אני אוהבת את דור..ידיד שלי כבר מלא זמן..בערך שלוש שבועות.. והוא יודע! יש לו חברה.. הוא לא שם עליי..
עכשיו יש לו חבר טוב שקוראים לו אלעד.. הוא לא חתיךך.. אבל הוא ילד ממש ממש חמוד.. אז אני חושבת שאנחנו מתחילים להיות בקטע כזה..גם כי יש לי משוו אליו וגם בגלל שאני רוצה לשכוח את דור..ושדור ייראה שאני יכולה להסתדר בלעדיו..
תמיד כשאאני מתחבקת עם ידידים שלי אז דור מוציא ת'עינים..יענו מה אתה מסתכל? אתה לא אוהב אותי אז מה אתה נותן לי הרגשה? בקיצור הוא לא אוהב אותי ואני לא סגורה עם העינין של אלעד.. מה אתם אומרים?!
מאמי את צריכה להיות
רק עם מי שאת אוהבת
באמת אל תהיי עם מישהו
בגלל שהוא מרגיש כלפייך משהו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אילנה בובה צקשיבי..
זה לא רעיון טוב להיות עם חבר טוב של דור..
זה הרי ברור שאת רוצה שהוא יקנא , את לא באמת דלוקה על חבר שלו!
אז תראי לדעתי תעזבי את זה ככה, אם הוא באמת מרגיש אלייך משהו אז הוא יבוא אלייך
וידבר איתך אפילו שיש לו חברה..
את יכולה להתחבק עם ידידים הכל אבל לא להיות עם ידיד טוב שלו כי תחשבי על ההשלכות עם האלעד הזה יתאהב בך באמת?!
אז תשברי לו ת'לב ...את מבינה..
בדרך הזאת את תפגעי גם בדור וגם באלעד וזה פשוט חבל!,
רוצה לגרום לדור לקנא תחפשי לך מישהו אחר,
אל תלכי על אלעד
QUOTE (ילדונות_17 @ 18/09/2005) בדרך הזאת את תפגעי גם בדור וגם באלעד וזה פשוט חבל!,
רוצה לגרום לדור לקנא תחפשי לך מישהו אחר,
אל תלכי על אלעד
מסכימה
אבל אני באמת מרגישה אליו משו..
אני צריכה לשכוח את דור.. הוא סתם..הוא נותן לי הרגשות כל מיני אבל הוא לא אוהב אותי!!!
הוא חמוד והכל.. אבל אנחנו ממש רחוקים אחד מהשני אני לא יודעת איך להתקרב אליו..ועם אלעד אנחנו הידידים מאוד טובים ואני מרגישה אליו משו..לא יודעת מה אבל משו..
את לא צריכה להתייחס אליו, את צריכה להיות רק עם מי שאת באמת אוהבת ואכפת לך ממנו
ומישו שמפגין מראה רגשות דומים גם כלפייך,
את צריכה לשכוח את דור ולהמשיך הלאה..
אז את צריכה לברר קודם כל מה את מרגישה כלפי אלעד ורק אחר כך להיות איתו, אל תיהיו סתם בשביל לגרום לדור לקנא כי אז את הורסת את כל המערכת יחסים בינכם וזה יהיה חבל את תנצלי אותו סתם כביכול..
מסכימה עם מה שאמרו פה, תיהיי רק עם מי שאת אוהבת באמת...ובהצלחה מותק=) 🙄
אני מסכים עם כולם
כמו שכבר אמרו כאן את צריכה להיות רק עם מי שאת באמת רוצה..
בהצלחה 😊