לפני כמה זמן רבתי עם ההורים שליי רציני!!
רבתי בגלל שאני מתקשרתת מאלאא לחבר שלי ומגיע לי חשבון רציני!!!
ואמא שליי עצבניתתתתתתתתתתתתת עלי אשש ואני כל היום בוכה..
ורבתי עם חבר שלייי ושמעתי שיש עליי שמועעהה משהוו שקה ליפני שנהה והתחילווו לפרזם אתזה וזהה ממשש ממש לא נכוןןןןןןןןןןןןן!!
ואנ ירק בוכההההההההההה!!
תעזרוו ליי=(..
על מה את בוכה?
איזה שמועה? תפרטי בבקשה אם תוכלי!
ושוב פעם אני שואלת..על מה את בוכה?
על זה שאמא העמידה לך גבולות..?!?!!??!
אין שום סיבה לבכות..את לא יכולה לשבת שעות ולדבר בלי חשבון עם החבר...תאזנו את זה שחצי את מתקשרת וחצי הוא..ותכולו לדבר גם באייס,במסנגר וכאלה...לא חייב רק טלפון ופלאפון כל היום!
אין לך שום סיבה לבכות! את לא תינוקת..ושאמא שלך מציבה לך גבולות תכבדי את זה כמו בוגרת ותביני מה לעשות...למרות שזה מעצבן ואני מבינה..!!
וזה שרבת עם החבר זה לא נורא כול הזוגות רבים אתם תשלימו! אל דאגה...
ובקשר לשמועה...תפרטי בבקשה...ולשמועות אל תתיחסי..אל תראי שזה מזיז לך ותוכיחי לכולם שזאתבאמת רק שמועה!!
תתעודדי מתוקה! חבל לבזבז דמעות יקרות על דברים חסרי משמעות!! 😊
אני מסכימה עם התגובה הראשונה.
תיראי אם כל כך חשוב לך לדבר איתו המון אז אפשר גם דרך המחשב (את יכולה לדבר איתו במסנג'ר עם רמקול ומצלמה) או לדבר עם התוכנה הזו סקייפ כמו בטלפון רק בחינם.
אם את מתעקשת על דיבור בטלפון, תקבעי עם אמא שלך שאם את חורגת מהגבול שהקציבו לך לחשוב את תשלמי את השאר.
בקשר לריב. זה קורה, אין מערכת יחסים בלי ריבים. הכל תקין חחח...
ואיזו שמועה הפיצו עלייך?
דבר ראשון איזו שמועה?
דבר שני אין מה לעשות מותק ככה אלו החיים אין דבר כזה הורים מושלמים.
אני רבתי אולי 10000 פעמים עם ההורים שלי על חבר שלי..
והפתרון הכי טוב: אל תנתקו שיחות יוצאות,פשוט תחסמו שיחות לפלאפונים זה חוסך מלללללא!!!
רציני,זה שנמע חרא אבל מתרגלים מהר את תראי..
ודבר אחרון עוד עצה:לא צריך לקחת את כל מה שההורים אומרים ברצינות..זה שהם הורים לא אומר שהם כל הזמן צודקים!
אז נכון הם אוהבים אותך ודואגים לך אבל עדיין הם לא הכי צודקים בעולם!!
בהצלחה מותק
אני מסכימה עם התגובה
הראשונה בובה ותדברי
איתם על זה וגם עם החבר
הכל יסתדר עם הזמן
רק תהיי חזקה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמועה שמצצתיי למשהוו!!
וזה ממש ממש מממש לא נכוןןןןןןןןןןןןןןןן!!
אני נישבעתת לכםםםםםםםםםםם ביקר ליי.!!!!!!!
תאמת אני שמחה על כולם זין סליחה על הביטוי..
וכן ההורים שלי צודקים..
אני מבינהה שהם כ"כ כועסים..עלי..
אבל עברר היום אבא שלי בא אלייי ועושה לי רונה רדי רדע למטה..
ירדתי והוא עושה לי תיתקרביי אליי אמרתי לו למהה..
הוא עושה תיתקביי ואמר לי אפשר נשיקה..חח.
היה לי פרצתוף כאילו מה אתה רוצה מימני?! יעני מה זה היציאה הזאת..חח
וב=רור שננתי לו אפילו 2...חח..
אולי הוא חשב על המ שהאו עשה אתמול... 😯
ועם החבר השלמתייייי חחחח כמובןן כמו בכל ריב אחרי זהה..חח
מתה עליו פשוט עוד יומים אני והוא 3 חודש בע"ה..
רונושית..!!
וווווווווואו מאמי שמחה בשבילך!!!!!!
איזה חמוד אבא שלך חחחחחחחחח
וגם חבר שלך!המון בהצלחה ומזל טוב על ה3 חודש!
ורואה שהכל מסתדר בסוף?!
ואיזה שמועה דוחה יא אללה איכס גועל נפש של אנשים..מי המציא אותה? 😉
שמחה שהסתדר!!!
ואל תשימי על שמועות... בטח מישהו מקנא בך...
איזה שמועה?~!@
לא משנה השמועההה
שימי עליה זין
מי שיאמין לזה
ולא משנה מזה
לא חבר
תסיקי מזה..
ו..בקשרר להורים שלך
נכון..זה ויכוח שקורה דיי הרבה עם ההורים על הפלאפון
אז תתחשבי
ותצממי
ותשלימי עם אמא שלך
אני יודעת שזה קשה אבל תמיד תפסים את ההורים על הטעות הקנה
ולא מתחשבים בממה שהם עושים בשבילינו..
שמעי מאמי קרה לי בדיוק אותו דבר..
היתקשרתי מהבית לפאלפון של חבר שלי והגיע לנו יותר מ1000 שקל
וברור שזאת לא רק אני אשמה אבל אני טוחנת שעות..וזה יקר..
ואני מבינה תהורים שלי..
וכמו שמישהי אמרה פה חסמו לי תשיחות בבית לפאלפונים
ככה שנישאר לי רק שיחות בפאלפון ועוד מה הקציבו לי 120 שקל בחודש!?!?
ואיימו עליי שאם זה עובר לוקחים לי מהמשכורת שלי..
וגם חבר שלי לא יכול להיתקשר אלי כל הזמן
אז אנחנו פשוט מדברים פוווול באיסי
או שמתקשרים אחד לשני הביתה..מבזק לבזק..זה פחות...
ההורים שלך צודקים...חבל על הכסף שהם מוציאים ...
תמיד יש פיתרונות..
ועל השמועות פחחח על מי את שמה..שימי ז*ן על כולם...
בהצלחההה..ומזל טוב עם החבר..😊
יא איזה מ=ת=ו=ק=ו=ת..!!
עבר עליי יום קשה היום!!..
רבתי עם הילדים שאמציעו עלי ת'שמועות..
וכרגיל עם פנים ת'מימותת הם עושים זה לא הםם!!...
ואיי הקיצררררר רבתי איתם ועוד היה סיבוך עם בחר שלי זה מסבוךך כאילו לא רבתתי איתו..
אבלל הילד הזההה שרבתי איתו יש לו אחח אז הוא המצאי לאח הזהה..
שחבר שלי רוצה לזיין אותו מכות!!
וזה מה זה לא נכוןן אני נישבעתת!!
חבר שלי אפילו לא יודעעע מי זה..!!
וגם עם חבר שלי היה רוצה להיתערב ההיתי אומרת לו לאא!!!..
ואז סיפרתי לאח של זה של רבתי את כל סיפור הוא עושה לי בגל לזה באתי ושאלתי קודם אותך מבינה כפרה עם לא ההיתי חשובה לי ההיתי מזיין אותו על המכותץ..חח..
הקיצר הכלל היסתדרר בסוףף..וזה.
אבל עדיןןן השמועותת מעצבנות אותיי!!
אמא שלי אמרה לי שאני לא צריכהל היתיחס לזה כי םע אני יתיחס אזז זה יהיה עוד יותר בלגןן ולא ישכחו מי זהה את צריכה לעזוב את זה בצד.!!
הקיצרר ק'שה..
רונוש=)