QUOTE (buster @ 03/09/2005) QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 02/09/2005) אני אענה בכלליות וזה יתן תשובות לשאלות שלך.
אצלי הדבר הכי חשוב אצל בן זה העניין של הכבוד. אם הוא לא יכבד אותי ולא יתיחס אלי יפה אז ביי ביי אין פשרות. מז"א להתנהג בכבוד? קודם כל לדבר אלי יפה בגובה העניים בנימוס בטח לא כאילו אני איזה כלבה שלו (סליחה על הביטוי אבל יש כאלו שככה מדברים לחברות שלהן), שיכבד אותי בכל מה שקשור לקטע המיני שלא ילחץ ודברים כאלו. בנוסף חשוב שיהיה רומנטי כמובן לא יותר מידי קיטשי אבל בטח שלא יהיה אדיש שישלח מידי פעם הודעה חמודה כזו וכו'...
אני לא אוהבת בנים תינוקיים חשוב לי שהוא יהיה רציני ובוגר שצריך ושיהיה לו חוש הומור.
וכמובן שיתן תחושה כזו שהוא תמיד שם בשבילי אם אני צריכה משהו ושניהיה גם חברים טובים ונוכל לדבר ולהרגיש פתוחים אחד עם השנייה... כי זה הכי חשוב.
הוא צריך להיות גם אמין (שונאת שמשקרים לי) וזהו בכלליות.
😊 פשוט הוצאת לי את המילים מהפה..!!
כנ"ל..
QUOTE (JestMe @ 01/09/2005) טוב יש לי שאלה בנות מה יש אצלנו שעושה לכם את זה ?
אך אנחו מראים לכם שאנחנו מעונינים ביותר מיסתם קישרי ידידות?
ואך הייתם רוצות שיתיחסו אליכם? שנידאג ניתענין סתם לא נעשה כלום וניהיה אדישים?
אםםם זה באמת כמה דברים שרציתי לדעת תוכלי לענות לי ומהר בבקשה...
מה יש אצלנו שעושה לכם את זה ?
אממ.... זה המיניות שלנו חחחחחחחחחחח....
זתומרתת.. נמשכות לבנים מה לעשותתת.. חחחח סתם סתם :]
אאממ...
עושה לי את זה?
גברים עדינים, יודעים איך לדבר עם בחורה(זאת אומרת, בכבוד!), מעריכים בחורה ומבינים את הערך שלה.
אך אנחו מראים לכם שאנחנו מעונינים ביותר מיסתם קישרי ידידות?
אמממ..
רומזים- מבטים, מילים, התנהגות.
או שפשוט מאוד אומרים את זה ישירות...
ואך הייתם רוצות שיתיחסו אליכם? שנידאג ניתענין סתם לא נעשה כלום וניהיה אדישים??
ממש לא!
יחס זה דבר חשוב במערכת יחסים, קשר או אפילו ידידות.
לכל בחורה טוב לדעת שהגבר שאיתה מתעניין בה, ורוצה לדעת מה שלומה והכל.
לא נעים לדעת שלגבר שלך לא אכפת ממך, והוא אדיש למצב שבו את נמצאת.
ובמילים אחרות?
חשוב לנו שאתם, הגברים, תתיחסו אלינו, תתנו לנו הרבה תשומת לב, ותנסו להבין אותנו.