מאמי תראי יכול להיות שזה ישמע לך דפוק אבל עברתי סדנא לעמיתי סמים ושמעתי מקרים כאלה כבר.
מה שרצוי באמת לעשות במקרים האלא זה קודם כל לא לנתק קשר מוחלט מהבן אדם אלא להראות לו שאת שם ושאת מדברת איתו..
שנית, כדאי לך להתקשר ל"אל-סם" או ל"אגודה למלחמה בסמים"
ולשאול מה כדאי לך לעשות..כמבון שאם את לא רוצה לומר את שמך את יכולה להשאר אנונימית, העיקר שהם יודעים איך לטפל במקרים מסוג זה..
1-700-500-508
מקווה שעזרתי ובהצלחה מאמי...=]
אאוי נשמתי מסכימה פה עם כולןן.. בהצלחה אהובתי..!
תודה רבה בובה
עעכשיו אמא שלי הזאאאתתת היא לא מרשה לי לזוז מהבית כדי לא להיפגש איתו אררר
ג'ויקה אין ליממש מושג מה להגיד לך חוץ מזה שפעם אחת תתפסי אותו לשיחה ותסבירי לו הכלללללללללללללל ותגידי לו את כל מה שיש לך להגידדדדד לוווווו ותראי מה יש לו להגיד אולי זה ייכנס לו לראש
אוהבת אותך
הילוווווווווווו!😊
תודה מאמי אבל בקצב הזה אני לא זזה לשומקום
QUOTE (מזי__ @ 01/10/2005) מאמי תראי יכול להיות שזה ישמע לך דפוק אבל עברתי סדנא לעמיתי סמים ושמעתי מקרים כאלה כבר.
מה שרצוי באמת לעשות במקרים האלא זה קודם כל לא לנתק קשר מוחלט מהבן אדם אלא להראות לו שאת שם ושאת מדברת איתו..
שנית, כדאי לך להתקשר ל"אל-סם" או ל"אגודה למלחמה בסמים"
ולשאול מה כדאי לך לעשות..כמבון שאם את לא רוצה לומר את שמך את יכולה להשאר אנונימית, העיקר שהם יודעים איך לטפל במקרים מסוג זה..
1-700-500-508
מקווה שעזרתי ובהצלחה מאמי...=]
צודקת!!!!! תתקשרי למספר.
תשמעי אני מציעה לך להתרחק מימנו קצת לא בריא להיות עם אדם כזה בקשר. ואמא שלך צודקת ב 100%!
לא אני לא רוצה להתרחק ממנו באמת! הרי מה שאני מנסה פה זה להוציא אותו ממה שהוא נמצא בו כרגע! ולא היא לא צודקת כי היא לא מבינה שאפשר לסמוך עליו! אני יודעת שאפשר