קודם כל בנותתת לכל הפוטמות כאן שחושבות שאם תיתחסו כמו זבל לבן שאתמעוניינת בו וניראה לך שהוא מעונין את חושבת שהוא ירדוך אחריך רק אם הוא כלב אדיוט שמכון לכאב והרבה צלקות בלב דבר שהוא יכול לפתור עם שיפשוף או עם מישהי אחרת שאולי לא מישהי שהוא רצה אבל עדיך להגיע לסיפוק מאשר לא להסתפק ביכלל אני מדבר מניסיון יש מישהי שנדדלקתי עליה קשות ובהתחלה חשבתי שהיא בקטע זרקתי לה מחאמות כמה שהיא מושלמת כמה שהעניים שלה יפות והיא הסמיקה או משהו WHAT EVER BTCH קיצר אני מגיע הביתה דבר איתה באיסי הקיצר הבת זונה עושה טובה שהיא עונה ביכלל אבל כוס אמא שלך שניפגשנו נתת סימנים שיש לי אישור כניסה אז מה הבעיה ? אתן חושבות שאם תיתיחסו אלינו כמו זבל נבואו על ארבע אם כן so FUCK u מי הבת זונה שתחוש עלי ? אן דבר כזה אהבה יש לנו רק צרכים שאנחנו צרכים לספק אחים שלי במצק כזה אל תרדפו לכו למישהי אחרת פרקו לה תתחת שכחו מהשרמוטה אותה "אהבתם" אם אן לכם מישהי אחרת לכו עשו ביד מול סרט טוב ויעבור תאמינו לי זה עדיף מאשר לירדוף אחרי שרמוטה עם שוט!
מהפורם הזה הבנתי שאתן אוהבות שמיתיחסים אליכן יפה הכי יפה שיש ושנוהגים בכם ככה אתם תופסות תחת
אני לא מודר על כולכן רק על אלה שחושבות שהם משהו מיוחד שיכולות "לשגע " אותנו או אך שאתן קוראות לזה "אל תיחסי אליו הוא ירדוך אחריך" בולשיט אם את רוצה לאבד אותו תיתנהגי ככה אם את רוצה אותו תראי לו אנחנו לא קוראי מחשבות ואם לא תראו סימנים נוותר נילך לאחרות ושאנחנו הולכים לאחרות פיתאום אתן ניזכרות שנאחנו שם ??WTF אנחנו לא יודעים מה אתם חושבות ואם לא תראו סימנים אנחנו לא נדע ונירד מהעינין קיצר תחשבי אך את מיתיחסת ל"אהוב" שלך
זה מופנה רק לפוטמות בפורום שחושבות שאם תיתיחסו אלינו כמו זבל נבוא על ארבע
ולאחים כאן אם אתם במצב דוה זרקו תשרמוטה לכו דפקו תראש כנסו לאנטי פאנן תכירו כוסיות קיצר תחיו!
שמע כמו שיש בנות שמתייחסות בצורה לא יפה לבנים יש גם בנים שמתייחסים לבנות כמו זבל ומנצלים אותם למען מטרה אחת.
אני באופן אישי אף פעם לא הייתי בעד המשפט שימי עליו זין ואז הוא ישים עלייך עין וכל החרטה הזו. לפעמים אבל זה עובד.
הכי חשוב שאתה לא מכליל לכל הבנות.
ברור שלא מכליל את כולם אני מכליל את מי שעושה את זה
ונשמה עם זה עבד לך זה בטח עבד רק על מזוכיסטים שאוהבים להיות
שםוטים של אנשם אנשים שאן להם כוח להמשיך הלאה ולהתקדם הלאה!
לי זה לא עבד כי לא ניסיתי...
אבל יש כאלו שזה עובד עליהם זה תלוי באופי של הבנאדם. של הבחור והבחורה.
מי שנותן שיעשו לו את זה כוסיתתת
רוב הבנות מטומטמות!!! (ואני אומרת את זה בעודי בת)
מישהיא דחתה אותך
ואתה יורד לכזה רמה שכותב את זה?!
אתה יודע,אתה יודע אחד הדברים שגבר צריך לעשות זה לשמור על כבוד שלו
ומה שאתה עשיתה זה פשוט איבדתה אותו
כל מה שאתה צריך לעשות זה לפנות לה גב ,ולמחוק אותה מזיכרונך
ללא מילים גסות
אפשר לחשוב שאתה מכיר כאן את כולם
QUOTE מישהיא דחתה אותך
ואתה יורד לכזה רמה שכותב את זה?!
אתה יודע,אתה יודע אחד הדברים שגבר צריך לעשות זה לשמור על כבוד שלו
ומה שאתה עשיתה זה פשוט איבדתה אותו
כל מה שאתה צריך לעשות זה לפנות לה גב ,ולמחוק אותה מזיכרונך
ללא מילים גסות
אפשר לחשוב שאתה מכיר כאן את כולם
צודק ב100%!!!
חחחחחח תשמע,קודם כל לקח לי שעה להבין מה רשמת עם כל הקללות..
דבר שני לא כל הבנות ככה תחשוב קצת בהגיון..
כמו שאמרו פה זה הכל תלויי באופי של הבנאדם.. ואני יכולה לחתום לך שרוב הבנות לא ככה
ובאמת אז כולה בת אחת דחתה אותך אני מבינה שאתה פגוע והכל אבל יאללה תראה לה שאתה לא שם עלייה יותר תמחק אותה מהחיים שלך וחלאס
שיהיה והקללות ביגלל שעלה לי הסעיף
מי שישמע כבוד אחי אנחנו לא מכירים כאן אחד תשני כל
הקטע זה לא להכיר וביגלל זה אתה יכול להיות הכי דוגרי
בעולם אז אל תבלבל לי בבציים
אתה נשמע כל כך אינטלגנטי
אז איני חושב ששמעתה על מה זה כבוד באמת