אני כרגע רואה פה את הסיקור על התאומים וזה פשוט השאיר אותי בהלם...
אני יושבת פה ובוכה ולא מאמינה על מה שאני רואה..אני חושבת מה אני הייתי עושה אם הייתי שם...אני פשוט לא יודעת!
אני פשוט יושבת ובוכה..
יהי זכרם ברוך של כל אלו שנספו בתאומים ובכל פעולות הטרור...מי יהיה ולא יקרו עוד מקרים כאלו 😢😢😢
QUOTE (galush123 @ 12/09/2005)
יהי זכרם ברוך של כל אלו שנספו בתאומים ובכל פעולות הטרור...מי יהיה ולא יקרו עוד מקרים כאלו 😢😢😢
אמן 😢
זה מזעזע. אני בחיים לא אשכח את היום הזה. העדפתי לא לראות את התוכניות ששודרו היום כי זה מזעזע מידי. יהי זיכרם ברוך 😢
QUOTE זה מזעזע. אני בחיים לא אשכח את היום הזה. העדפתי לא לראות את התוכניות ששודרו היום כי זה מזעזע מידי. יהי זיכרם ברוך
😢
QUOTE (אנטנה @ 13/09/2005) QUOTE זה מזעזע. אני בחיים לא אשכח את היום הזה. העדפתי לא לראות את התוכניות ששודרו היום כי זה מזעזע מידי. יהי זיכרם ברוך
😢
😢
אמן באמת עצוב=[[
חבל שככה קורה אוףףף
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי אני זוכרת את אותו יום..שראיתי את זה בשידור חי
זה ממש מצמרר 😢
הלוואי שדברים כאלה לא יקרו יותר
ויי אני זוכרת את היום הזה כ"כ !!!!
סבתא שלי התקשרה וסיפרה לנו.. בכלל לא הבנו מה היא רוצה מאיתנו.. זה היה קשה..
הייתי עם חבר שלי.. אז לפני 4 שנים בכיתה ט' !!! אוייי..
אמ... חגגנו חצי שנה חחחחחחחחחחחח 😊
אף פעם לא בכיתי מזה..
לא יודעת.. נכון זה קשה אבל לא בכיתי מזה..
אני זוכרת הייטב ת'יום הזה,
בכיתי בלי הפסקה,
לא רציתי להאמין שזה באמת קרה,
יהי זיכרם ברוך
יהיה זכרם ברוך!אמן!
גמני זוכרת את היום הזה..
וואי כול שנה משדרים את אותו סרט..כול פעם שאני רואה תסרט אני נחדרת מחדש ובוכה!
עצופפ