QUOTE אגב לא מחקו אותו הוא עדיין תחת הפורומים של המנהלים.. מה הקטע של זה?...
אמרו שכבר מחקו את הפורום..
אז למה אני עדיין מצליחה להכנס לשם ולפתוח נושאים?!
😕
כן אבל את לא יכולה להגיב.
הוא פשוט סגור ויפתח שוב שנה הבאה.
אם ימחקו אותו ירד מספר ההודעות לכולם, בגלל זה הוא פשוט סגור.
זה ציטוט מפורום מנהלים, איך השגת אותו?
גמני נכנסתי אליו!!!!
אני עדיין יכולה גם להגיב=]
אתן לא יכולות להגיב... אם אתן מנסות להגיב זה מה שמופיע:
מצטערים, אירעה שגיאה. אם אינך בטוח כיצד להשתמש בתכונה/אפשרות כלשהי,או שאינך יודע מדוע אתה מקבל את הודעת השגיאה הזו,נסה לעבור על קבצי העזרה לקבלת מידע נוסף ועזרה.
השגיאה שהתרחשה היא:
פורום זה הוא פורום ארכיון לקריאה בלבד. לא ניתן להגיב או לפרסם אשכולות חדשים.
כן אני נכנסת לאשכול לא מבינה איך הציטוט שלי הגיע לפה
חשבתי אולי פרסמתי במקום הלא נכון חחח מה הולך פההההה
עריכה: בטעות פרסמתי את ההודעה בעוד אשכול בפורום... האינטרנט שלי התחרפן כנראה לחצתי בטעות
בכל אופן תיקנתי את זה וכתבתי את התגובה הנכונה שם..
אז למה אתם לא פותחים פורום שטויות??
אין פורום חופש הגדול כל כך חסר לי...
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 25/09/2005) כן אני נכנסת לאשכול לא מבינה איך הציטוט שלי הגיע לפה
חשבתי אולי פרסמתי במקום הלא נכון חחח מה הולך פההההה
עריכה: בטעות פרסמתי את ההודעה בעוד אשכול בפורום... האינטרנט שלי התחרפן כנראה לחצתי בטעות
בכל אופן תיקנתי את זה וכתבתי את התגובה הנכונה שם..
חחח ענבל כבר נבהלתי 😊
חחחח ענבל העתקתי את זה ממך..
לא הגעתי לשום פורום מהנלים..
פשוט יש באיזה פורום (אני חושבת כאן - פורום כללי) הגבת למישהי.. וכתבת את זה..
אז נכנסתי לפורום חופש גדול וראיתי שאפשר עוד להכנס ולפתוח נושאים,
לא הבנתי אז שאלתי, חיחיחיחי לודה לא להבהל!
😊
QUOTE (דיזלית @ 25/09/2005) חחחח ענבל העתקתי את זה ממך..
לא הגעתי לשום פורום מהנלים..
פשוט יש באיזה פורום (אני חושבת כאן - פורום כללי) הגבת למישהי.. וכתבת את זה..
אז נכנסתי לפורום חופש גדול וראיתי שאפשר עוד להכנס ולפתוח נושאים,
לא הבנתי אז שאלתי, חיחיחיחי לודה לא להבהל!
😊
בקטנה 😊
טוב אז אחרי שהבעיה נפתרה אני נועלת
וזוהר אחרי כל המהומה שהייתה פה בגלל הפורום הזה לא נראה לי שיחזירו אותו בקרוב...