פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי לא יודעת איפה לשים את זה..רק רציתי לפרוק...

לא יודעת איפה לשים את זה..רק רציתי לפרוק..

✍️ moorr 📅 11/09/2005 02:21 👁️ 214 צפיות 💬 7 הודעות
אין לי מקום אחר לפרוק את זה..אז אני פורקת פה..
לא רוצה שיחשבו שאני אחת שבוכה על הכל, אני יודעת כמה החיים יפים ואסור לפספס אותם..
השבוע האחרון..הרגשתי שאין עם מי לדבר עם העולם. לא רציתי להרגיש ככה..אבל בסוף קרה.
כל האנשים הקרובים שהיו אליי..אני מרגישה שעכשיו זה שונה. כשאנשים מדברים שונה, כשאתה מגלה דברים שקרו ואתה חושד..או שעושים לך דברים..
אני חושבת שהבנתי המון בשבוע האחרון הזה..אני מקווה שמחר אני יתחיל שבוע בהרבה יותר טוב!!
לפעמים אני מרגישה שאין מי שיבין..מי שירגיש את מה שאני מרגישה..

אני לא רוצה לתת לאנשים להרגיש רע , ואם זה קורה אני לא יודעת איך להפסיק או מה לעשות.
ואני יודעת כשבי פוגעים ונותנים לי להרגיש רע ..הייתי רוצה שזה לא יהיה.

היה לי רק אדם אחד שהבין וידע הכל..אבל עכשיו אני מרגישה שזה שונה, גילתי משו..לא רציני בכלל..וזה נתן לי לחשוד..יש מצב שזה בכלל לא נכון ושזה שקר, אבל יש מצב שהוא משקר..
פתאום הוא לא מבין אותי כמו פעם..פתאום יש ריבים וכעס..
שבאדם יש כעס ועצב ..אז הוא נהפך לאדם שונה לגמרי, הוא לא חושב בהגיון..לפחות ככה אנשים ואנשים שאני מכירה.

לא יודעת למה אני כותבת את זה..ולמה אני כותבת את זה פה..
אבל הלב שלי כבר לא עומד בלחץ..כל מה שאני עושה יוצא לי לא טוב..כל דבר שאני מנסה להסביר..
לא יוצא טוב, לא מובן בצורה שאני רוצה שיהיה..וזה משנה את המצב.

עשיתי משו לא יפה..למישהי , וכשלי עשו את זה.. היא הייתה איתי
אז אני מרגישה לא טוב עם עצמי..אבל לא הייתה לי את הכוונה לעשות, זה יצא.
וכשיש בי חרטה וצורך להבנה ולקבלת הסליחה, זה לא קורה..

יש הרבה אנשים סביבי שאולי אוהבים ואולי לא. אבל אני לא יודעת כבר מה אמיתי בעולם.
לכל מילה ..האם יש בה כוונה..?

לפעמים אני לא מבינה למה ה' ברא את הכעס והעצב ... לא הייתי רוצה שזה יהיה קיים
ככה אולי החיים היו יותר טובים, בלי מלחמות , מריבות , ודברים מיותרים..

מגילה מגילה ואולי היא מטופשת..ואולי אני מגזמינית וסתם מדברת שטיות.
אבל ככה אני מריגשה..והייתי רוצה שמי שקרוב אליי יבין, ויעריך אותי כמו שאני..
למרות שאולי זה מעצבן..

הייתי ממשיכה לכתוב, אבל לא היו קוראים..

למי שקרא את הכל.. תודה !!
חח הייתי רוצה שהעולם יהיה ורוד..אבל הוא לא .
אם היה לי מכחול וצבע..אז הוא היה .
שמעי יש תקופות לא טובות בחיים ..שאת מרגישה הכי חרא בעולם

ואני בטוחה שהתקופה הזאת תעבור ותרשמי לנו על התקופה הטובה שלך 😊
תני חיוך מתוקה !!!

ואני בטוחה שהרבה אוהבים אותך!!!!

אם את צריכה לדבר אני פה 😊 ...נכיר ונדבר
גם אני נמצאת עכשיו בתקופה חרא בחיים... אין מה לעשות ככה זה.... פעם טוב לנו פעם רע לנו.. צריך להתמודד עם זה איכשהו... תנסי להיות חזקה.
את יודעת אומרים שגיל הנעורים הוא התקופה הכי יפה בחיים
שצריך לבלות להנות מהחיים בלי דאגות ובלי בעיות
אבל תכלס זה הגיל הכי מגעיל שיש
כ"כ הרבה דברים לא מובנים לנו ויש כ"כ הרבה בעיות עם הסביבה
חלק מזה גם כי אנחנו עדיין בחיפוש עצמי להבין מי אנחנו מה אנחנו ובכלל שאלות כלליות על העולם
כמו שאת שואלת למה יש את זה ואין את זה ולמה הדברים ככה ולא אחרת
למה אנשים מגיבים ככה ומה בכלל גורם להם לשקר לי ובכלל למה שיעשו את מה שהם עושים או לא עושים.. אי אפשר לדעת תכלס
אל תנסי להבין אנשים... זאת משימה בלתי אפשרית
ומניסיון אני יכולה להגיד לך שאף פעם אי אפשר לדעת מה באמת עובר להם בראש
אבל מצד שני.. עם הידיעה הזאת.. את עדיין תתחברי לאנשים ותתני בהם אמון.. כי.. אין לך הרבה ברירות
לא סתם אומרים לא להתעסק בשאלות קיומיות כאלה לפני גיל 40
אנחנו בגיל כ"כ מבולבל ואלה דברים שרק מבלבלים עוד יותר
גם אם את בדיכאון או משהו דומה תנסי לא להתעמק בזה יותר מידי כי את סתם תכניסי את עצמך לסרטים
תנסי בכל זאת להתנהג כרגיל
תנסי להנות ממה שיש ולהפיק את המירב ממה שיש לך
כרגע זה מה שיש ומעבר לתקווה שיהיה יותר טוב אין הרבה מה לעשות
החיים שלך בידיים שלך ורק לך יש את היכולת להשפיע עליהם.. כמה שזה נראה קשה ובלתי אפשרי כרגע

מי שאמר שיהיה טוב.. לא נתן תאריך
אבל הוא הבטיח שיהיה 😊

אה כן ואל תפחדי לכתוב מגילות
יש כאן מספיק אנשים שקוראים
אני אישית אפילו אוהבת מגילות ואת יכולה לכתוב לי אפילו לפרטי מצידי 100 עמודים אני יקרא הכל ואגיב לך במגילה כפולה חחחח
חמודה..
את כלכך מזכירה לי אותי עכשיו...

אם את יכולה תכנסי אליי לאייס...אני צריכה לדבר איתך...279289115 😁
איזה מתוקות..

"מי שאמר שיהיה טוב.. לא נתן תאריך
אבל הוא הבטיח שיהיה"

אהבתי ..יאמץ ויחשוב חיובי!!
תודה..
מאמי אני מסכימה עם התגובה
הראשונה אבל גם רוצה להוסיף לך
שגם אני עוברת תקופה יותר מחרא ויותר
מכל מילה שיכולה לתאר את המצב
אבל הכל עובר
את צריכה ללמוד להסתכל גם על הדברים הטובים
את תיראי מאמי שלאט לאט הכל יסתדר
טוב שהוצאת את מה שאת מרגישה כי זה עוזר
ואם את צריכה עוד משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני מה קרה?? למה תקופה חרא?

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך