אהבה
אז תיראוו ח'ברה אני רואה שהנושא של "אהבה" מאוד מעסיק אותכם :משום מה אנחנו באתר אהבה)
אז ברצוני לתת לכם קצת מידע שאולי יעזור לכם..
"אהבה קשה כשאול" ח'ברה. ומי לא יסכים איתי?! בכל פעם שיהיו בעיות בזוגיות או אפילו פרידה, אהבה תהפך להיות כזה.
"אהבה יורדת ימים רבים" כלומר אהבה מוחדרת בבן אדם להרבה ימים לזמן רב...
אתם צריכים להכיר את אהבה..לדעת אם היא טובה בשבילכם שלא תפגע בכם!
ואל תחשבו שאני אומר סתם את הדברים האלו השקעתי בהם מחשבה רבה...אהבה יכולה להיות דבר אכזרי.
אני בטוח שיש כאן הרבה שנפגעו מאהבה אז השימרו מפניהה..
אהבה- היא יכולה לגרום לעשיר גדוללל לעזוב את ההון שלו...
אהבה- היא יכולהה לגרום לבןן לרצוח את האב שלו..
אהבה- היא יכולה לשמח את האדם במידה שאתה יודע איך לנהוג בה!
אהבה- רגש חזקק, חזק מאוד שיכול להפיל מלכיםםם
ושוב אני אומר לכם תקחו הכל בפורפורציה.. אל תתנו לאהבה להשלט עליכם כמו אלו שאומרים "אני אמות בשבילך"..אבל יחמורר...אם תמות מי יהיה איתה!?!?
אני מקווה שתקחו לקחים ממה שרשמתי פה..
ותגובות יעזרו=]
חחחחחחח איזה חמוד זה ממש אהבתי!!תודה!
QUOTE ושוב אני אומר לכם תקחו הכל בפורפורציה.. אל תתנו לאהבה להשלט עליכם כמו אלו שאומרים "אני אמות בשבילך"..אבל יחמורר...אם תמות מי יהיה איתה!?!?
אני מקווה שתקחו לקחים ממה שרשמתי פה..
חחחחח אשכרה אז מה יהיה איתה?!
אגב רועי מה נסגר בסוף עם הנושא ההוא שנמאס לך מהחיים??
אמממ את יודעת סוחביםםם..קראתי ספרר "מי הזיז את הגבינה שלי" שד"ר לפסיכולוגיה כתב..
ספררר עם לקחים חבל"ז אז קשה..אך אני אתמודדד...
גם בעקבות הספרר..החלתי לחשוב קצת על הנושא הזה "אהבה" ושרמתי את מה שהבנתי=]
מכירה..וואלה באמת אחלה ספר!!
אני שמחה לפחות שטיפונת אתה מרגיש יותר טוב..!
אל תדאג עוד יבוא זמן ובכלל לא תחשוב על זה..מילה שלייייי
יפההההההההההה אהבתי
כל הכבוד על ההשקעה 😊
אהבתי..
סחטיין על ההשקעה 😊
חליקקק השקעה...בכייףף=]
שלוםם אולהה..
וואלה כל הכבוד על ההשקעה!!!=)))
לאב..
ויקוש 😊
חחחחח באמת חמודד
תודה שכתבת לנו את זה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוקע ישנם כאלה שלא הבינו אז אני הולך לרשום את זה בשירי אהבה...עם פירושש כדאיי לראות!!!