מחר אני ואהוביי..נחשו כמה זמן?!?
3 חודשיםםםםם לולולולול לנוווווו איזה שימחה גדולה יותר נכון עוד חצי שעהה.!
איזה כיףף לנו אוהבת אותוו פוווללללללללללל.!
כתבתי לו משהוו אבל אני ייראה לכם מחר הפתעה...חחי.. 😁
רונושש..
מזל טוב =]
המון המון אושר ביחד!
מזל טוב מאמי!!!!!!!
מלללללללא אהבה!!!
תודה יפיופוותת שליייייייייי!!
מתה עלייכןן=) 😁
רונוש...
איזה יופי.. אני מאחלת לכם עוד הרבה הרבה הרבה הרבה כאלה חודשים נפלאים יחדיו !! 😊 😊
מזל טוב
3 חודשים זו התקופה הכיי יפה.
איזו חמודה מזל טוב מאמי
המון בהצלחה בהמשך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מזל טופ בובעעע
בהצלחה בהמשך...
ושיהיו לכם עוד רגעים מאושרים יחד!
מואהההה
מזל טובבב!!
איזה יפה זה! 😊 חחח הדברים האלה מרגשים אותי חיחיחי העלת לי חיוך על הפנים!
שתהיו ביד עוד מלא חודשים מאושרים!! אמן 😊
אוהבת-ג'ויה
איזו מתוקה!!!!!
מזל טוב נשמה ועוד המון המון חודשים מאושרים כאלה!! =]
תהנו =]
מה זה תודהה לכולםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
מתה עליך המוןהמוןהמוןה..
איזזה שוהה הוא היה כשהוא בא אלי..אמלה הוא היסתתפר ועדה משהוו ל=י=ג=ה=)..
רונוש.. 😁