חברה שלי שמים עוד מעט קוביות בשיניים כישימו לה אנחנו עדיין נוכל להתנשק????
ראית פעם מישהו מתנשק עם השיניים!?
למה שזה יפריע?
זה לא מפריע לכלום אתה יכול להיות רגוע
-בהצלחה 😊
תקשיב לי יש קוביות וזה ממש לא מפריע
מתנשקים חופשי חחח
מתנשקים עם השפתים והלשון לא עם השיניים. זה לא מפריע.
חחחחחחחחחחחחחחח ברור שזה לא מפריעעע מנסיון אישי
כמו שכולם אמרו לך מאמי
וברוך הבא לאתר תהנה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אפשר לשלב שיניים... וגם במקרה הזה הגשר לא מפריע
^^^ חחחחחחחחחחחחח לשלב שיניים ?!
מה !?חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שאלה מצחיקה..
חחחחחחחחחחחחח נו התכונתי שבאמצע הוא נושך לך את השפה קצת...
נו זה משהו ידוע אני לא המצאתי את זה חחחחחחח
חח אני מקווה שזה לא מפריע...
שמים לי עוד שבוע וחצי ריבועים =S
תעודדו..
חחח טוב וזה לא כזה ביג דיל כי אין לי עם מי להתנשק בינתיים ככה ש... 😛