לו ידידים....הוא עושה לי אין כזה דבר!
והוא ביקש לדבר איתי..(רציתי לנצל גם את השיחה לגרום לו להבין שאני לא רוצה אותו..)
והוא מנסה לנשקק אותיי בכוחח!!..ואני אומרת לו ל=א והוא לא מבין והוא אומר שהוא לא יכול להפסיק ושהוא רואה אותייי זה קורא לו....ואני ממש התחלתי לפחד מימנו זה פעם שנייה שזה קרה..
הוא לא מבין שאני לא רוצה אותווו!!! הוא מנסה להכריח אותי ממש בכוח להיתנשק איתו
וזה ממש מעצבןןן לא יודעתת מה לעשותת התחלתי ממש לפחד מימנו .. 😢
מה לעשות?
כן זו הטרדה.
מה לעשות? להתרחק מימנו כמה שיותר.... תנסי להיות כמה שפחות בסביבה שלו.
אם הוא מנסה לנשק אותך בכוח תתני לו בעיטה לביצים זה ילמד אותו לקח.
הוא בבית ספר שלך?
אוו אווו איזה התרדההה.!!!
רונוש=)..
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 03/10/2005) כן זו הטרדה.
מה לעשות? להתרחק מימנו כמה שיותר.... תנסי להיות כמה שפחות בסביבה שלו.
אם הוא מנסה לנשק אותך בכוח תתני לו בעיטה לביצים זה ילמד אותו לקח.
הוא בבית ספר שלך?
... 😕 !!!
כן ואני מציאה לך לטפוס ממנו מרחק
כן הוא בבצפר שלי...=/
ואני לא יכולה שלא להיות בסביבה שלו למה אנחנו מיסתובבים בערך עם אותם האנשיםם...=[
תדאגי לא להיות איתו לבד ושחברות שלך יהיו איתך...
אני מסכימה עם התגובות של אור מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
WTF?!
מזה הכלביות הזאת?!?!
תתרחקי ממנו!!!!!.. ואם את רואה אותו או רוצה לדבר איתו אז תיהיה עם חברה!!!
...אבל את צריכה להגיד לו ממש בפירוש.. אפילו אם זה פוגע! (את לא רוצה שזה יפגע מבחינה אחרת.. נכון?..) תגידי "תעזוב אותי!!! אני לא רוצה שנהיה יותר מידידים!!!"