מה הייתם עושים בשביל אהבה?
האם הייתם מעדיפים להיות בודדים? מאשר לקבל אהבה קצת כואבת?
האם הייתם מוכנים לצפות ללא נודע..?
אני עכשיו במצב של ציפיה בנוגע למערכת יחסים שיש לי עם מישהי -- ואני לא יודע למה לצפות.., מה הייתם ממליצים לי לעשות ?
לחכות? לעשות?
אהבה כמה היא מסוגלת קורעת? כמה היא באמת שווה בעיניכם ??
מערכת יחסים - קשר - אהבה - תנו הגדרה משלכם לאהבה..
האם אפשר לקיים מערכת יחסים של בן בגיל 18 נגיד ובת שהיא גדולה יותר ?? בחצי שנה, שנה , עד איזה גיל זה אפשרי?, בלי המשפט המפורסם - " באהבה אין גיל"
יש לי עוד שאלה שהיא לא קשורה לנושא הזה אבל היא קשורה לאהבה למי שמעוניין אני מבקש עזרה..😊
יש לי שאלה חשובה
מה השלב הבא: אני חולה מטורף על מישהי
אפשר לקרוא לזה אובססיה אני קורא לזה אהבה
היא רואה בי רק בתור ידיד טוב מאוד מאוד מאוד!!!
כדבריה
אי אפשר לכפות אהבה
אבל מה אני אמור לעשות עכשיו פשוט לשכוח אותה
אני לא מסוגל ניסיתי
התרחקנו קצת אבל עדיין זה לא עזר יותר מידי
אני יודע שאני תמיד הצלחתי לעזור לכן\ לכם לכל מי שבאתר שביקש עזרה אני ניסיתי תמיד לתת תתשובה המתאימה
אבל הפעם אני לא חושב שיש תשובה בעיני שמתקבלת על הדעת
שאני מסוגל לקבל אותה ולהבין אותה
אני יודע דבר אחד שאני בחיים לא ינסה לפגוע בה ואני יעשה הכל בשביל שיהיה לה טוב גם אם זה אומר ללכת אחורה כמו שעשיתי עכשיו
אבל אני לא מסוגל לראות עוד בנאדם פוגע בה כמו החבר הקודם שלה
לכן אני מאוד רוצה להישאר קרוב אליה למקרה כזה לדעת לתמוך בה ברגע הנכון
בבקשה תגיבו זה העניין של חיי ..
מקווה שנהנתם לקרוא תנושא שלי ומחכה לתגובות שלכם, למי שיש עוד שאלות בנושא מוזמן לרשום אותם





