אני לא יודעת מה לעשות.. כי ..
החברות שלי... הן פשוטט רכלניווןת ומגעילות ואני כבר לא יודעת על מי אני יכולה לסמוךך.. =\
כיי היה לי בתחילת שנה שעברה ממש סיפור איתן ןהחברות הכי טובות שלי פשוט בגדוו ביי..
כל מה שאמרת ילהן ה=כ=ל הן פשוט הלכו וצחחקו.. והן הסתכלו על דברים כל כך שווליים.. אני כבר לא יודעת מה לעשות..
הן מגעילות אותי בדרך שהן מסתכלות על אנשים...
כאילו יש לי אולי 3 חברות שהן לא כאלה..
אבל אני מסתכלת על איך שהן מתייחסות וזה פשוט מגעעיייללל אותיי כל כךךך!!!
שאני אומרת לעצמי כבר מה אני עושה איתון עם חברות כאלה ששופטות את האנשים וגם אותי לפעמים לפי פרטיים נורא שוולליםם..
מה לעשותת בקשר לזה?!?! 😢
אם הגישה שלהן לא מוצאת חן בענייך אל תיהיהי חברה שלהן... תתרחקי מהן ותכירי בנות אחרות.
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 21/09/2005) אם הגישה שלהן לא מוצאת חן בענייך אל תיהיהי חברה שלהן... תתרחקי מהן ותכירי בנות אחרות.
ראסמי.
לא צריך חברות כאלה
תעזבי אותן כמה שיותר מהר ותכירי חברות אחרות
את לא צריכה חברות כאלה ששופטות אותך ככה
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 21/09/2005) תעזבי אותן כמה שיותר מהר ותכירי חברות אחרות
את לא צריכה חברות כאלה ששופטות אותך ככה
צודקת 😊
QUOTE (morand @ 21/09/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 21/09/2005) תעזבי אותן כמה שיותר מהר ותכירי חברות אחרות
את לא צריכה חברות כאלה ששופטות אותך ככה
צודקת 😊
תודה רבה שאתן מסכימות איתי אבל אני בן!!!..
לא בת..
גם לי יש קטעים כאלה לפעמים...
ואני מסכימה עם אהבהזהלאקל
אני מסכימה עם כל התגובות מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אגב חברות זו לא חתונה קתולית. את לא חייבת להתקע דווקא איתן.. יש עוד מלא בנות.
דוגרי..
לא נוח לך איתם..תגידי להם ביי ופשוט תלכי..
מה את צריכה חברות כאלה.. הם לא הבנות היחידות בעולם..
תגידי להן שנשבר לך הזין מהם
ושמגיעות לך חברות יותר טובות מהם ואת לא רוצה להשאר איתן בקשר
חברות רכלניות?!~@
מפגרות כאלה!?~@
חח
אם את אוהבת אותן..
את צריכה לקבל אותן ככה
אבל אם הן באמת מגעילות
תתרחקי מהןן!
אף אחד לא הכריח אותך להיות חברה שלהם!!!!
אל תסתובבי איתם וזהו!!.. ככה יראו שמה שהן עושות רק יזיק להן