פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אני שונאת אותן שונאת!...

אני שונאת אותן שונאת!

✍️ LooVee 📅 05/09/2005 08:49 👁️ 541 צפיות 💬 32 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 3
אני לא יודעת עם זה מתאים לפה!
אבל אני רוצה להגיד לכם...
שאסור לסמוך אל אפחד בחיים!
יש לי תחברות הכי בוגדניות שיש בחיים...
ואני גם שוקלת לעזוב את הפורום מתישהו...
אני כבר לא יכולה לסמוך אל א'פחד.
אבל עם אתם זה באמת מי שאתם אז אתם הבני אדם הכי מושלמים בעולם!![
אני בינתיים יכתוב בפורום הזה עד שאני יחליט מה לעשות!
זוהרר מאמי מה קרה?😢
אל תעזביי בובה
ואפשר לסמוך על אנשים בעולםם
לא כולם בוגדנים😢 😢
חברה כל כך טובה שלי...
שהפכתי אותה לחלק מהחיים שלי!!(ואני לא לסבית!)
שיקרה לי! ולא פעם אחת!!! שיקרה לי מלא פעמים אבל כל הזמן סלחתי וסלחתי וסלחתי!
אבל זהו... זה השקר הכי גדול!!! אני ישחק ת'צמי סולחת לה אבל באיזה שהו שלב אני יפגע בה בדיוק כמו שהיא פגעה בי!
והחברה השנייה שלי זאת שהתחילה הכל היא בינתיים לא יודעת שגיליתי את זה!
והחברה השנייה שלי אמרה שהיא תסתום אבל אני לא מאמינה לה כי היא דיברה בטלפון שנייה אחרי שסיימנו לדבר!! ואחר כך חברה אחרת שלי שאלה אותי עם אני הולכת איתם (יום הולדת) והיא דיברה באותו זמן עם אותה ילדה!
ודייייייי אני פשוט אותן אותן!!! הייתי עכשיו מקללת אבל חבל שיעיפו אותי סתם.
את יודעת על מי כן אני יסמוך?? אני יסמוך על 3 חברות שלי היחידות שאני יספר להן עוד משהו שקשור אלי בחיים!!
השאר סתם יהיו חברות בשביל פאן!!!
בעעעעעעעעעע עליהןן
סתם מגעילותת
ובוביתת תמידד צריך שיהיו
כמה חברות טובות טובות
שאת ממש יודעת שאפשר לסמוך עליהן
ועם השאר להיות בקשר אבל
לא ליסמוך עליהן בכל דברר
וזוריי מאמי אף אחד לא שווה את
העצבים שלךך!!
תיראי את לא צריכה כאלו "חברות" תעזבי אותן. ואל תחשבי על קטע של נקמה אל תירדי לרמה שלהן. ואני ממש מקווה שלא תעזבי פה.
את לא קולטת יש לי דמעות בעיניים! ולמה דמעות? כי חברות שאני אהבתי!
ולשתיהן יש יום הולדת !!! אחת היום ואחת היה לה לפני שלושה ימים!
אני הלכתי וקניתי להן מתנה ובירכתי אותן מזל טוב ובאתי ליום הולדת שלהן.
אבל מה?? הן שיקרו לי!!! והן ממש הגזימו הן ממש עבדו עלי בעיניים!
ואני סמכתי עליהן! אבל זה לא יקרה יותר...
אני חייבת להחזיר להן רק כדי שהן ילמדו לקח!!
אני יודעת שלהתנקם זה רע!
אבל אני חייבת!!!
"הגלגל תמיד מסתובב לאחור ומי שופגע בי אני נשבעת יסבול" יש משפט דומה אני חושבת ששיפרתי אותו טיפה!
ואני יקיים אותו!
קרה לי משהו דומה לפני כמה ימים... מכיוון קצת אחד
תמחקי אנשים כאלה... באמת
ועוד את קולטת איך הייתי מאושרת לשמוע שאני יהיה עם שתיהן בכיתה?
קיפצתי מרוב שימחה...
מצידי אני באה מחר ומכניסה לחברה שלי סטירה לזאת שהתחילה עם הכל.
על השנייה אני עוד מרחמת... כי מי שגררה אותה זאת החברה הזונה שלי!
אבל אני לא יכניס לה סטירה אני יכאיב לה בדרך אחרת! שיכאב לה והיא תלמד לקח!!!
ועם אתם לא מבינים למה אני מתלבטת עם לעזוב או לא?
כי אני פוחדת לגלות שאתם לא מי שאני חושבת שאתם.
אתם נראים לי כל כך מושלמים וכל כך בני אדם טובים.
אבל מה עם אני טועה? מה עם תגידו לי שכן ואני יאמין לכם?
ועם אתם לא ?? אני כבר לא יכולה לדעת!
מה שכן זה פקח לי את העיניים איך אומרים? בכל רע יש טוב?
הנה... זה מה שה' מלמד אותי לא לסמוך על כל אחד. עם לא סומכים על מישהו לא לקחת סיכון!


מאמי אני לא יודעת מה עם החברות המפגרות האלה שלך....אבל אני יודעת שעליי את יכולה תמיד לסמוך יפיופהה...=] להיתייעץ לדבר להיפגש או מה שבראש שלך אני פה בובה =]]
טוב תראי...נכון פה באתר כולם נראים טובי נפש וחבריםאמיתיים..
וגם אני אוהבת לשמוע ולהתייעץ עם בנות באתר..
אבל..
בגדול?
אני לא מכירה פה אף אחת..ואני לא יודעת מה הרקע וסיפור חיים ואופי של כל אחת פה..
אנשים נראים מושלמים מרחוק...אבל עם הזמן שמכירים אותם לעומק מבינים שיש להם גם מגרעות..
כולל אותנו חברי האתר...
אף אחד לא מושלם בעולם!
לא אני!
וגם לא את לצערי!
ובקשר לחברות..גם לי היה מקרה כזה עם 2 חברות...שהן קינאו בי ועשו לי קטעים מגעילים..ניסיתי לרשום את זה כמה פעמים בסיפור שלי באתר פה..אבל זה כואב לי להכנס לסיפור הזה..ולכן השארתי את זה מאחורי.
גם לי יש חברה אחת שגררהאת החברה הכי טובה שלי לעשות דברים מגעילים נגדי..
והחברה הכי טובה שלי נקמה בי על דברים שעיצבנו אותה וכאלה...לא שעשיתי לה משהו רע..אולי לפעמים פגעתי בה, גם אני בנאדם..אבל בגדול היינו כמו אחיות ואפילו יותר מיזה..
והיא בתקופה האחרונה של החברות שלנו רק קינאתה בי וניסתה להכאיב לי ולנקום בי בכל דרך שאפשר..
ולי נמאס מהחברות הצבועה הזאתי..ואנחנו לא מדברות כבר כמה חודשים..בהתחלה זה כאב...אבל עכשיוהרבה יותר טוב לי! פתחתי דף חדש בחיים.
ולמרות שהיא פגעה בי מאוד...לא חשבתי על הנקמה ועל להחזיר לה...
אלא חשבתי איך להתמודד עם המצב..ולהבין אוקי עכשיו אני כאן...אני חייבת לשים את זה מאחורי ולהמשיך הלאה...החיים ממשיכים איתנו או בלעדינו! אז תזרמי עם החיים!את תכירי עוד המון חברות שבדרך תגלי שלא כולן היו בדיוק חברות אמת..גם אלו שחשבת שכן...ואת תתאכזבי עוד הרבה..ואם תריבי עם כל אחת ותנקמי בכל אחת אז המצב לא יהיה טוב!
תראי, אנשים צבועים ואינטרסנטים..כל אחד דואג לתחת שלו! את זה הבנתי ממזמן..לא רק בנות גם בנים..
אבל במיוחד בנות הם עם אכזר..
אז מתוקה אל תתעכבי על נקמה..כי נקמה לא שווה..
מי שנוקם...בסוף הנקמה חוזרת אליו...
חברה שלי זאת שנקמה בי על דברים..בסוף רק סבלה מיזה..כי כולם שנאו אותה ויצא לה שם של מניאקית ושל בנאדם רע..והיא רבה עם מלא!
אז באמת שנקמה לא שווה..מה שהיה היה תעברי הלאה...זה עוד מבחן בחיים שאלוהים בחן אותך והראה לך מיהן חברותיך...
וגם אם את חושבת שאין חברות..אז יש..כי איאפשר לחיות בלי חברים נכון!?
את תמצאי בסוף את החברות אמת שלך...אם יש בכלל כאלה..
והכל יהיה טוב.
אל תקחי את זה ללב..יש הרבה אנשים מגעילים בעולם שמאכזבים ועוד יאכזבו אותנו בדרך החיים...
ואם החלטת לנתק איתן את הקשר אל תתנהגי כמו ילדה בת 5..לא מדברות?
לא מדברות..תתעלמי מהן למרות שזה קשה..או פשוט רק שלום שלום וזהו לא חברות ולא יותר...בלי פרצופים,מכות,מריבות,נקמות וכ"ו...

שיהיה לך המון בהצלחה...ומקווה בשבילך שתהיי מאושרת! ואת עוד תהיי...
אוהבת..
-אפרסקסית-
תראי זה קרה זה קורה וזה ימשיך לקרות
את תספגי עוד הרבה דברים כאלה בחיים
להגיד לך 'תאמת... אנשים שהכרתי פה.. רק אחת.. רק אחת התבררה להיות מישהי שבאמת חברה טובה שלי
אחת! מתוך מלא אנשים שהכרתי פה
רק לפני כמה ימים אחד האנשים שבזמן האחרון היוו חלק גדול מהחיים שלי תקעו לי סכין בגב
וגם אותו הכרתי פה
נכון לעכשיו אין כאן אף אחד שאני מכירה אישית או מנסה בכלל
בגלל כל מה שקרה אני מבינה שזה הדבר הנכון לעשות כנראה
ובאופן כללי... אל תבטחי באנשים כ"כ מהר... אבל גם אל תראי את זה כלפי חוץ
פשוט תהיי זהירה.. אף פעם אי אפשר לדעת
תודה על התגובות ממש עזרתן לי...
אני לפני בצפר הלכתי לישון אתמול מוקדם ונרגעתי קצת.
אני יודעת שאף אחד לא מושלם... אבל אתם נראים בני אדם טובים עם הבנתם למה אני מתכוונת!
והעניין הוא... שזה לא שהם פגעו בי בלי כוונה גם אני פגעתי באנשים לפעמים בלי כוונה ואחר כך התחננתי ואמרתי סליחה וזה... אבל הקטע הוא שהם עשו עלי דברים מאחורי הגב וצחקו עלי..
אני לא יכנס לפרטים. זה היה רק בין שניהם.
אבל אתן יודעות מה? אני לא יעשה להן באת כלום. אני יכולה לסמוך על ה' שהוא דואג לי והוא כבר יחזיר להן!!!
ועם יעשו להם את אותו הדבר אני יבוא ויצחק להם בפנים!!
את הלקח שלהם הם יקבלו עם לא ממני אז ממישהו אחר!
גם לי הייתה חברה הכי טובה, חברה
שהייתה ממש כמו אחות בשבילי
ועם ההתנהגות הדוחה שלה
היא הרסה הכל!
בהתחלה הבלגתי שוב ושוב
ולבסוף החלטתי שזה השיא
ושאני פשוט לא יכולה יותר!
היום אם אני רואה אותה,
אני מסוגלת להביא לה סטירה,
אבל אני יודעת שזה לא יגרום לי להרגיש יותר
טוב,
בכל מקרה בדבר אחד אני בטוחה,
שמה שלא יהיה היא את העונש שלה על מה שהיא עשתה לי
כבר קיבלה אין לה בכלל חברים/חברות חוץ מחברה אחת
וחבר שלה.
וכל ה"חברים/החברות" שהיא חושבת שיש לה
מרכלים עליה על ימין ועל שמאל מאחורי הגב
כי היא פשוט דוחה,
צבועה ומגעילה!
תמשיכי הלאה בלעדיהם.. הנה בדיוק מתחילה שנה חדשה ואת תתחילי חיים חדשים...
בהמות יש בשפע.. למה להתעקב בגלל 2 כאלה?

בהצלחה מאמי!

אם את צריכה משהו אני באי סי (למטה) או בפרטי
אני ממש מצטערת בישבילך 😢 אבל לדעתי

את לא צריכה גם אם הן עשו

משהו נורא-אל תרדי לרמה שלהן

תמצאי לך חברות אחרות שתאהבי אותן והן לא

יהיו כאלה זבל כמוהן.....................................

ובקשר לחברי האתר........ תראי אף אחד לא מושלם

והלוואי שהיינו....אי אפשר להאמין ולבטוח באנשיםבעיניים עצומות

גם לי קראו דברים כאלה-חברות לפעמים בוגדות

משקרות ומרכלות אבל מה לעשות

כמו שAfArSeXyT אמרה אי אפשר לחיות בלי חברות פשוט

את לא צריכה כול כך להכניס אותן לחיים שלך ................


בהצלחההההההההה מתוקה שתתאוששי מהר
ותמצאי לך חברות אחרות-יותר נאמנות,יותר טובות
ו...................תשכחי מהן הן עוד יקבלו
את שלהן.........

😊 מוווווואקה אוהבת מלאאאאא נטלי 😊



ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך