אמממ אני חושבת שיש מאיה קורן שמשחקת בשמיניה.. השאלה אם זאת אותה אחת
חח.. סלבריטיי!!! יוו.. =]]
טוב שלוםם לך אני אושרי.. נעים להכיר !
לפי דעתי לא רק SMS ומתנותת.. פשוט למצואא ת'זמן בשבילו.. להזמין אותו לסט אם אפשר,להזמין אותו לדייט (כן.. גם בנות יכולות להזמיןן...) וכאלהה.. העיקר שתהיו ביחד,תאהבו ותבלו ביחד!
מקווה שעזרתי =]]
QUOTE (נסיכונת @ 28/09/2005) ברוכה הבאה מאמי אני צליל בת 18
כמו שאמרו לפני..תשלחי לו SMSים ותזכירי לו כל הזמן שאת אוהבת אותו..תני לו הרבה צומי 😊
הרבה צומי, אבל בלי הגזמה 😉
בהצלחה בובה.
אני מסכימה פה עם כל מה שנאמר.
ואם את אותה מאיה קורן שאני חשובת עליה, ושחיקת בשתיקה, רציתי להגיד לך למרות גילך, אז שחקנית פשוט מעולה!!! צימררת אותי בהצגה!!
ברוכה הבא
אני אלין בת 15
מסכימהעם מה שאמרו פהה בהצלחהה!!
ובאיזה סידרה מדובר?. 😕
מדובר בהשמינייה שמשודרת בערוך הילדים
רותם הלוי
בתו של אבנר, אחותו הקטנה של אדם. מתמודדת עם היעלמותה של מאיה, חברתה הטובה ביותר.
בחיים: מאיה קורן היא שחקנית מנוסה למרות גילה הצעיר. השתתפה בפרסומות ובהצגות ילדים, ביניהן "השתיקה" בתאטרון חיפה
אבל בחיית עזבו אותה היא לא באה לפה כדי לדבר על הסדרה (בכל מקרה לא באשכול הזה)
אמ...כבר הציעו פה הרבה אפשרויות
ואני מסכימה אם כולן =]
אני לאה בת 14
ברוכה הבאה