כל אלה שהסכימו איתי תודה בובות אוהבת אותכן המון!!
ואלין תגידי לה רק את האמת
את כל מה שאת חושבת ומרגישה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בזה אני עם רומי....אלין איכס היא דומה לתחת אל תיהיה חברה שלה....היא פשוט מושפלת ...היה לה חבר קטן ממנה היא כזאת מכוערתתתתתתתתת
לדעתי כדאי לך לדבר איתה על זה , ולהגיד לה שאת עדיין מרגישה כלפיו משו ואת מעוניינת לראות מה הולך עם זה
ואז אני כמאט בטוח שהיא תגיד לך שאין לה בעיה עם זה ואפילו היא תפנה לך "תשטח" לא אהבתי כל כך תביטוי הזה
אבל היא לא תפריע אפשר להגיד ואני מאמין שהיא תתמוך בסך הכל היא חברה שלך והכל
ואז פשוט דברי איתו תשאלי אותו מה הוא מרגיש כלפייך והכל ותנסי להתקרב אליו קצת לתת לו רמזים ואז תראי אך הוא מגיב ולפי זה תדעי כבר מה לעשות אם להתקרב עוד יותר או פשוט לסגת אחורה ולהמשיך הלאה
שיהיה לך המון המון בהצלחה
QUOTE (ghz @ 21/09/2005) בזה אני עם רומי....אלין איכס היא דומה לתחת אל תיהיה חברה שלה....היא פשוט מושפלת ...היה לה חבר קטן ממנה היא כזאת מכוערתתתתתתתתת
מיזה?!??....
QUOTE (ghz @ 21/09/2005) בזה אני עם רומי....אלין איכס היא דומה לתחת אל תיהיה חברה שלה....היא פשוט מושפלת ...היה לה חבר קטן ממנה היא כזאת מכוערתתתתתתתתת
מיזההההההה????
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 21/09/2005) לדעתי כדאי לך לדבר איתה על זה , ולהגיד לה שאת עדיין מרגישה כלפיו משו ואת מעוניינת לראות מה הולך עם זה
ואז אני כמאט בטוח שהיא תגיד לך שאין לה בעיה עם זה ואפילו היא תפנה לך "תשטח" לא אהבתי כל כך תביטוי הזה
אבל היא לא תפריע אפשר להגיד ואני מאמין שהיא תתמוך בסך הכל היא חברה שלך והכל
ואז פשוט דברי איתו תשאלי אותו מה הוא מרגיש כלפייך והכל ותנסי להתקרב אליו קצת לתת לו רמזים ואז תראי אך הוא מגיב ולפי זה תדעי כבר מה לעשות אם להתקרב עוד יותר או פשוט לסגת אחורה ולהמשיך הלאה
שיהיה לך המון המון בהצלחה
תודה מאמי...אבל אין לי מה לתת לא רמזים...הוא מתקדם יפה מאוד לבד...
הבעיה עם לא עשיתי אף צעד אזז זה ביגללה....
ונאפייייייי תודהה יפהה שלי
נחמד מאוד שהוא מתקדם השאלה זה לאן..
את צריכה לדעת מה הכוונות שלו , מה הוא רוצה..
ואז תוכלי להתקדם גם את בלי לקחת בחשבון אותה..
תתחילי לעשות צעדים אחרת תפספסי אותו ותצטערי על זה
אם תחשבי יותר מידי עליה אז לא יקרה כלום בסוף..
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 22/09/2005) נחמד מאוד שהוא מתקדם השאלה זה לאן..
את צריכה לדעת מה הכוונות שלו , מה הוא רוצה..
ואז תוכלי להתקדם גם את בלי לקחת בחשבון אותה..
תתחילי לעשות צעדים אחרת תפספסי אותו ותצטערי על זה
אם תחשבי יותר מידי עליה אז לא יקרה כלום בסוף..
הוא מיתקדם לקשר...לפחות ככה זה ניראה..
מה אני יעשה כדי להראות לו שגם אני רוצה?...
כאילו אני נותנת פה ושם רמזים אבל....לא יודעת עם הוא מבין אותם...
תיראי לפי דעתי תדברי איתה קודם כל. זה הכי חשוב. אח"כ תיראי מה את עושה איתו.
אולי היא כל כך תתנגד לזה ואז לא תירצי להיות איתו בגלל זה כדי לא לפגוע בה?
לפני שאת מתחילה איתו משהו תדברי איתה, ככה גם יהיה לך מצפון שקט.
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 22/09/2005) תיראי לפי דעתי תדברי איתה קודם כל. זה הכי חשוב. אח"כ תיראי מה את עושה איתו.
אולי היא כל כך תתנגד לזה ואז לא תירצי להיות איתו בגלל זה כדי לא לפגוע בה?
לפני שאת מתחילה איתו משהו תדברי איתה, ככה גם יהיה לך מצפון שקט.
זה ברור..אבל היא לא אהבלה היא רואה מה הולך סביבה...
היא יודעת גם שהוא דלוק עעליי וחבר שלו בא ואמר לידה שאני והילד הזה חברים אמרתי לה אל תקשיבי לו עם יהיה ביני לבינו משהו אני יגיד לך.......
QUOTE (aline_angel @ 22/09/2005) QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 22/09/2005) תיראי לפי דעתי תדברי איתה קודם כל. זה הכי חשוב. אח"כ תיראי מה את עושה איתו.
אולי היא כל כך תתנגד לזה ואז לא תירצי להיות איתו בגלל זה כדי לא לפגוע בה?
לפני שאת מתחילה איתו משהו תדברי איתה, ככה גם יהיה לך מצפון שקט.
זה ברור..אבל היא לא אהבלה היא רואה מה הולך סביבה...
היא יודעת גם שהוא דלוק עעליי וחבר שלו בא ואמר לידה שאני והילד הזה חברים אמרתי לה אל תקשיבי לו עם יהיה ביני לבינו משהו אני יגיד לך.......
אוקי, אז אם היא רואה מה הולך סביבה, אם תדברי איתה על זה אולי היא לא תקבל את זה כל כך קשה כמו שאת חושבת. תדברי איתה לפני שאת הולכת להיות איתו תכיני אותה לזה.
אני גם מסכים לדעתי תדברי איתה לפני זה.. זה הכי עדיף ככה את לא תופתעי מהתגובה שלה ותדעי כבר מראש מה הולך לקרות וזה נותן לך עדיפות
כי זה יצור לך מצב יציב
ואיתו את צריכה גם לנסות לרמוז לה ברמזים קצת יותר גדולים בשביל להבין מה הוא מרגיש כלפייך
תדברי איתו ותנסי למצוא נושא ככה שהוא יפתח אליך וישפוך תרגשות שלו
ואז תדעי כבר..
את יכולה להגיד : מה המצב, תגיד שמעת על ההם הם ניהיו עכשיו חברים איזה חמודים הם.., מה איתך יש לך מישהי? /אתה מועניין במישהי?/אתה פנוי?/ יש מישהי שמוצאת חן בעינייך?
וכדומה..
את יכולה למצוא מלא משפטים כאלה העיניין זה לא לזרוק לו את זה לפרצוף לרכך את המקום לפני הפגיעה להכין אותו לזה לדבר איתו על אהבה, לשאול אותו כמה זמן היה לו הקשר הכי רציני? , ולחפור לו טיפה על זה , ואז לזרוק לו תשאלה הזאת.. ואז תדעי בדיוק מה הוא מרגיש, ואם הוא מרגיש משו ואז תוכלי לדעת איך לפעול...
וכמובן זה כבר תלוי מה הוא יגיד לך ואיך הכל יזרום..
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 22/09/2005) אני גם מסכים לדעתי תדברי איתה לפני זה.. זה הכי עדיף ככה את לא תופתעי מהתגובה שלה ותדעי כבר מראש מה הולך לקרות וזה נותן לך עדיפות
כי זה יצור לך מצב יציב
ואיתו את צריכה גם לנסות לרמוז לה ברמזים קצת יותר גדולים בשביל להבין מה הוא מרגיש כלפייך
תדברי איתו ותנסי למצוא נושא ככה שהוא יפתח אליך וישפוך תרגשות שלו
ואז תדעי כבר..
את יכולה להגיד : מה המצב, תגיד שמעת על ההם הם ניהיו עכשיו חברים איזה חמודים הם.., מה איתך יש לך מישהי? /אתה מועניין במישהי?/אתה פנוי?/ יש מישהי שמוצאת חן בעינייך?
וכדומה..
את יכולה למצוא מלא משפטים כאלה העיניין זה לא לזרוק לו את זה לפרצוף לרכך את המקום לפני הפגיעה להכין אותו לזה לדבר איתו על אהבה, לשאול אותו כמה זמן היה לו הקשר הכי רציני? , ולחפור לו טיפה על זה , ואז לזרוק לו תשאלה הזאת.. ואז תדעי בדיוק מה הוא מרגיש, ואם הוא מרגיש משו ואז תוכלי לדעת איך לפעול...
וכמובן זה כבר תלוי מה הוא יגיד לך ואיך הכל יזרום..
ני לא יכולה לשאול אותו עם יש לו מישהי או משהו דומהה...
אני יודעת שהוא רוצה אותי...והוא יודע שאני יודעת..
בנתיים הקצב די איטי...
חבר שלו אמר לי שעם הוא לא היה עם חברה שלי זה ביגללי...
לא יודעת..
היא יודעת מה הולך סביבה זה נכון אבל יש לי את ההרגשה שהיא פשוט חייה שאשליה שאני חברה יותר מידי טובה שלה בישביל להיות איתו...כי היא יודעת שעם הייתי רוןצה להיות איתו כבר הייתי איתו..וזה די נכון...למה אני לא עושה שום צעד ביגללה..אבל החלטתי להשים לזה סוף..
היא הרי יודעת שאת דלוקה עליו גם נכון?!?!
אז תגידי לה שהוא נדלק עלייך ושגמת את דלוקה עליו ואני בטוחה שהיא תפרגן..
ועם לא אז היא בכלל לא חברה טובה..
=]]
QUOTE (Suga @ 25/09/2005) היא הרי יודעת שאת דלוקה עליו גם נכון?!?!
אז תגידי לה שהוא נדלק עלייך ושגמת את דלוקה עליו ואני בטוחה שהיא תפרגן..
ועם לא אז היא בכלל לא חברה טובה..
=]]
היא יודעת שהוא דלוק עליי...
טוב עכשיו אני לא יודעת מה ניסגר איתו...
חבר שלו אמר לי שהוא ביישן...
וחבר אחר שלו אמר לי שאין מצב הוא מיתקדם הוא רגיל שבנות באות עליו...
ואני לא מיתקדמת עליו נימאאאסס לי מהרמזים שלוו!!!!!!!
לא יודעת מה לעשות =/
מה אני יעשה????....לבוא עליו???...או שלרדת מימנו וזהו?