QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 10/10/2005) אתם עוד ילדים לפאדיחה שלי..
הייתה לי חברה שיש לה אחות תאומה.. אבל מה תאומה.. ממש תאומה.. 2 טיפות קולה
אוקצור מפה לשם משם לפה יש לה ווילה ובית גדול אז במקום להיכנס דרך הדלת שלכניסה ולעשות את כל הדרך לחדר שלה כל הזמן קיפצתי דרך החלון וקיצרתי איזה 2 דק' הליכה בתוך הבית ומאבק עם הכלב שלה אוקצור אמרתי סתם נקפוץ אליה היה 1 בלילה טוב חשבתי שהיא ישנה הערתי אותה בנשיקה צרפתית לוהטת שרק אני יכול לתת...ואז פלאק, נפתח האור. ושמתי לב שזו לא חברה שלי, זו אחותה, וחברה שלי הדליקה את האור היא באה בדיוק לישון...
כמובן שלא צחקתי, ואממ... נפרדנו.. אבל כשאני מסתכל על זה היום זה מצחיק רצח חחחחחח הייתי כולי סיד לבן נהייתי יותר לבן ממה שאני כבר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח וואייייי....
אבל רגע ניפרדתם בגלל זה?
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 10/10/2005) QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 10/10/2005) אתם עוד ילדים לפאדיחה שלי..
הייתה לי חברה שיש לה אחות תאומה.. אבל מה תאומה.. ממש תאומה.. 2 טיפות קולה
אוקצור מפה לשם משם לפה יש לה ווילה ובית גדול אז במקום להיכנס דרך הדלת שלכניסה ולעשות את כל הדרך לחדר שלה כל הזמן קיפצתי דרך החלון וקיצרתי איזה 2 דק' הליכה בתוך הבית ומאבק עם הכלב שלה אוקצור אמרתי סתם נקפוץ אליה היה 1 בלילה טוב חשבתי שהיא ישנה הערתי אותה בנשיקה צרפתית לוהטת שרק אני יכול לתת...ואז פלאק, נפתח האור. ושמתי לב שזו לא חברה שלי, זו אחותה, וחברה שלי הדליקה את האור היא באה בדיוק לישון...
כמובן שלא צחקתי, ואממ... נפרדנו.. אבל כשאני מסתכל על זה היום זה מצחיק רצח חחחחחח הייתי כולי סיד לבן נהייתי יותר לבן ממה שאני כבר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח וואייייי....
אבל רגע ניפרדתם בגלל זה?
?? 😮
QUOTE אתם עוד ילדים לפאדיחה שלי..
הייתה לי חברה שיש לה אחות תאומה.. אבל מה תאומה.. ממש תאומה.. 2 טיפות קולה
אוקצור מפה לשם משם לפה יש לה ווילה ובית גדול אז במקום להיכנס דרך הדלת שלכניסה ולעשות את כל הדרך לחדר שלה כל הזמן קיפצתי דרך החלון וקיצרתי איזה 2 דק' הליכה בתוך הבית ומאבק עם הכלב שלה אוקצור אמרתי סתם נקפוץ אליה היה 1 בלילה טוב חשבתי שהיא ישנה הערתי אותה בנשיקה צרפתית לוהטת שרק אני יכול לתת...ואז פלאק, נפתח האור. ושמתי לב שזו לא חברה שלי, זו אחותה, וחברה שלי הדליקה את האור היא באה בדיוק לישון...
כמובן שלא צחקתי, ואממ... נפרדנו.. אבל כשאני מסתכל על זה היום זה מצחיק רצח חחחחחח הייתי כולי סיד לבן נהייתי יותר לבן ממה שאני כבר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחח מממש פאדיחהההה
חח תהיו בריאותת איזה פאדיחות
למה בניםם לא מספריםםם לאן נעלמתםם??
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 11/10/2005) QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 10/10/2005) אתם עוד ילדים לפאדיחה שלי..
הייתה לי חברה שיש לה אחות תאומה.. אבל מה תאומה.. ממש תאומה.. 2 טיפות קולה
אוקצור מפה לשם משם לפה יש לה ווילה ובית גדול אז במקום להיכנס דרך הדלת שלכניסה ולעשות את כל הדרך לחדר שלה כל הזמן קיפצתי דרך החלון וקיצרתי איזה 2 דק' הליכה בתוך הבית ומאבק עם הכלב שלה אוקצור אמרתי סתם נקפוץ אליה היה 1 בלילה טוב חשבתי שהיא ישנה הערתי אותה בנשיקה צרפתית לוהטת שרק אני יכול לתת...ואז פלאק, נפתח האור. ושמתי לב שזו לא חברה שלי, זו אחותה, וחברה שלי הדליקה את האור היא באה בדיוק לישון...
כמובן שלא צחקתי, ואממ... נפרדנו.. אבל כשאני מסתכל על זה היום זה מצחיק רצח חחחחחח הייתי כולי סיד לבן נהייתי יותר לבן ממה שאני כבר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח וואייייי....
אבל רגע ניפרדתם בגלל זה?
ברור שנפרדנו בגלל זה... לא חברה שלי רואה אותי מתנשק עם אחותה על המיטה שלה באמצע הלילה מה היא יכולה כבר לחשוב?!
לא חשבתי לרגע שהתירוץ של:"זה לא מה שאת חושבת" ולנגב ת'שפתיים, יעזור גם פה.
לדעתי להפרד בגלל דבר כזה זה מטומטם.... לא אשמתך בכלל.
זה ממש דביל....
זהו יכלת להסביר לה ...!!
חחחחחחח אשכנזי כוסון..הרגת אותי =]
והיא פשוט דפוקה.
מסביר לה?! טוב שעוד רגע לא הייתי עף מהחלון ע"י שתיהן..
אפשר לדבר איתכן בכלל? לא רק שאתם לא רוצות להקשיב, אתם גם לא נותנות לדבר!
יאללה, עבר.. נגמר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.....
איזה קרועים!!! אהבתי את פדיחת החזיה חחח... גילית לו שיש לו חזיה בגב???
QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 12/10/2005) מסביר לה?! טוב שעוד רגע לא הייתי עף מהחלון ע"י שתיהן..
אפשר לדבר איתכן בכלל? לא רק שאתם לא רוצות להקשיב, אתם גם לא נותנות לדבר!
יאללה, עבר.. נגמר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה שנכון נכון...
QUOTE (moraless @ 15/09/2005) חחח שמעעו ליום האהבה קניתי לחבר שלי מתנהה.. הקיצר במתנה היה גם בוקסר מזה חמודי של הפנתר הורוד.. יום למחרת אנחנו בביצפר היתי עם חברות שלי הואא באא.. זה דיברנו דאחקותת זהה.. ואז הוא עושה לי "אההה אני עם הבוקסר שקניתת לי!!!" בכזה חיוךך אז חברות שלי ביקשו לראאותת.. אז הוא כזה בשיא החופשיותת כזה מוריד תג'ינס יחד עם הבוקסרר...
חוחוחוח חמודדדי שללי.. חברות שלי רצו החוצה עם שתינה המכנסיים ואני חיבקתי אותו מתוקק לא ידע איפה לקבור תצמווווווו!
איזה חמוד!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לי קרתה פדיחה חדשה חח אפילו שתיים אולי יותר אבל לא משנה חח
יש לנו מקום כזה בבצפר אשכול אז יש שם מדרגות שאנחנו יושבים לפני שכול
שיעור מתחיל...
הקיצר ישבנו אליהן ואני ישבתי בקצה מדרגה פתאום ראיתי ילד שדומה לידיד שלי תובל..
אז אמרתי לחברה שליי "יאא סתכלי איך הוא דומה לתובלל!!"
והיא כזה בכוונה מצביע מולו "זההההההה????????" ויאנו הוא ראה טוב עד כאן עוד בסדר באתי להרוג אותה יענו שהיא עושה לי תמיד פדיחות נפלתי אחורהההה
חחחח על הריצפה חח אם התחת והילד הזה הסתכל ונקרע אליי חחח
טוב פדיחה יותר גדולה.
יש לי ידיד בן 18...
אז באתי אליו יום אחד! אפעם לא רציתי לבוא לבית שלו כי אח שלו בשיכבה שלי וזה פדיחות אחו שרמוטה!!
באתי אליווווווווו והוא חיבק אותייי כי הייתי עצובה והוא כמו אח שלי הקיצורר הדלת שקופה גםם
ופתאום דפקו בדלת וידיד שלי אמר י"יבואא""
נחשו מי נכנס?? חח כן אח שלו .. זה שבשכבה שלי אח שלו הסתכל אליי ככה כמו שאפעם לא הסתכלו אליכם
הוא לא הבין מה ילדה מהשכבה שלו עושה אצל אחיווו
חחח בבצפר הוא גם בהה בי
ואין לי דיבור איתו או משו אבל פדיחות חחחח
לא ההבנתי מה הפדיחה שאח שלו ראה אותכם חח..