אהבה עושה טוב..אבל פי 2 רע..!!
מממ נכון יש בזה משו...
=))
אני לא חושבת ככה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אני לא...לא משנה כמה האהבה פוגעת לפעמים..לא משנה כמה היא מאכזבת..היא שווה את כאב..כי כשמאוהבים זו ההרגשה הכי הכי הכי הכי טובבבבה שיש בחיים!! 😁
לא חשבתי על זה ככה!!!
נכון האהבה ב'מת שווה תכאב..
כי זו הרגשה כול כך נפלאהההה
רע עושים אנחנו לעצמינו כשלא יכולים לנצח אותה
והוא לא נכון הכל תלוי בבן אדם
QUOTE (love_U_s @ 16/09/2005) גם אני לא...לא משנה כמה האהבה פוגעת לפעמים..לא משנה כמה היא מאכזבת..היא שווה את כאב..כי כשמאוהבים זו ההרגשה הכי הכי הכי הכי טובבבבה שיש בחיים!! 😁
מסכימה 😊
לפי דעתי יש מקרים שזה ממש נכון
ויש מקרים שלא..
😊
QUOTE (morand @ 19/09/2005) לפי דעתי יש מקרים שזה ממש נכון
ויש מקרים שלא..
😊
מסכימה... 🙄
תלוי איך מסתכלים על זה..!!
QUOTE (love_U_s @ 16/09/2005) גם אני לא...לא משנה כמה האהבה פוגעת לפעמים..לא משנה כמה היא מאכזבת..היא שווה את כאב..כי כשמאוהבים זו ההרגשה הכי הכי הכי הכי טובבבבה שיש בחיים!! 😁
אני כל כך מסכים איתך
אהבה אי אפשר להגדיר אותה, היא שווה יותר מזהב , לפעמים נשיקה אחת יכולה להיות שווה את כל האכזבה שעברת בכל החיים
נשיקה אחת יכולה להדחיק אותך מכל הצרות שעברו עליך
ולגרום לך להיות שמח ומאושר כיאילו כלום לא קרה..
משפט צודק וכמובן שיש המוןןןןןןןןןןן יוצאים מן הכלל