האם אתם בעד להיכנס לקשר ואז להתאהב
או קודם להתאהב, להיות בטוחים בזה, ואז להיכנס לקשר?
או שאולי כדאי פשוט לזרום ולראות מה קורה?
תענו 😉
אני אישית בעד בהתחלה להתאהב ואחרכך להגנס לקשר
או שלפחות כשאתה תרגיש כלפייה משהוא,שעדיין לא אהבה אבל כבר לא סתם חיבה
פשוט לדעתי להתחיל קשר בלי שום רגשות יסתיים ב-80 אחוז בשום דבר,וכך אתה תעשה מאמץ גדול כדי שהקשר הזה יהפוך למשהוא רציני
להיכנס לקשר עם משיכה בסיסית..
פיסית ומנטלית, שהאדם יעניין אותך..
ומשם לזרום... לפעמים זה יהפוך למשהו גדול.. ולפעמים זה לא זה..
לא לפתח על ההתחלה יותר מידי ציפיות.. 😊
התכוונתי פשוט שאין אהבה ממש
רק חיבה חזקה יותר או חזקה פחות
יש התעניינות אבל אתה הרי עוד לא מכיר את הבנאדם ממש לעומק אז עדיין אין אהבה...
אני חושבת שצריך לזרום
כי בתכלס אפשר להתאהב אחרי 3-4 דייטים ואפשר גם אחרי 10 או יותר יעני אחרי שממש מכירים את הבנאדם
ואני לא חושבת שיותר עדיף להתאהב בבנאדם ואז להיכנס איתו לקשר..
כי הציפיות שלך מהקשר עלולות להיות מאכזבות יעני יש ציפיות גבוהות מדי כי את אוהבת אותו כבר..
זו מן תפיסה שלי..לדעתי כדאי לצאת עם הבנאדם להכיר אותו ואז זה בא כבר לבד(שמתאהבים)
קודם להתאהב ואז להכנס לקשר
כי אם נגיד אני יתחיל קשר
מי מבטיח לי שאני יתאהב בבחור?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (son_of_rain @ 20/09/2005) אני אישית בעד בהתחלה להתאהב ואחרכך להגנס לקשר
או שלפחות כשאתה תרגיש כלפייה משהוא,שעדיין לא אהבה אבל כבר לא סתם חיבה
פשוט לדעתי להתחיל קשר בלי שום רגשות יסתיים ב-80 אחוז בשום דבר,וכך אתה תעשה מאמץ גדול כדי שהקשר הזה יהפוך למשהוא רציני
!!!!!!!
מה?
באהבה אין כזה דבר בטיחות זה החוק הראשון אהבה היא לא הגיונית תמיד
דווקא מה שהכי לא תצפו זה מה שיקרה
לדעתי הכי טוב זה לפתח קשר ועם הקשר יהיה טוב אז זה כבר יזרום לבד לכיון של קשר רומנטי, אם לא אז לא נורא אז לפחות היכרתם עוד אנשים עוד חברים
אני מפתח קשר ואז כשכבר הקשר מתחבר לאט לאט אז שמים לב אם באמת הוא הולך לצד הרומנטי הוא לא מרגישים את זה בדרך כלל ורואים את זה בעיניים של בת הזוג
העיניים וכל התחושות חודרות עד ללב דרך כול הגוף ואז כבר מבחינים בהכל ומישם כבר זורמים עם זה
אנשושים כשאתם מתחילים קשר אתם מתחילים עם סתם אדם זר..או אדם שיש לכם כלפיו משיכה מסוימת
????
אני אישית מתחילה עם בנות שיש לי מן הסתם משיכה מסוימת ושאני מרגיש קירבה מסוימת שאין לי עם אחרות.
לפי דעתי..
עדיף פשוט לזרום 😊
QUOTE באהבה אין כזה דבר בטיחות זה החוק הראשון אהבה היא לא הגיונית תמיד
באהבה יש הגיון פשוט הוא מסתתר לפעמים וקשה להבחין בו
QUOTE לדעתי הכי טוב זה לפתח קשר ועם הקשר יהיה טוב אז זה כבר יזרום לבד לכיון של קשר רומנטי, אם לא אז לא נורא אז לפחות היכרתם עוד אנשים עוד חברים
לא עדיף בהתחלה פשוט להיות ידידים
הרי עם ישאר תלכו קדימה
והקשר תהרס ,הוא יהרס סופית ואם קודם הייתם ידידים יהייה לו בסיס
לאיזה קשר את מתכוונת ? קשר זוגי ?
כי אם כן..
אני חושבת שצריך להיות הידלקות.. או רצון כשלהו להיות ביחד.. משני הצדדים.. ואז לזרום עם זה ולראות לאן זה מגיע.
אבל מצד שני.. את יכולה להיות רק ידיד של מישהו ואז להכיר אותו ואז שתרקם אהבה..
אווףף.. הסתבכתי !!! 😯
חחחחחחחח 😂
שתי הדרכים כשרות..
QUOTE (morand @ 21/09/2005) לפי דעתי..
עדיף פשוט לזרום 😊
מסכימה! 😁