כשהפלגתי ללכת בעובי היער נזדמן לי לראות אדם המקים לעצמו ביקתה מעצים שחטב
ובכל עץ, שהיה בו גדם או בליטה לא טרח לישר ולהחליק
אלא ניקב חור בזולתו למול הבליטה
נקב חיבר את העצים אחד לאחד.
-לאהוב-
פירושו להתאים את עצמך לזולתך ולא ע"י קיצוץ בליטותיו.
עליך לקדוח חור כדי לקלוט ולשבץ אותט בתוכך
וע"י זה שאתה מחבר אותו אליך אתה מתחבר אליו.
[החוזה מלובלין]
🙄
אה?
הבנתי נכון מתכוונים כאן שזוג צריך להשלים אחד את השני
או שאני מטומטם?😊
QUOTE (son_of_rain @ 16/09/2005) אה?
הבנתי נכון מתכוונים כאן שזוג צריך להשלים אחד את השני
או שאני מטומטם?😊
אתה מטומטם חחח סתםם
ואני חושבת שהבנת נכון
או שגם אני מטומטמת? חחח
QUOTE (son_of_rain @ 16/09/2005) אה?
הבנתי נכון מתכוונים כאן שזוג צריך להשלים אחד את השני
או שאני מטומטם?😊
המסר פה זה שאתה לא צריך לשנות את האדם שאתה אוהב אלא לקבל אותו כמו שהוא,
להתאים את עצמך אליו, למרות כל הפאקים שלו.
וע"י זה שאתה מתאים אותו אליך אתה מתחבר אליו יותר
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 16/09/2005) QUOTE (son_of_rain @ 16/09/2005) אה?
הבנתי נכון מתכוונים כאן שזוג צריך להשלים אחד את השני
או שאני מטומטם?😊
המסר פה זה שאתה לא צריך לשנות את האדם שאתה אוהב אלא לקבל אותו כמו שהוא,
להתאים את עצמך אליו, למרות כל הפאקים שלו.
וע"י זה שאתה מתאים אותו אליך אתה מתחבר אליו יותר
אז מסקנה שאני מטומטם 😊
QUOTE (son_of_rain @ 16/09/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 16/09/2005) QUOTE (son_of_rain @ 16/09/2005) אה?
הבנתי נכון מתכוונים כאן שזוג צריך להשלים אחד את השני
או שאני מטומטם?😊
המסר פה זה שאתה לא צריך לשנות את האדם שאתה אוהב אלא לקבל אותו כמו שהוא,
להתאים את עצמך אליו, למרות כל הפאקים שלו.
וע"י זה שאתה מתאים אותו אליך אתה מתחבר אליו יותר
אז מסקנה שאני מטומטם 😊
חחחחחחחחחח יהיה בסדר 😊
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 16/09/2005) QUOTE (son_of_rain @ 16/09/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 16/09/2005) QUOTE (son_of_rain @ 16/09/2005) אה?
הבנתי נכון מתכוונים כאן שזוג צריך להשלים אחד את השני
או שאני מטומטם?😊
המסר פה זה שאתה לא צריך לשנות את האדם שאתה אוהב אלא לקבל אותו כמו שהוא,
להתאים את עצמך אליו, למרות כל הפאקים שלו.
וע"י זה שאתה מתאים אותו אליך אתה מתחבר אליו יותר
אז מסקנה שאני מטומטם 😊
חחחחחחחחחח יהיה בסדר 😊
מבטיחה?😊
QUOTE (son_of_rain @ 16/09/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 16/09/2005) QUOTE (son_of_rain @ 16/09/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 16/09/2005) QUOTE (son_of_rain @ 16/09/2005) אה?
הבנתי נכון מתכוונים כאן שזוג צריך להשלים אחד את השני
או שאני מטומטם?😊
המסר פה זה שאתה לא צריך לשנות את האדם שאתה אוהב אלא לקבל אותו כמו שהוא,
להתאים את עצמך אליו, למרות כל הפאקים שלו.
וע"י זה שאתה מתאים אותו אליך אתה מתחבר אליו יותר
אז מסקנה שאני מטומטם 😊
חחחחחחחחחח יהיה בסדר 😊
מבטיחה?😊
אהא....