אני הייתי פעמיים מזמן בכיתות נמוכות אז אני לא מחשיב את זה
אז מה איתכם? 😊
אני דיי בעייתית בקטעים האלה ;O
היה לי שניים קצרים ..
אחד של 4 חודשים ועוד אחד של חודשיים וקצת
😁
עוד לא היה לי חבר ממש רציני...
אבל בעיקרון אני מעדיפה קשר ארוך 😊
אני מעדיפה ארוך....
היה לי חבר של 3 שבועות זה לא היה רציני... והאחרון חצי שנה זה יחסית ארוך...
לדעתי מה שכתבת שם לא נכון...
מערכת של פחות משנה היא לא בהכרח מערכת יחסים קצרה.
אוקיי חודש קצר אבל חצי שנה זה הרבה זמן וזה לא שנה...
אז לסקר שלך אני בעצם לא יכולה לענות... :|
ואני אישית לא נכנסת למערכת יחסים בידיעה שזה לא משהו יחסית לטווח ארוך.
אם אני יודעת שזה יגמר אחרי שבוע אז אני לא אכנס לכזה דבר אלא אעדיף איזה סטוץ או יזיז...
מעדיפה ארוכה אבל לשאלות שלך היתה לי אחת קצרה ועכשיו יש לי שלושה חודשים ומשהו עם המלאךךךךך
אני מעדיפה ארוכה..
עכשיו אני במערכת יחסים של 3 חודש..בע"ה יותר..
והיו ליי לא יורת מ3 חודש היה לי חודשיים שבועיים פעם אחד והיה לי עוד אחד כימעט 3 חודש..!!..
חחח רונוש=]
😊
בקשר לזה שפחות משנה זה קצר כי אני אישית מכיר אנשים שחברים 2 עד 6 שנים!
ומערכות חסים של כמה חודשים נראים לי כלום😊
גם אני מעדיף מערכת יחסים ארוכה אני ממש לא ורצה כל חודש להיות עם מישהי אחרת...
QUOTE (nameRAZ @ 01/10/2005) 😊
בקשר לזה שפחות משנה זה קצר כי אני אישית מכיר אנשים שחברים 2 עד 6 שנים!
ומערכות חסים של כמה חודשים נראים לי כלום😊
חח אוקיי, הבנתי..
אבל אני יכולה להגיד.. אוקיי ההורים שלי נשואים כמעט 30 שנה..
מה.. כמה חודשים זה כלום חח
אבל בגילאים של הפורום... אז שנה-חצי שנה זה הרבה
בן כמה אתה?
אמממ חח לא היו לי קשרים רציינים בכלל ..
אבל לפני אהובי הנכוחי היה לי חודשיים וחצי ..וזהו..
אבל עם זה טפו טפו טפו לנצח..😊
גם לי הייתה מערכת אחרונה ממזמן
וכל מה שהיה לי לא היה ארוך
אבל אני מעדיפה ארוכות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 01/10/2005) QUOTE (nameRAZ @ 01/10/2005) 😊
בקשר לזה שפחות משנה זה קצר כי אני אישית מכיר אנשים שחברים 2 עד 6 שנים!
ומערכות חסים של כמה חודשים נראים לי כלום😊
חח אוקיי, הבנתי..
אבל אני יכולה להגיד.. אוקיי ההורים שלי נשואים כמעט 30 שנה..
מה.. כמה חודשים זה כלום חח
אבל בגילאים של הפורום... אז שנה-חצי שנה זה הרבה
בן כמה אתה?
אני בן 14 😊
אבל אני מדבר על אנשים שבני 20 בערך, אבל אם זה 6 שנים בגיל 20 אז צריך להתחיל מ14😊
האמת שהזוג הספציפי שהיה 6 שנים ביחד נפרד פעם אחת באמצע...
אני מעדיפה ארוך...
למרות שהיו לי 2 קצרותת....=[
QUOTE (nameRAZ @ 05/10/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 01/10/2005) QUOTE (nameRAZ @ 01/10/2005) 😊
בקשר לזה שפחות משנה זה קצר כי אני אישית מכיר אנשים שחברים 2 עד 6 שנים!
ומערכות חסים של כמה חודשים נראים לי כלום😊
חח אוקיי, הבנתי..
אבל אני יכולה להגיד.. אוקיי ההורים שלי נשואים כמעט 30 שנה..
מה.. כמה חודשים זה כלום חח
אבל בגילאים של הפורום... אז שנה-חצי שנה זה הרבה
בן כמה אתה?
אני בן 14 😊
אבל אני מדבר על אנשים שבני 20 בערך, אבל אם זה 6 שנים בגיל 20 אז צריך להתחיל מ14😊
האמת שהזוג הספציפי שהיה 6 שנים ביחד נפרד פעם אחת באמצע...
סתכל לי היה שנה וחצי..
גם נפרדנו אבל באמצע..
והיו לי גם קצרות.
יש יתרונות וחסרונות בכל אחת מהן.
אני אם הייתה לי חברה הייתי רוצה מערכת יחסים אורכה