שלוםם לכולם..😊
בקיצור אני יגיע לדבר הכי חושב שיש:
אז ככה...במהלך חופשת הקיצ האחרונה..התאהבתי בילד..אמנם הוא ניראה ממש אבל ממש טוב..אך אופי חסר לא והרבה יצאתי איתו כמה פעמיםם ואם נאמר את האמת ממש לא נהניתי כי השאלות שלו הם קבועות אל אותו נושא..ויש לו ראש ממש כחול...!!
כמה נשיסיתי לוותר אל העניין הזה כמה שהצלחתי ככה גם נכשלתי..אז מהר מאוד הבנתי..שהוא לא בשבילי..הוא אוהב רק להשתמש בבנות שלחק אותה חמוד וזה ואז לזרוק לכלבים..!!
ניסיתי לשכוח אותו וכול פעם שניסיתי הזכרתי לעצמי מה ההאופי שלו..והמסקנה שהגעתי אליה שאני בחרת לפי היופי..
וזות הבעיה הכי רצינית שיש..כי ככה אני רק ייפגע..
מאז תחילת חופשת הקיצ ועד היום עדיין לא שכחתי אותו..אלא ההפך..אני רק אוהבת אותו יותר ויותר למרות שבתוכי אני לא הכי רוצה לאוהב אותו !!...
ולעוד מסקנה שהגעתי...
"אהבה היא הרגש החזק ביותר שקיים עיי האדמות"..
למי שיש תגובות הצעות וכדומה מוזמן לכתוב לי אני אשמח לאיזה תגובה טובה😉
בה ביוש :KI
😍 😍
דבר ראשון את לא אוהבת אותו
והיופי לא מועיד על כל תכונות האדם
אולי על כמה אבל לפי יופי לא תוכלי לדעת אם הוא מעניין או לא
רק אולי משהוא כמו עד כמה הוא אוהב סדר
אוקיי מאמי
תראי
לפי מה שאת אומרת פה את לא אוהבת את האופי שלו
ואת לא נהנת איתו
לדעתי את פשוט לא אוהבת אותו
אלא רק אוהבת ת'יופי שלו
כי אפשר לאהוב בנאדם
אבל לשנוא את כל האופי שלו!
את פשוט מסתנוורת מהיופי שלו..
ואם את חושבת שהדבר הטוב ביותר בשבילך
זה להתרחק ממנו אז תתרחקי
אבל עם את בטוחה שאת אוהבת אותו כמו שאת אומרת
ואת מוכנה להסתכן
ולנסות להיות איתו אז כמובן שלפני זה את צריכה לדבר איתו
להגיד לו מה שאת מרגישה
וגם את דעתך האישית עליו
אני אישית חושבת שאת פשוט מסתנוורת מהיופי שלו
זה הכל
כי עם היית אוהבת אותו באמת לא היית יכולה לשנוא את האופי שלו
את מכירה את המשפט "אין אף אחד מושלם עד שאת אוהבת אותו!"?
זה נכון!!!!!
תראי בקשר לכל מה שהוא
כל בנאדם יכול להשתנות
השאלה עם הוא רוצה!
אז לפני שאת עושה צד קדימה
תשבי עם עצמך ותחשבי
אם את באמת אוהבת אותו
או שאת רק מסתנוורת מהיופי שלו
ותאמיני לי שאחרי זה גם תמצאי את התשובה
לכל מה שאת רק רוצה!
והיופי לא מעיד על האדם עצמו
ממש לא
שיהיה בהצלחה
מוואה
תיראי... היופי לא מעיד על האופי של הבנאדם. הבנאדם הכי מכוער בעולם יכול להיות מדהים מבפנים. נכון שכשאת פוגשת מישהו את נדלקת קודם על היופי שלו, אבל לפני שמתלהבים מימנו ומיזה שהוא כוסון כדאי להכיר אותו קצת לעומק לראות אם הוא שווה משהו.
בד"כ יש מלא בנים שניראים טוב ובגלל היופי שלהם מרשים לעצמם להתייחס לבנות בצורה מגעילה, כי במילא מלא בנות רוצות אותם אז מה אכפת להם לשחק באותן בנות ולנצל?
אני מציעה לך להתרחק מאותו בחור. מה את צריכה אותו? להתאהב בו ואז שהוא יפגע בך?
חוץ מיזה, שאת במערכת יחסים עם בן זוג, בסופו של דבר את מתאהבת באופי שלו וזה הכי חשוב. כי שאת עם מישהו ואת מאוהבת בו, הוא ניראה לך הכי מושלם בעולם, והכי יפה. היופי החיצוני זה רק עטיפה.