ממ מה קורה אנשים?טוב שתיהיה לכם שנה מוצלחת וטובה..
אז ככה..יש לי חברה אנחנו כבר ביחד חודשיים..ממ והחודשיים האלה היו בחופש הגדול החודשיים הכי מאושרי םשהיו לי
אבל עכשיוו אני מפחד..כי אף פעם לא הייתי בקשר יותר מזה.ולא רציני כל כך.כי זה אף פעם לא עבד מהצד השני
ועכשיו לימודים..איך אני ישמור על זה ככה בלי שנתרחק..שנדבר הרבה חוץ מהלימודים אני גם יזכיר
שההורים שלה לא בעד חבר..אז ככה שזאת בעיה..טוב מקווה שהבנתם את השאלה..
שנה מוצלחת גם לך
תדאג לשמור על קשר טלפוני איתה (כמובן שלא כל 5 דקות להתקשר), תחייה את הקשר בעזרת SMSים חמודים, מתנות קטנות.
תקבעו זמנים להפגש לפי המערכת שעות של שניכם. אל תפגשו כל יום פעמיים בשבוע מספיק כדי לא להכניס שיגרה ליחסים. ואל תשכח להגיד לה אני אוהב אותך.
מאמי סתכל קודם כל
תתקשר אליה לפחות פעם ביום
הודעות אס אמ אס אתה
יכול לשלוח לה גם פעם בכמה ימים
ומידי פעם אתה יכול לקנות
לה מתנות קטנות כמו שוקולד
או ורד דברים כאלה
אם אתה תראה לה שאתה אוהב אותה
וככה זה יהיה גם מהצד שלה
הקשר ישמר לא משנה מה יש או יהיה!
בהצלחה נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
למה העבירו את הנושא הזה לכאן?נגיד
מממ ואני עושה את זה כבר..אנחנו קרובים.אני שולח לה כל לילה הודעה לילה טוב ומשפט יפה
מממ כל בוקר,אנחנו נפגשים בבצפר..מדברים בטלפון.נפגשים אחרי צהוריים לפעמיים..
ואני אומר לה הרבה שאני אוהב אותה..וגם היא..חח מה עוד אפשר לעשות..לא רוצה להתרחק..
אם אתם באותו בית ספר לא חושבת שיש סיבה שתתרחקו.
אם זה ככה ואתם מדברים
ובקשר וכל זה
אין סיבה שתתרחקו אל
תחשוב שלילי מאמי
תהנה ממה שיש לך עכשיו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה לא בעיה לשמור על קשר..
פשוט תדבר איתה על זה
תקרא לה יום אחד שתבוא אליך תיפגשו ותגיד לה את הכל ואז תסביר לה שזה מאוד חשוב לך שלא תתרחקו ואני בטוח שהיא תגיד לך שזה גם חשוב לה ואז אתם יכולים לקבוע נגיד ימים קבועים שתיצאו ביחד
או מקומות קבועים שתיפגשו בהם פעם בשבוע, נגיד כל יום שישי בערב לצאת ביחד, וגם יום ראשון..
בהצלחה מקווה שעזרתי לך
ספר לנו איך היה אחר כך..