לפי דעתכם...
אפשר להתאהב שוב במישו?
אחרי שכבר שכחתם אותו?
או לפחות ככה הרגשתם 😕
לדעתי כן ברור
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן ברור
כמו שאומרים
באהבת אמת הרגש לעולם לא מת 😊
כן ולפי דעתי זה בגלל שהרגש לא נשכח לגמרי
אההה.... לפעמים כן ולפעמים לא..
אם היית אם מישהו ואת ניפרדת ממנו.. פתאום תתאהבי בו שוב..?
אם עוד קיים הרגש.. ויש מצב שהוא יכול שוב להתפרץ החוצה אז - כן אפשר ! 😊
QUOTE (such a BABE @ 23/09/2005) כן ולפי דעתי זה בגלל שהרגש לא נשכח לגמרי
!!
ברור
מזה השאלה הזאת
לדעתי אפשר להתאהב אפילו 100 פעמים
כי כל פעם מכירים בבנאדם משו חדש, משו שלא ידעתי שכבר היה קיים..
ואז זה מרגש מחדש ומפתח דברים חדשים ומחזק את הקשר עוד יותר