רק תגידו לי באיזו צורה המכתב הזה היה משפיע עליכם במידה והייתם מקבלים אותו....אני רוצה לדעת אם לשלוח אותו. תודה מראש!!
מתי זה קרה? מתי השתנת לי ככה? אני מרגישה שהחברות שלנו בורחת לי מבין האצבעות....כן מאור, היא בורחת ואין משהו שאני יכולה לעשות בקשר לזה. אתה השתנית, כ"כ השתנית, וזה כואב לי מאור, כואב לי, כמו שלא כאב לי בחיים. כואב לי יותר משכואב לי עליי ועל גיל, כואב לי יותר משכואב לי עליי ועל אמא שלי, כואב לי יותר מכל מה שפעם הייתי מספרת לך. פעם מאור, עכשיו אתה כבר לא פה בשביל לשמוע, רק לשמוע, רק לחבק, כמו פעם. עכשיו כבר נראה שמה שהיה פעם כ"כ חסר משמעות, אבל בשבילך מאור, רק בשבילך. עכשיו, הכל בפנים ריק. אתה היית הכל, הכל. אני אהבתי ועוד אוהבת אותך יותר מהכל. לא, זאת לא אהבה כמו שכולם חשבו, זאת לא אהבה כמו שאני אוהבת את גיל, ומי כמוך יודע כמה שאני אוהבת את הבנאדם הזה. זאת אהבה שונה, אהבה.....טהורה. אתה מבין מאור? אתה זוכר? זוכר איך אמרת לי את זה? אני כן... אני זוכרת מילה במילה, כל מילה במשפט הזאת נכנסה לי כ"כ עמוק...בפנים, ללב. " אני כ"כ אוהב אותך ג'וי, אהבה טהורה " ורק שנינו יכולנו להבין למה הכוונה. לאן זה נעלם? אתה יכול להסביר לי? לאן נעלמה לה האהבה הזאת? לאן נעלם כל החום, הרכות, והטוהר שהיו בך? איפה אתה? איפה מאור?מאור שלי....הילד היפה הזה שלי....המלאך, המלאך השומר שלי.
ויי מרגש !!!
חחחחחחחחחח גם לאהבת חיי קוראים גיל.. (רק שזה לא אותו אחד חחח )..
לא כ"כ הבנתי מהבחור אליו נשלח המכתב.. הידיד הכי טוב שלך ?..
אני חושבת שכדאי לך לשלוח את המכתב הזה..
מחזיקה לך אצבעות מותק !
זה מכתב מדהים
לפי מה שהבנתי את אהבת אותו והיית חברה של מאור פעם
ועכשיו את חברה של גיל
אבל את עדיין מרגישה כיאילו פיספת את מאור ולא הגשמתם את יעודכם?
אני צודק?
אני בטוחה שהוא יתרגש שיקרא את זה..
אמאאאא עברה בי צמרמורת
אני בטוחהההההההה שהוא יתרגש
ושגם לו תהיה צמרמורת
כי רואים ומרגישים שזה יוצא מהלב
עם הרבה כאב אהבה ועוד הרבה רגשות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמלהההההההההההההההההה..
פשוטט מדהיםםםםםםםםםםםםםם!!
למי את שולחת את המיכתב הזה?!
לאח שלך?! שהוא כבר לא פה לישמוע אותך?!שהוא הישתנה והוא התחיל
להיתרחק?!..מיי זה?!
ידיד טוב טוב שלך!!
אמלה סוףף!!
ההיתי מרגישההה את כל מה שאת מרגישה עכשיו!!
יפה מאוד בובה..
רונוש..=)
וואו, איזה מתוקים...כ"כ מעודד לקרוא את התגובות האלה שלכם!! תודה רבה רבה באמת תודה! זה כ"כ חשוב לי אתם לא יודעים....
love to love תודה על התגובה המעודדת! כן, זה הידיד הכי טוב שלי...היה הידיד הכי טוב שלי...
אהבהזהלאקל לא, אתה לא צודק, והאמת...אני שמחה שהבנת את זה ככה...זה בדיוק העניין של המכתב....שרק שנינו יכולים באמת להבין את המשמעות שלו. גם אני בתור קוראת מהצד הייתי חושבת שזה מכתב לאהוב ישן...אבל זאת אהבה טהורה, כמו שכתבתי, ביני לבינו.... אהבה בין אחים
sexy barbie תודה מתוקה! זה מעודד אותי לשלוח לו את זה...
נאפי, אני מקווה שהוא באמת התרגש, ושמחה שהצלחתי להעביר בך את מה שאני מגישה...זאת המטרה של המכתה בעצם
אורוש מאמי תודה רבה רבה!! אני נורא שמחה שהתרגשת מהמכתב!! וכמו שכבר אמרתי... זה לידיד שלי
אז תודה רבה לכוולםם על התגובות שלכם!!!
אוהבת-ג'ויה
חח לא קוראים לי אור יפיופה..
זה סתם כינוי של חבר לשעבר שלי...
קוראים לי רונה..😊
QUOTE (פיצית_מטורפת @ 14/09/2005) וואו, איזה מתוקים...כ"כ מעודד לקרוא את התגובות האלה שלכם!! תודה רבה רבה באמת תודה! זה כ"כ חשוב לי אתם לא יודעים....
love to love תודה על התגובה המעודדת! כן, זה הידיד הכי טוב שלי...היה הידיד הכי טוב שלי...
אהבהזהלאקל לא, אתה לא צודק, והאמת...אני שמחה שהבנת את זה ככה...זה בדיוק העניין של המכתב....שרק שנינו יכולים באמת להבין את המשמעות שלו. גם אני בתור קוראת מהצד הייתי חושבת שזה מכתב לאהוב ישן...אבל זאת אהבה טהורה, כמו שכתבתי, ביני לבינו.... אהבה בין אחים
sexy barbie תודה מתוקה! זה מעודד אותי לשלוח לו את זה...
נאפי, אני מקווה שהוא באמת התרגש, ושמחה שהצלחתי להעביר בך את מה שאני מגישה...זאת המטרה של המכתה בעצם
אורוש מאמי תודה רבה רבה!! אני נורא שמחה שהתרגשת מהמכתב!! וכמו שכבר אמרתי... זה לידיד שלי
אז תודה רבה לכוולםם על התגובות שלכם!!!
אוהבת-ג'ויה
אה סבבה
אני בטוח שתצליחי לההתקרב אליו פשוט שלחי לו תמכתב הזה וזה כבר יעשה את שלו..
ווווייי איזה מרגששש
עברה בי צמרמורת..
שלחי לו..אני בטוחה שהוא יבין
אוי רונה סליחה מאמי...כבר בקושי יוצא לי להכנס אז לא ידעתי 🙄
אהבהזהלאקל- תודה מאמי אני ישתדל לאזור אומץ ולשלוח =\
שנהב...חח הפעם אני לא טועה נכון? 😛 אני שמחה שזה ריגש אותך! תודה רבה!
אממ עוד דעות? אתם רואים אוליי משו לשפר פה? זה נראה לכם קיטשי מידי? תגידו הכל!
באמת מרגש...
וואי כאילו עכשיו עברה בי ממש צמרמורת..ואני מבינה אותך..זה קורה לי..
שלחי את זה אני בטוחה שתיהיה לו צמרמורת כמו שבי עברה!!!
ממש מכתב עם המון רגש וכאב...
suga-אני מצטערת שזה קורה לך...אני יודעת כמה שזה קשה ומציק 😢 אני מקווה שיסתדר לך ותודה על התגובה שלך!!!
אנשייםםם תודה רבה רבה רבה על כל התגובות זה באמת חשוב לי!! אתם מקסימים!
כה מאמי גמני מצטערת..יעבור אני מקווה!!