אנשים מה המצב?הכל טוב?
אוקיי תשמעו החברה הכי טובה שלי שהיא ממש כמו אחותי מדוכאת בזמן האחרון..בימים האחרונים יותר נכון...
והיום היא החליטה שהיא רוצה להתחיל לעשן כי זה יעשה לה טוב ויגביר לה את הסיכויים למות
אני יודעת זה נשמע נוראי ואדיוטי וזה מה שאמרתי לה
היא אמרה לי "תשמעי לך יש את החלקים הטובים של החיים שלך,ולי אין אז אולי זה(לעשן) יעשה לי טוב"
וממש התחלתי להתעצבן עלייה.!!
אמרתי לה שזה ממש פחדני מה שהיא עושה במקום להתמודד עם הבעיות שלה היא בורחת מהן,
וששומדבר טוב לא יצא לה אם היא תעשן..אולי היא תרגיש טוב ל5 דקות ואח"כ היא תרגיש שוב חרא.
בקיצור אני ממש לא יודעת מה לעשות..אמרתי לה שכחברה שלה אני תומכת בה בכל החלטה אבל שבהחלטה הזו ממש קשה לי לתמוך בה.
היא אמרה לי שבסופו של דבר זו החלטה שלה והכל..אמרתי לה סבבה תעשי מה שאת חושבת שיעשה לך טוב..
וזהו..ואני יודעת שזה לא מתפקדי להחליט בשבילה מה לעשות או לשנות לה את החיים אבל אנשים היא חשובה לי מאוד מאוד ואני יודעת שהיא עוד תלמד מהטעויות שלה אבל ואני לא רוצה שהיא תתחיל עם החרא הזה!!
נ.ב היא ניסתה לעשן פעמיים משו כזה..
פליז תתנו לי עצות מה לעשות ואם אתם חושבים שאפשר לשנות את דעתה.
תודה..
מה שאת יכולה לעשות
זה רק לדבר איתה מאמי
תסבירי לה שיש דרכים אחרות
להתמודד עם בעיות ודברים
שקשים לה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מבינה את הבעיה שלך וקודם כל, כל הכבוד שאת מנסה לעזור לחברה שלך ממש יפה מצידך...
את חייבת להסביר לה שסיגריה לא פותרת בעיות. לשאוף עשן ולהוציא אותו זה לא מה שיעזור לה. אני לא יודעת ממה נובע הדיכאון שלה, אבל זה שהיא רוצה להתחיל לעשן מראה את הצורך שלה בתשומת לב מהסביבה (כי היא יודעת שכולם יגידו לה כמוך שלא צריך לעשן וישכנעו אותה) וככה היא בעצם מבקשת שיתעניינו בה.
אני חושבת שהכי טוב שתיהי איתה בזמנים הקשים שלה. שאת ועוד כמה חברות תדברו איתה הרבה זה הכי חשוב.... והכי חשוב שתסבירו לה שסיגריות זה לא מפלט וזה לא מה שיעזור לה לשכוח זו רק סיגריה. היא בורחת מהבעיות שלה היא חייבת להתמודד איתן.
תודה!!!
QUOTE את חייבת להסביר לה שסיגריה לא פותרת בעיות. לשאוף עשן ולהוציא אותו זה לא מה שיעזור לה. אני לא יודעת ממה נובע הדיכאון שלה, אבל זה שהיא רוצה להתחיל לעשן מראה את הצורך שלה בתשומת לב מהסביבה (כי היא יודעת שכולם יגידו לה כמוך שלא צריך לעשן וישכנעו אותה) וככה היא בעצם מבקשת שיתעניינו בה.
אני יודעת גם אני חשבתי על זה!!אבל האמת שהיא מקבלת המון המון תשומת לב!!
QUOTE אני חושבת שהכי טוב שתיהי איתה בזמנים הקשים שלה. שאת ועוד כמה חברות תדברו איתה הרבה זה הכי חשוב.... והכי חשוב שתסבירו לה שסיגריות זה לא מפלט וזה לא מה שיעזור לה לשכוח זו רק סיגריה. היא בורחת מהבעיות שלה היא חייבת להתמודד איתן
אני יודעת זה בדיוק מה שאמרתי לה! היא ממש בורחת במקום להתמודד..והדרך שהיא בחרה להתמודד כל כך חראאאא..אבל היא לא כ"כ מקשיבה..אני חושבת שזה הצליח קצת לגרום לה לחשוב יותר על זה..אבל לא נראה לי שב100%..
אמרתי לה שכשאני מרגישה חרא או אם אני רבה עם מישהו אני יוצאת לרוץ או עושה הליכה מהירה..
אני מקווה שהיא תמצא פתרון אחררר 😊
אוףףף אני פשוט לא מבינה מה כולם מתלהבים מזה..ניסיתי לעשן פעם וזה כ"כ דוחה איכסססס זה בסה"כ עשן שמזיק לבריאות..זה הכל בשביל הפוזה אני חושבת..
ברור שזה פוזה.... במיוחד בגיל הזה.
אגב, בת כמה אתה?
QUOTE (love_U_s @ 07/09/2005) נכון צודקת..
אני בת 16..
סבבה 😊
הכי חשוב שתיהי איתה הרבה... מקווה שיסתדר
זה באמת מצב מעצבן!
גם חברה שלי פעם עישנה איזה סיגריה שתיים...
קיבלתי את העצבים של החיים שליי!!!!
כי אני אוהבת אותהה ואני לא רוצה שהיא תהרוס לעצמה את הבריאות!!
ואני מודה לאלוהים שהיא לא מעשנת...
זה סתם חרא ולא בריא!! זה סתם בשביל פוזה בגיל שלנוו!!
הבהרתי לה כמה דברים... אבל אמרתי לה.. "אני יודעת שבנקו לא תקשיבי לי.. כי את עושה עם הגוף שלך מה שאת רוצה.. אבל עצה שלי כחברה טובה שלך.. על תתחילי עם זה."
וזה בדוגרי הדבר היחידי שיעזור... כי את לא יכולה להכריח בנדם לעשות משהו.. זה החלטה שלו...
בקיצור תנסי לדבר איתה.
וואלה את צודקת ב100%
וגם אני אוהבת אותך מאוד מאוד ובגלל זה אני לא רוצה שהיא תתחיל עם זה זה סתם יהרוס לה ת'חיים..
ונכון אני באמת לא יכולה להכריח אותה לעשות משו בסופו של דבר ההחלטה היא שלה..
ואני אנסה לדבר איתה שוב 😊
תודה רבה לכולכםםםםםם
אני מבין גם אותך וגם אותה
הייתי בשני הצדדים אני אישית לא ניסיתי להתחיל לעשן..
קיצר לא משנה מה תגידי לה אני לא חושב שהיא תחזור בה מההחלטה שלה
זה משו קיצוני שהיא החליטה והיא לא מתכוונת לוותר עליו בגלל שחסר לה לדעתי קצת יחס, תשומת לב, תני לה הרבה תשומת לב תקשיבי לה תני לה לשפוך את הלב ליפנייך ואז אני מאמין שהיא לא כל כך תרצה לעשן.. להתחיל בכלל
תתחילי את לשפוך תלב לפניה ואז היא תשפוך גם לבד יהיה לה קשה להתחיל להוציא תדברים
אבל מה שמעצבן שהיא כן שופכת את הלב בפניי וככה גם אני בפניה אנחנו מספרות הכללל אחת לשנייה והיא מספרת לי הכל עליה כל יווםםםםם ופשוט נמאס לה מהלימודים מהמשפחה מהכל..למשל היא רבה עם אמא שלה וזה משפיע עלייה..יעני דברים קטנים כאלו..אני שופכת בפנייה תמיד ת'לב שלי כל דבר קטן אם זה שאני רבה עם חבר שלי או משו עם המשפחה..כל דברר וגם היא!
והיא מחפשת משו שיעשה לה טוב..היא הגיעה למסקנה שזה מה שעושה לה טוב וזו חרא של מסקנה 😠
ועכשיו היא הגיעה לעוד מסקנה שלא צריך לשים על אף אחד..אני אישית חושבת שזה נכון אבל כשזה מגיע לאנשים קרובים כמו חברים משפחה והכל צריך ועוד איך צריך לשים אחרת הם לא יישארו חברים שלך
מזתומרת לא לשים על אף אחד?לא לשים על חברים שלך?זה דפוקקקקק
והיא מתחילה לעשות את זה עכשיו להתנהג שונה כזה וזה מעצבן היא מדברת באדישות איתי כזה..
היא שאלה אותי מה אני אומרת על מה שדיברנו ואמרתי ה החלטה שלך אחרי הכל אני רוצה לטובתך..
אז היא עשה לי נכון אני מחליטה רק אני..
נראה מה יהיה מחרררר...
יואו מאמי אני כל כך מבינה אותך....אבל אני יגיד לך את האמת.....אותה יותר....
כי אני הייתי במצב שלה ואני עדיין דיי במצב שלה....
זה פשוט לברוח מכל הבעיות.........לקח לי זמן להבין אבל בסוף הבנתי שזה טיפשי....
וזה לא מבריח את הבעיות........ככה שהפתרון היחיד הוא לפתור אותם.
וכנראה שמה שמציק לחברה שלך זה שהחיים שלך כל כך טובים ואת לא יכולה להבין אותה
ואני מכירה את ההרגשה.....זה פאק רציני....
רומי אבל אני פוחדת שעד שהיא תבין שזו טעות היא כבר תתמכר לחרא הזה..!
ולאף אחד אין חיים מושלמים!!לכל אחד יש בעיות!!והאי יודעת את זה!!
היום היא קצת נרגעה נראה לי..
בכל מקרה תודה מאמי
מאמי תני לה ללמוד מהטעותתת.....