אתם יכולים להיות עם בן/בת זוג שאין להם חוש הומור משהו..
אבל יש להם את שאר התכונות שאתם מחפשים (יופי+אופי)
לדעתי חשוב מאוד שיהיה חוש הומור ......😊
מה דעתכם?
אני אישית לא אוכל להיות עם בן אדם בלי חוש הומור
כןןן מאודדדד
אני מאוד אוהבת שבן זוג מצחיק אותי ולדעתי זה אחד הדברים הכי חשובים שיש..
למרות שחבר שלי לא תמיד כזה מצחיק אותי..חחחח אני יותר אותו נראה לי..אבל חפיףף
אי איפשר ליהיות עם בן אדם שאין לו אפילו טיפה של חוש הומור. זה יבש כזה..
בנדם עם חוש הומור.. הבנדם הכי חמוד וכייפייי בעולם!!!
לי זה חשוב!!!אני חושבת שמשעמעם להיות עם בן אדם בלי חוש הומור!!!
גם לדעתי חשוב שיהיה
חוש הומור אבל גם צריך
לדעת מתי לצחוק ומתי להיות רציני
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם לדעתי חשוב שיהיה
חוש הומור אבל גם צריך
לדעת מתי לצחוק ומתי להיות רציני
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צודקת 😛
1.ברור... אי אפשר בלי חוש הומור
אבל צריך לדעת לעשות את ההבחנה. להיות רציני שצריך ולהיות מצחיק שצריך.
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 18/09/2005) 1.ברור... אי אפשר בלי חוש הומור
אבל צריך לדעת לעשות את ההבחנה. להיות רציני שצריך ולהיות מצחיק שצריך.
בדיוק 😊
בטח שכן..אין מצב שאני אהיה עם מישו בלי חוש הומור..או חברה של מישי בלי חוש הומור...
בן אדם יותר מדי רציני זה לא כייף...
ובן אדם שיש לו יותר מדי חוש הומור והוא לא יודע מתי להיות רציני זה גם לא טוב
אבל בן אדם שיש לו קצת מזה וקצת מזה זה אחלה... 😊