אני וחבר שלי 3 חודשים ושבועים 😊
טפו טפו טפו
אני ואהוביי-->3 חודש ויום חיחיחיחי..!!
כפרעליווו..
רונוש=)
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 01/10/2005) אין כרגע :/
כנ"ל 😊
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 01/10/2005) QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 01/10/2005) אין כרגע :/
כנ"ל 😊
גם 😢
חצי שנה וכמה ימים..ב10 יהיה לנו 7 חודשים 😊
היינו חודשיים, נפרדנו לחודשיים, וחזרנו ומאז עברו כמעט שבועיים חחח
אני וחבר שלי כבר שנתיים נפרדים וחוזרים.. ובפעם האחרונה כבר 3 חודשים וחצי.. ב-10 4 חודשים..
בלי עין הרע טפו טפו טפו
QUOTE (MAMIT @ 30/09/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 01/10/2005) QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 01/10/2005) אין כרגע :/
כנ"ל 😊
גם 😢
גם לי אין .. אוףףףף 😠