QUOTE (ghz @ 24/09/2005) אלין זה ממש לא נורא זה יעבור...
אני לא חושבת שזה "לא נורא" כי באמת, מישו איבד אמא, מישו איבד אישה , מישי איבדה בת.
זה כן נורא
זה נורא איך שהחיים מתנהלים והדברים הכי לא פיירים קורים לאנשים הכי לא ראויים לזה...ובקשר למה שאמרת שהוא לא רוצה לראות אותה, אולי זה היה עדיף...ככה הזיכרונות שלו איתה הם לא שהוא יושב לידה מחוסרת הכרה....כשאח שלי היה בטיפול נמרץ לפני שהוא מת לא נתנו לי במשך שבוע להכנס לראות אותו כי ההורים והרופאים לא רצו שככה אני יזכור אותו.....ובדיאווד זה היה נכון...
אז אלינוש...תהיי חזקה, ואולי זאת הדרך שלו להתמודד עם האובדן..אני בטוחה שכשאין אפחד שרואה אותו הוא בוכה.......וכל רגע שעובר הוא מתגעגע אליה יותר ויותר...אבל אולי זה עדיף...ככה הוא יכול לעזור לאחים שלו להתגבר...כי הם רואים אותו לא נשבר...בתקופה כזאתי ילדים צריכים מישהו שיהיה לצידם שלא נשבר...שיוכלו הם להישען עליו...
אני באמת מקווה שהכל יסתדר..ומצטערת באובדנכם..
תהיי חזקה..ותהיי חזקה בשבילו , אפילו אם הוא לא נראה חלש...
אוהבת המוןןן
**~גלוש~**
QUOTE (ghz @ 24/09/2005) אלין זה ממש לא נורא זה יעבור...אני בן דוד שלך וגם לי קרו דברים שחכת את ברקי ואת ליאור?? זה לא נורא זה עובר...למרות שפתאום כשאתה חולם אתה נזכר באיזה רגע כזה שהייתם ביחד וצחקתם ועשיתם שטויות והיה כיף ואתה מתגעגע אליו
אני יודעת....אבל לפעמים אני מיתעוררת בבוקר וחושבת שזה חלוםם בלעותתת 😢
QUOTE (galush123 @ 25/09/2005) QUOTE (ghz @ 24/09/2005) אלין זה ממש לא נורא זה יעבור...
אני לא חושבת שזה "לא נורא" כי באמת, מישו איבד אמא, מישו איבד אישה , מישי איבדה בת.
זה כן נורא
זה נורא איך שהחיים מתנהלים והדברים הכי לא פיירים קורים לאנשים הכי לא ראויים לזה...ובקשר למה שאמרת שהוא לא רוצה לראות אותה, אולי זה היה עדיף...ככה הזיכרונות שלו איתה הם לא שהוא יושב לידה מחוסרת הכרה....כשאח שלי היה בטיפול נמרץ לפני שהוא מת לא נתנו לי במשך שבוע להכנס לראות אותו כי ההורים והרופאים לא רצו שככה אני יזכור אותו.....ובדיאווד זה היה נכון...
אז אלינוש...תהיי חזקה, ואולי זאת הדרך שלו להתמודד עם האובדן..אני בטוחה שכשאין אפחד שרואה אותו הוא בוכה.......וכל רגע שעובר הוא מתגעגע אליה יותר ויותר...אבל אולי זה עדיף...ככה הוא יכול לעזור לאחים שלו להתגבר...כי הם רואים אותו לא נשבר...בתקופה כזאתי ילדים צריכים מישהו שיהיה לצידם שלא נשבר...שיוכלו הם להישען עליו...
אני באמת מקווה שהכל יסתדר..ומצטערת באובדנכם..
תהיי חזקה..ותהיי חזקה בשבילו , אפילו אם הוא לא נראה חלש...
אוהבת המוןןן
**~גלוש~**
תודה מאמי
מצטערת לשמוע.
תשמעי, אתם ידידים טובים והכל אז גם אם הוא לא אומר וגם אם הוא רק מדחיק זה לא אומר
שהוא לא צריך אותך! למרות שהדחקה זה הדבר הכי לא טוב כי זה יכול לבוא לו ביום אחד אחד
ופשוט להוציא את הכל באיזה שהיא דרך. את צריכה להיות איתו כל הזמן גם אם הוא לא מראה
שהוא צריך אותך..לדבר איתו על זה! שהוא פשוט לא ידחיק את זה.
שמעי זה קשה מאוד כול מה שקורה..
אבל זה המצב כרגע ולמרות שהוא קשה צריך להתמודד איתו..
הוא אולי מראה שהוא חזק לאחים שלו בכדי לעודד אותפ אבל אני בטוחה שב'מת שאפחד לא רואה אותו בוכה ומתפרק..
את צריכה ליהיות איתו ליהיות חזקה בשבילו אני יודעה כמה זה כואב גמלך אבל תיהיה איתו תחבקי איתו את לא חייבת לדבר איתו אבל העיקר שאת איתו שיהיה לו כתף לבכות עליה..
והעיקר תיהיה חזקה אל תישברי..אני יודעת כמה זה קשה לך..
מקווה שעזרתי
אוהבתךךךך סיוון(שוגה)
😢 יהיה בסדר...
גם אם רק תהיי איתו לא תדברו זה יהיה משהו...
ואני בטוחה שיום אחד הוא יודה לך על זה.. גם אם זה לא ברגעים אלו ממש..
QUOTE (~MoR~ @ 25/09/2005) מצטערת לשמוע.
תשמעי, אתם ידידים טובים והכל אז גם אם הוא לא אומר וגם אם הוא רק מדחיק זה לא אומר
שהוא לא צריך אותך! למרות שהדחקה זה הדבר הכי לא טוב כי זה יכול לבוא לו ביום אחד אחד
ופשוט להוציא את הכל באיזה שהיא דרך. את צריכה להיות איתו כל הזמן גם אם הוא לא מראה
שהוא צריך אותך..לדבר איתו על זה! שהוא פשוט לא ידחיק את זה.
כן אני יודעת זה מה שאני עושה...=/
QUOTE (Suga @ 25/09/2005) שמעי זה קשה מאוד כול מה שקורה..
אבל זה המצב כרגע ולמרות שהוא קשה צריך להתמודד איתו..
הוא אולי מראה שהוא חזק לאחים שלו בכדי לעודד אותפ אבל אני בטוחה שב'מת שאפחד לא רואה אותו בוכה ומתפרק..
את צריכה ליהיות איתו ליהיות חזקה בשבילו אני יודעה כמה זה כואב גמלך אבל תיהיה איתו תחבקי איתו את לא חייבת לדבר איתו אבל העיקר שאת איתו שיהיה לו כתף לבכות עליה..
והעיקר תיהיה חזקה אל תישברי..אני יודעת כמה זה קשה לך..
מקווה שעזרתי
אוהבתךךךך סיוון(שוגה)
תודה מאמי..=]
LooVee תודה גמלך מאמי
QUOTE (aline_angel @ 28/09/2005) QUOTE (Suga @ 25/09/2005) שמעי זה קשה מאוד כול מה שקורה..
אבל זה המצב כרגע ולמרות שהוא קשה צריך להתמודד איתו..
הוא אולי מראה שהוא חזק לאחים שלו בכדי לעודד אותפ אבל אני בטוחה שב'מת שאפחד לא רואה אותו בוכה ומתפרק..
את צריכה ליהיות איתו ליהיות חזקה בשבילו אני יודעה כמה זה כואב גמלך אבל תיהיה איתו תחבקי איתו את לא חייבת לדבר איתו אבל העיקר שאת איתו שיהיה לו כתף לבכות עליה..
והעיקר תיהיה חזקה אל תישברי..אני יודעת כמה זה קשה לך..
מקווה שעזרתי
אוהבתךךךך סיוון(שוגה)
תודה מאמי..=]
LooVee תודה גמלך מאמי
אין על מה
QUOTE (Suga @ 25/09/2005) והעיקר תיהיה חזקה אל תישברי..אני יודעת כמה זה קשה לך..
ממש לא מסכימה!! ההפך...תשפכי הכול...תני לו להרגיש שזה בסדר....שזה נורמלי לבכות..
אליני מחר שנה לברקי שלי=[[[ תבואי
QUOTE (זה_לא_אני @ 29/09/2005) אליני מחר שנה לברקי שלי=[[[ תבואי
אני יודעת אבל....אני לא הכרתי אותו =[
QUOTE (זה_לא_אני @ 29/09/2005) אליני מחר שנה לברקי שלי=[[[ תבואי
למה הוא נפטר? 😢
חמודה שלי
כמו שאמרו פה כברר אין מה לעשות את פשוט צריכה להיות לצידו בכל דבר שירצה.. וכשחס וחלילה חס ושלום יקרה לאמא שלו משהו את חבקי אותו חזקק חזקק ותגידי לו.. אני פה בשביל..תמידדדדד!!
זה עוזרר..
אני מקווה שאולי יקרה נס והכל ישתנהה.. אמן !!
וזה באמת כואב לאבא אימא אבא או כל מישהו/י אחר/ת .. אבל זה החיים.. זה חלק מהחיים..לצערנו!! 😢