שלוםם לכולםם..תקשיבוו אנשיםם..יש איזה ילד אחד שאנחנו בקשר ומחר אנחנו אמורים להתנשק ולא יודעת למה אבל לפני כמה זמן הוא שאל אותי אם התנשקתי כבר ואמרתי לו שכן..כי הוא אמר לי שהוא כבר התנשק ושיקרתי לו עדיין לא התנשקתי..תגידו כשנתנשק מחר הוא יראה שזה פעם ראשונה שלי ושאין לי ניסיון?תעזרו לי אנשיםם צכה תשובה בדחיפותת 😊
אי אפשר לדעת בנשיקה ...אם זה הפעם הראשונה שלך או לא....
יש כל מיני מדריכים לנשיקות באתר תקראי אותם...
וכמו ששני אמרה אי אפשר לדעת שזו הנשיקה הראשונה שלך זה משהו שזורמים איתו לא משהו שצריך ללמוד.
אי אפשר לדעת אל תדאגי
את פשוט צריכה לזרום עם הנשיקה ולהנות ואז זה יעבור ובאמת גם תהני ואף אחד לא ישים לב..
ענו לך 😊
אי אפשר לדעת,תזכרי לזרום והכי חשוב להנות:]]
בובה, יהיה בסדר!
פשוט אל תחשבי על זה..אחרי הכל...הוא לא באמת יכול לדעת אם זאת הפעם הראשונה שלך..
בהצלחה!!
תעדכני 😊
את תמיד גם יכולה להגיד לו ששיקרת אני בטוחה שהוא לא יתעצבן או משהו כזה..
וזה לא כזה מפדח גם אני עדיין לא התנשקתי ממש... ואני לא מתביישת בזה.
בהצלחה מואהה זוהר
אני גם מסכים תגידי ששיקרת.. כי לא רצית שיעזוב או משו בגלל שאין לך ניסיון וזה
אבל חוץ
מזה אני לא חושב שאמור להיות שקרים במערכת יחסים כי אחרת זה הורס הכול
אני יודע שאם היו משקרים לי היה לי מאוד קשה לסלוח על דברים זה אחד הדברים שאני לא חושב שניתן לסלוח עליהם כל כך בקלות שוב זה תלוי גם איזה שקר ועל מה..
יהיה בסדר מותקק [=
הוא לא יצא העיקר לא ליהיות לחוצה ולהנות..[=
אגגבבב.. תני לו ליהיות זה שינחה ת'נשיקה.. לא לדחוף לשון מוקדם מידי חחחח זה יוצר פאדיחות חחח
מה הקטע של "ומחר אנחנו אמורים להתנשק"??? כאילו אתם קובעים מחר בשעה 5 על הספסל פארק- נשיקה!?!?
אין לך מה לדאוג או לפחד יש כאלה שגם אחרי 50 אלף נשיקות חיים בסרט שהם אמורים לזוז כמו חייזר עם מגנט בגב
ויש כאלה שבנשיקה הראשונה זורמים מצוין...
אל תילחצי זה בא בטבעיות והוא בחיים לא ינחש שזאת הראשונה שלך אם לא תגידי
אל תדאגי מותק :]] להתנשק זה לא משהו שלומדים...כמו שאמרו פה, זרמי וזהו.. 😉